Jump to content

stik


maniek taj

Recommended Posts

maniek taj, w telegraficznym skrócie dccd jest by regulować stopień spięcia centralnego dyfra. W jeszcze większym skrócie: przy rozpięciu bardziej lata tył, przy spięciu coraz mniej a wychodzi bardziej przód.

Link to comment
Share on other sites

maniek taj, w telegraficznym skrócie dccd jest by regulować stopień spięcia centralnego dyfra. W jeszcze większym skrócie: przy rozpięciu bardziej lata tył, przy spięciu coraz mniej a wychodzi bardziej przód.

 

 

Z tym się nie zgodzę. :wink: Gdy masz bardziej na tył to możesz latać z kontrą jak dryfter :mrgreen: a na spiętym przy większych umiejętnościach możesz prowadzić auto w poślizgu gdzie dwie osie nie mają przyczepności. Bardziej wyjezdza przodem bo jest ograniczona praca mechanizmu różnicowego i trzeba umieć to zwalczyć. Przy rozpięciu dodatkowo więcej momentu jest przekazywane na tylną oś.

Link to comment
Share on other sites

no właśnie dlatego nie wiem z czym się nie zgodzisz ? :P przy mniejszym spięciu więcej idzie na tył dlatego większe tendencje do nadsterowności. A żeby na spiętym walić długimi bokami to bardzo ślisko musi być...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

no właśnie dlatego nie wiem z czym się nie zgodzisz ? :P przy mniejszym spięciu więcej idzie na tył dlatego większe tendencje do nadsterowności. A żeby na spiętym walić długimi bokami to bardzo ślisko musi być...

 

 

Szczerze mówiąc to już nie pamiętam jak to pisałem :mrgreen: Ale widzę że mamy wspólne zdanie więc jestem za tym żeby po rozdaniu pomuków zamknąć wątek bo pytający otrzymał link do wyczerpującego wątku na ten temat. 8) :mrgreen:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

więc jestem za tym żeby po rozdaniu pomuków zamknąć wątek bo pytający otrzymał link do wyczerpującego wątku na ten temat. 8) :mrgreen:

maniek taj albo nie czyta uważnie albo nie wychwycił przekazu podprogowego :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...