bartekOR Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Witam, mam problem w Imprezie 1.6 GD 2004r, od dłuższego czasu pali się CHECK i okazało się że winna temu jest sonda przed katalizatorem(ktoś podpiął zamiennik i założył opornik...). Chciałem taką sonde kupić w ASO ale nie chciano mi jej sprowadzić bo nie znam jej numeru. Czy mógł by mi ktoś podać jaki zamiennik pasuje np z DENSO? W ASO jest trochę droga... I jeszcze jedno pytanie, czy po podpięciu nowej sondy trzeba wykonać np jakąś adaptacje? Z góry dziękuje za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr-WRX Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 udało ci się rozwiązać ten problem. mi również walneła sonda przed katem a dodatkowo szwankuje czujnik temp. spalin. jak skończyło się w twoim przypadku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 (edited) Piotr-wrx: a po czym poznałeś, ze EGT ci szwankuje. Podpiąłeś pod kompa czy masz osobny zegar w środku? Edited April 13, 2014 by kamilwro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr-WRX Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 mechanik sprawdził mi na kompie. Zaproponował mi założenie opornika dlatego ciekaw jestem czy ten ruch załatwia temat i czy jest bezpieczny dla jednostki Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek_k Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 czujnik EGT jest po nic i można oszukać go opornikiem albo programowo wyłączyć komputerem Link to comment Share on other sites More sharing options...
luqas Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 Witam. Podepnę się pod temat. W mojej Imprezie 1.6 EJ16 zaczął palić się check i błąd wskazuje na sondę lambda a dokładniej na grzałkę sondy lambda. Nie zauważyłem spadu mocy czy zwiększonego zapotrzebowania na paliwo. Aktualnie mam założoną sondę Denso 22641AA140 02E12 19400-2080. Możecie mi podpowiedzieć czy jeździć na takiej sondzie i przyzwyczaić się do lampki check engine czy lepiej wymienić. Jak wymienić to na jaką sondę? taką samą jak mam czy może coś innego. Najlepiej jakby ktoś podał numer części jaka powinna tam siedzieć bo różne informacje znajduje. W ASO krzyknęli mi powyżej tysiąca to jednak za dużo. Dzięki z góry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now