nitroceluloza Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Mój błąd, nie wkleił mi się link. http://imageshack.com/a/img924/5505/0vaAr7.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Cześć, powiedzcie mi co to jest za felga, dodam tylko że 16 i czy wiejdą do niej tarcze i zaciski z Gtka? http://imageshack.com/a/img924/5505/0vaAr7.jpg I skąd wziąć adaptery na tył? Felga jest od forka SF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 A zmieszczą się do niej te zaciski z GTka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Jeśli masz et 48 na tej feldze to nie będzie pasować pod czterotloczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 A warto na tył forka SF zakładać seryjne GTkowe hamulce (1 tloczek) czy to już nie ma takiego znaczenia? uwzględniając ich zakup (komplet) za okolo 500pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 A warto na tył forka SF zakładać seryjne GTkowe hamulce (1 tloczek) czy to już nie ma takiego znaczenia? uwzględniając ich zakup (komplet) za okolo 500pln Jeśli masz już przód to warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Czyli że są tam większe tarcze/mocniejsze zaciski w stosunku do serii w forku tak? Wybaczcie głupie pytanie ale nie chcę wtopić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Warto - w moim SG robią różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 A ze zmianą tyłu nie było jakiejś żeźby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Potrzebne są adaptery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Kurde dalej nie wiem jakie tarcze założyć na allegro jest tego multum i nie wiem co wybrać , aby na seryjnych tarczach i zaciskach było trochę lepiej i nie rdzewiało . Z tego ciężko wywnioskować o co chodzi. Jeśli chodziło o klocki,to załóż Ferodo DS Preformance.Do codziennej,dynamicznej jazdy,wystarczające aż nadto. Romus do nas to FDS1639 tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 do nas to FDS1639 tak? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Warto - w moim SG robią różnicę To są jednotłoczki? Bo wyglądają na dwu.. a ja o te jednotłoki pytam Edytowane 4 Marca 2016 przez nitroceluloza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 A warto na tył forka SF zakładać seryjne GTkowe hamulce (1 tloczek) czy to już nie ma takiego znaczenia? seryjny tył forka SF to 266 mm, 1 tłoczek, tarcza niewentylowana. seryjny tył GT-ka to 266 mm, 1 tłoczek, tarcza wentylowana. jeśli już zmieniać, to na serię z WRX, tj. tarcza 290 mm, 2 tłoczek, tarcza wentylowana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 jeśli już zmieniać, to na serię z WRX, tj. tarcza 290 mm, 2 tłoczek, tarcza wentylowana... dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) jeśli już zmieniać, to na serię z WRX, tj. tarcza 290 mm, 2 tłoczek, tarcza wentylowana... dokładnie dokładnie a żeby było po bożemu to zwrotnice ew tarcze kotwiczne i łożyska i wtedy jest miodzio. wtedy nawet obciązony forek potrafi mocno się zatrzymać. Po drugie widać, że ten zestaw pracuje, bo oryginał to chyba starcza na całe zycie forka (przynajmniej u mnie tak było) Edytowane 11 Marca 2016 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Ja mam u siebie przód 294 dwutłoczek z XT, tył 262 wentylowane z Legacy, wszystko gładkie Brembo + DS2500. Jeszcze nie miałem sytuacji żeby je zagotować, i nie ma problemu żeby ABS zaczął działać na suchym asfalcie. Jak ktoś nie katuje na torze taki zestaw w zupełności wystarczy do SF5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaćwing Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Forester 2.0XT 2004r AT. Chciałbym wstawić 4 tłoczki przót i 2 tłoczki z tyłu. 1. Mam oryginalne felgi OEM Subaru Rozmiar: 16x6,5JJ ET48. Otwór centrujący 56,1mm, rozstaw śrub 5x100. Podobają mi się. Jak dam dystans to 4 toczek wejdzie z WRX ? Jaki dystans ? 2. Mam z przodu tarcze 294mm (wydaje mi się ). Jeśli 4 tłoczek to tylko nowe klocki i reszta pasuje ? ( felgi swoją drogą) 3. 