PETRUS Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Jestem początkującym użytkownikiem SUBARU. Na forum bardzo często zaglądam szukając potrzebnych informacji. Sam piszę sporadycznie, gdyż forum jest bardzo bogate w informacje i nie ma co się pytać drugi raz, lepiej poszukać. Z tym szukaniem są jednak spore kłopoty. Gdy szukam informacji np. na temat zawieszenia w Foresterze, to "odhaczam" w szukajce same tematy postów, a tutaj poezja. Koleżanki i koledzy tytułują moim zdaniem zbyt poetycko zamiast technicznie. Teraz zmyślam, aby nie urazić kogoś: "amorki padły w Forku", "zgon klimy w subarynce", "problem MY00" itp. Co mam wpisać w szukajkę, aby odszukać to, co mnie interesuje? Proponuję, aby wpisywać tematy dotyczące spraw techniczno/naprawczych np. w taki sposób: Forester 2000 - uszkodzona wiskoza. Nawet ktoś spoza forum w łatwy sposób odnajdzie potrzebne informacje wpisując odpowiednie tagi. P.S. Może już była podobna propozycja. Szukałem i nie znalazłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Dobry pomysł. Zakładając wątek proszę wpisywać temat prozą nie wierszem Na forum bardzo często zaglądam szukając potrzebnych informacji. Często tematy są dość zawiłe, zamiast konkretów mamy spam i dyskusje "od czapy", aby dowiedzieć sie konkretów należy sie trochę pokopać. Nie zmienimy tego, takich mamy użytkowników... z fantazją. :wink: Jest forum, gdzie działy techniczne nazwano: Dermatologia Implantologia Internistyka czy Neurologia i co ciekawe jest to forum motoryzacyjne. Każde z for ma swój charakter i specyfikę budowaną przez użytkowników. Możemy sie starać panować nad rozwiązłością ale nie całkowicie ograniczać. To Forum Tak Ma 8) Miłego pobytu. Link to comment Share on other sites More sharing options...