Subus Posted October 20, 2011 Author Posted October 20, 2011 A dolac za kazdym tankowaniem ON do baku z 2-3 litry benzyny ?
wlyszkow Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 który czyścik pomoże, a który dla odmiany silnik wykończy zgoda - ale słyszałem dotąd o jednym przypadku (a temat kopię dość dogłębnie) kiedy to czyścik zaszkodził ale stosowany był testowo - skrajnie nieprawidłowo - w złej proporcji (znacznie nadmiernej ilości) i wielokrotnie pod rząd - większość pozostałych opinii to tylko brak dziełania/skuteczności (sam wielokrotnie doświadczyłem kupując na stacjach chyba wszystko co dostępne ) a może inaczej - skuteczne działanie wyłącznie na portfel ale znając politykę firm dostarczających środki serwisowe - oferowanie słabych środków jest świadome bo przede wszystkim chodzi o to aby niczego nie zepsuły nawet kosztem skuteczności - środki o silnym działaniu większość firm rozprowadza wyłącznie do serwisów i po ich przeszkoleniu oraz prezentacji siły ich działania - wg mnie słusznie. Zapisowi w gwarancji też nie ma się co dziwić - gdyby oficjalnie zezwolono lać co popadnie to pewnie byle "papuga" byłby w stanie wybronić klienta który do diesela nalał P/b albo opałowego itp. :roll: albo szamponu do włosów celem podniesienia smarności ON -- 20 paź 2011, o 13:29 -- A dolac za kazdym tankowaniem ON do baku z 2-3 litry benzyny ? hehe no wiele dodatków do ON na stacjach to benzyna :roll: ale buteleczki są po 200-300ml na bak a 10x tyle
Tommo Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 Starym,sprawdzonym sposobem było lanie denaturatu,czyli najtańszego alkoholu na rynku.Ale to głównie żeby wyeliminować wodę z paliwa.
wlyszkow Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 Tommo, tylko lepiej nie do diesela CRa... :shock: :roll: denaturat to skażony etanol a ten nie miesza się z ON i jak pompa trafi na coś takiego (niesmarnego) to może być różnie. Jeśli już to izopropanol - ten się miesza i z wodą i z ON - sprawdzone i nie zabija CRa ale służy tylko do wyprowadzenia wody ze zbiornika, który coraz trudniej zdjąć/opróżnić - szklanka (nie kufel ) na bak i do pełna dotankować ON.
Jacky X Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 Przebieg 48kkm, na przegladzie bylem przed miesiacem Ubieglej zimy na wyjezdzie na narty w trakcie wyjazdów z serpentyn "uciekajac" Audi S6, zawsze w lusterku obserwowalem jak go ladnie zaczadzam, az wstyd bylo :roll: Pewnie myślal,że masz gadżet Jamesa Bonda przeciw wyprzedzaniu
Subus Posted October 20, 2011 Author Posted October 20, 2011 Pewnie myślal,że masz gadżet Jamesa Bonda przeciw wyprzedzaniu Chyba tak, bo mnie nie wyprzedzil. W zakrecie jak zadryftowalem , to troche nadrobilem, na prostej do mnie przyskoczyl w sekunde. Oczywiscie nawet w zakrecie by mnie latwo zrobil, ale chyba sie nie chcial wydurniac. Pomyslalem, ze benzyna troche przecisci silnik
maciasd Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Mam Legacy diesla z 2008 roku. Przebieg 150 kkm z hakiem i od zawsze mi "kopcił" przy dociśnięciu gazu. Auto nadal serwisuję w ASO, nie bierze oleju, bo sprawdzam regularnie. Chmura jest największa, gdy zamulam w mieście, a potem na wylotówce przyspieszam. Zdarza się też, że na najwyższym (5) biegu na autostradzie, przy nagłym dociśnięciu chmura wydobywa się od 3 tys obrotów w górę. Po chwili przedmuchania znika. Póki nic się nie dzieje z poziomem oleju, uważam to za normalne zjawisko. Warto pilnować też chłodzenia turbiny i rozgrzewania się oleju na zimnym silniku.
jaszyn Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Przebieg 150 kkm chyba jeden z większych przebiegów na forum, z ciekawości -zmienialeś słynne sprzęgło ?
budek Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Dla statystyki podam, że u mnie dymienie miało miejsce sporadycznie, głównie po krótkich przejazdach w mieście. Towarzyszyła temu również kalibracja DPFa czyli głównie z filtra chmura szła. Myślę, że również paliwo ma wpływ bo jeżdżę na VPowerze Shella i zero dymienia, a kiedyś zdarzyło mi się zatankować na BP to przy przyśpieszania na wyższych biegach coś czarnego się pojawiło we wstecznym lusterku (niestety nie było to z palenia gumy). Dlatego tankuję jedynie na Shellu i Statoilu no i wyjątkowych wypadkach na Lotosie (Shell od nich zaopatruje się w diesla extra). Od około 20k zero dymienia i zapomniałem co to dopalanie w DPFie. Wątpię jednak, że to końcówka turbiny, gdyż towarzyszyłaby temu wyczuwalna utrata mocy i oleju silnikowego.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.