aztec Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Przerabiał ktoś temat w Bugu? Kupić takie jak polecane w innym wątku do GT'ka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Miesiąc temu "Reperaturki" zostały wycięte z dawcy-anglika Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 dokładnie, jedyne rozwiązanie....wyciąć z jakiejś budy przeznaczonej na kasację Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 dokładnie, jedyne rozwiązanie....wyciąć z jakiejś budy przeznaczonej na kasację ale że co? alternatyw brak? całkiem?! :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Można kupić oryginalne blachy - zaczynają się z tyłu, a kończą przy przednich błotnikach. Koszt OIDP koło 2,5kzł za sztukę. Kupić, żeby wyciąć 5% ich powierzchni to zupełny bezsens, tak samo jak wstawianie ich w całości. Przez jakiś czas rozglądałem się za reperaturkami z innego samochodu, ale nic sensownego nie udało mi się wyszukać. Przy wstawianiu blach wyciętych z innego buga ważne jest, żeby dobrze się przyjrzeć miejscu zgrzewu blach błotnika i nadkola. Nawet w zdrowiutkich blachach, które udało mi się trafić tam siedziała już rdza. Blacharz poświęcił kupę czasu na rozwiercenie zgrzewów, wyczyszczenie oddzielonych elementów i poskładanie tego do kupy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aztec Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 mzy A próbowałeś dopasować te polecane do GT? (Civic, pug 405, Megane I) Znalezienie zdrowego używanego błotnika też nie jest łatwe. Skoro w moim z 2001 roku gnije to dlaczego nie miało by gnić w innych? Choć właściwie w Anglii nie ma takich zim i pewnie nie sypią solą :roll: Ile zapłaciłeś? PS Problem dotyczy wszystkich właścicieli bugów, więc prędzej czy później drodzy Bugowicze Was dopadnie. Widziałem kilka egzemplarzy i każdy z nich miał mniejsze lub większe ogniska rudzielca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Problem dotyczy wszystkich właścicieli bugów, więc prędzej czy później drodzy Bugowicze Was dopadnie. Widziałem kilka egzemplarzy i każdy z nich miał mniejsze lub większe ogniska rudzielca. czyli nie widziałes mojego grama rudej nie widać 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aztec Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 czyli nie widziałes mojego grama rudej nie widać 8) Bo może już jesteś po problemie ? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Bo może już jesteś po problemie ? :roll: z tego co wiem, to jeszcze nie 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 mzyA próbowałeś dopasować te polecane do GT? (Civic, pug 405, Megane I) Nie, wyszedłem z założenia, że skoro pasują do GT, to nie pasują do buga, który ma inaczej ukształtowane błotniki W moim przypadku dawcą był angol w ekstremalnie dobrym stanie (aż dziw bierze, bo nawet starszy, a wygląd większości elementów prawie jak z fabryki), a i tak, jak już pisałem, od środka żarło mu blachy. Dałem OIDP 700 za obie strony bardzo hojnie wycięte. Kumpel-blacharz, który się tym tematem zajmował powiedział, że jest załamany zabezpieczeniem antykorozyjnym subarynek (sam ma GT). Jeśli więc mówimy o samochodach, które nie stoją non stop w garażu ani nie jeżdżą np. w Hiszpanii, to chyba jedyną opcją jest, że "ruda jeszcze się nie zdążyła przebić na wierzch", a nie "nie ma rudej" Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiszmen9 Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Pytanko za 100 punktów duża różnica pomiędzy Kombi a wersją Sedan jeśli chodzi o ukształtowanie tylnych błotników ? Ewentualnie jak wygląda sprawa w/w błotników GT kombi i Bug Kombi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Różnica kombi/sedan jest b.duża. Zerknij sobie na pierwsze lepsze foty z jakichś aukcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiszmen9 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Jak dla mnie to...żadna różnica...i to jest problem Do linii okien jak dla mnie są takie same ale nie wiem nie znam się dlatego pytam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Sedany mają bardziej "napompowane" błotniki. Podobny efekt uzyskałbyś wkładając do bagażnika kombiaka granat :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Ktoś wreszcie coś znalazł do Buga?? Na wiosnę zaczynam zabawę w wycinanki-tylko co wsadzić. Słyszałem coś jeszcze o przednich błotnikach że niby pasują do tyłu?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now