2 tłoczek na tył. Potrzebne adaptery to wiem, czy tarcza zostaje obecna , czy wymienić na większą- jaki wymiar? Co z ręcznym? 4. W do kompletu jak starczy funduszy jeszcze przewody w oplocie-informacyjnie 5. Gdzie można zregenerować i pomalować zaciski - info poproszę na pw ( chyba nie łamię zasad, jak by co to sorry) 6. Czy jednak sobie to wszystko odpuścić, poczekać jak zajeżdźę klocki, tarcze, kupić wymiarowe "lepsze" i luzzzzzzzzzzzzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Podalby mi ktoś wymiary tulei i rodzaj śrub potrzebnych do montażu dwutloczkow na adapterach z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zrobie maly odkop. Koncza mi sie przednie tarcze i klocki w forku XT '07. Potrzebuje rozsadnego cenowo zestawu, ktory nie zwichruje sie po mocniejszym hamowaniu z wyzszej predkosci, nie bedzie zbytnio piszczal ani pylil. Jazda po miescie, dosc agresywna ale bez szalenstw. Obecnie jezdze na gladkich Oem lub Brembo + DS2500 i bylem zadowolony. Jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Jak byłeś zadowolony, to kup identyczny zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) To moj pierwszy pomysl ale ten zestaw ma juz kilka lat, moze ktos chcialby sie podzielic jego spostrzezeniami z innymi "wynalazkami" typu tarcze ATE lub Ferrodo + klocki Hawk albo DS Performance za 70% ceny powyzszego zestawu. Nie chodzi o oszczednosc, raczej o wyprobowanie czegos, co komus sie sprawdzilo a nie jest drozsze od OEM a moze byc lepsze Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Wally666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Oj nikt nic nie zaproponował więc nie będę kombinować. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jakie elementy dodatkowe muszę wymienić przy wymianie tarcz i klocków tj. które blaszki muszę mieć (trzymające klocek w zacisku, a może jakieś między klocek a tloczek) i czy oprócz wyczyszczenia piasty przed założeniem tarczy muszę coś smarować albo wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) To moj pierwszy pomysl ale ten zestaw ma juz kilka lat, moze ktos chcialby sie podzielic jego spostrzezeniami z innymi "wynalazkami" typu tarcze ATE lub Ferrodo + klocki Hawk albo DS Performance za 70% ceny powyzszego zestawu. Nie chodzi o oszczednosc, raczej o wyprobowanie czegos, co komus sie sprawdzilo a nie jest drozsze od OEM a moze byc lepsze U siebie w XTku mam seryjne zaciski, ale z przodu tarcze Zimmermany i klocki zielone EBC. Jeździłem wcześniej na OEMowym zestawie i w moim odczuciu jest lepiej. Niestety zestaw nie zdaje egzaminu na torze, ale to już raczej problem odprowadzania ciepła i chyba z tarczą 294 więcej się wiele zrobić nie da... Niektórzy ludzie narzekali kiedyś, że te tarcze im popękały (są nawiercane). Ja przejechałem już na nich > 60000 km, w tym kilka wypadów na tor i liczne 'przegrzania' (zrobiły się fioletowe ) - nic nie popękało, nic nie jest zwichrowane. Do cywilnej jazdy według mnie spokojnie wystarcza no i na + jest wygląd, bo nawiercane. Nie powiem Ci niestety czy to wynika z mojego szczęścia, czy tez inni mieli pecha i im tarcze siadły.... Z klocków to: dość mocno pylą, regularnie czyszczę felgi, ale nie piszczą (zajeżdżam już 2gi komplet). Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad polowaniem na zestaw z WRX'a ale jakoś nie jestem przekonany czy przy tarczy 294 z przodu będzie duża poprawa... a o samej wymianie tyłu jakoś nie myślałem (może warto?) Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 blaszki trzymające klocki dajesz stare, chyba ,że masz wyjechane całkiem. Jesli masz te przeciw piszczeniu to daj, ale kombinacji jest duzo i zależy jakie klocki do jakiej tarczy dajesz-może piszczeć lub nie. Są też pasty "przeciwpiszczące" . Ja nie dużo jeżdżę więc liznę miedziowym, albo ceramicznym ranty klocków (nie koroduje, ale zawsze trochę kurzu może się złapać. Piastę tylko wyczyść. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się