buhhu Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Witam, od pewnego czasu mam taki problem - spuszczam ręczny a lampka nadal się świeci, początkowo w trakcie jazdy przygasała chwilami i znowu sie zapalala. teraz swieci caly czas. przycisk pod dzwignia wydaje się byc sprawny. co to moze byc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 sprawdz poziom plynu ham. / niski stan , zuzyte klocuszki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 To ja się podepnę, bo widziałem podobne zjawisko. Pacjent to Subaru Impreza STI US Spec MY08, hamulce przód na tarczach dwuczęściowych, zaciski K1-Sport, klocki Ferrodo DS2500 (doszlifowane do dzwona tarczy), tył zupełny oryginał. Klocki hamulcowe przód robione w zeszłym roku, przebieg od wymiany może ze 2-3 tys. km, a na zegarach świeci się kontrolka "brake". Czy oprócz zbyt niskiego poziomu płynu, ewentualnie zużytych przednich okładzin (nie widziałem, żeby do nich były montowane jakieś czujniki zużycia - może w Subaru jest to inaczej wykonane) istnieją inne przyczyny pojawienia się takiej informacji na "zegarach"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 GISek, a co na ten temat mówi instrukcja? Ręczny alb o ABS mi przychodzi do głowy, ale nie wiem, jakie tam są kontrolki w '08. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 a ja obstawiam że w tunelu pod recznym cos sie dzieje z czujnikiem.może blaszke trzeba dogiac i poprostu nie wciska go rączka od recznego Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 boju21, ma rację też obstawiam na czujnik w tunelu środkowym,pewnie się przekrzywił i nie jest wciskany przez wajhe ,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 lucza 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buhhu Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 sprawdz poziom plynu ham. / niski stan , zuzyte klocuszki. dzięki Carlos, tak zrobie jutro Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 plyn plyn plyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 a ja obstawiam że w tunelu pod recznym cos sie dzieje z czujnikiem.może blaszke trzeba dogiac i poprostu nie wciska go rączka od recznego oj tam - po co szukać problemu jak rozwiazanie jest proste plyn plyn plyn dziekuję grygo, - dokładnie tak / miałem podobny objaw u siebie i z autopsji mowie że plyn... dzięki Carlos, tak zrobie jutro ...no i super - pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 To się jeszcze okaże kto miał rację ,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 To się jeszcze okaże kto miał rację ,pozdro. i tak MY mamy racje Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Obstawiam na 99% płyn. Trzeba będzie sprawdzić przy okazji, czy nie ma nigdzie wycieku. -- 18 paź 2011, o 15:37 -- GISek, a co na ten temat mówi instrukcja? Ręczny alb o ABS mi przychodzi do głowy, ale nie wiem, jakie tam są kontrolki w '08. Wg. instrukcji "ABS" może się zapalić w parze z "Brake", ale tylko jak awarii ulegnie układ EBD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
makkui Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 płyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Moim zdaniem pewnie wylacznik recznego nie styka i dlatego wl sie kontrolka. Sprawdz to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 No i się nam niezły teleturniej zrobił ,czekamy z niecierpliwością na rozwiązanie kto wygrał,czyli JA 8) ,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 A co jest do wygrania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slesz Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 lutownica i pół kwasa :wink: ja też poproszę punkt dla płynu 8) też tak miałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Lutownicy to ja nie chce ale jak najbardziej kwas. To niech prowadzacy teleturniej mowi jaka byla przyczyna tej awari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Moim zdaniem pewnie wylacznik recznego nie styka i dlatego wl sie kontrolka. No i się nam niezły teleturniej zrobił ,czekamy z niecierpliwością na rozwiązanie kto wygrał,czyli JA prosze Was 8) ...nie macie szans - problem jest tak banalny, aż szkoda gadać... wiadomo że rację mam JA Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 carlos-wrx nagrodą jest talon na balon Napiszę szwagrowi, żeby sprawdził poziom płynu i dolał, to powinno pomóc. Swoją drogą jak długo płyn potrafi "parować" , żeby jego poziom się tak opuścił? Raz mi się zdarzyło, że musiałem dolewać płynu,ale to było w sytuacji jak tylne tarcze i klocki były jak żyletki i tłoczek wyszedł na wierzch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Albo jest nie szczelnosc w ukladzie i dlatego plyn bierze. Moze tez tak byc ze czujnik w plynie padl i dlatego swieci. To wkoncu jaka jest prawdziwa przyczyna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 To wkoncu jaka jest prawdziwa przyczyna? Jak to co? blaszka w tunelu środkowym nie styka i dlatego płyn ucieka ze zbiorniczka powodując zadziałanie czujnika poziomu płynu a przez to zaświecenie się kontrolki ,proste miałem rację,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 i jak tam wyszło z kontroleczka?? :x pewnie ja zgadłem i teraz wszyscy boja sie mi przyznac racji Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Zapytam szwagra, czy to weryfikował, auto jest u niego w Radomiu. Też stawiam, że to płyn. -- 29 paź 2011, o 21:05 -- No i korzystając z okazji, że pojechałem ze swoimi dziewczynami do Radomia (nomen podróż masakryczna, nikomu z małym dzieckiem nie życzę takiej jazdy - 5 godzin z Warszawy do Radomia), sprawdziłem te kontrolkę. Czujnik rękawa jest w porządku. Poziom płynu był zdecydowanie za niski. Dolewka i i jest cacy. Jutro sprawdzę, czy pod autem nie ma żadnych plam, zaskoczył mnie trochę taki niski poziom płynu, zważywszy, że przedni hebel jest ok, tylny też nie wygląda źle, w każdym razie klocki i tarcze nie są cienkie na tyle, żeby tak nisko zszedł płyn w zbiorniczku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now