GIGITECH Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia, separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 efektywniej rozprowadza olej w skrzyni korbowodowej, mam cos takiego i jestem zadowolony mimo ze nie upalam, mam gwarancje ze olej znajduje sie tam gdzie powinien 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
potok Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 ja chętnie też się dowiem jak wygląda wygląda w 2.0 L Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje. Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje. Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll: Carfit możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :wink: Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną )? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje. Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll: Carfit możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :wink: Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną )? :wink: Bardzo prosze Przy kutych tłokach luźno pasowanych , wystepuje zjawisko przedostawania sie przedmuchów do układu korbowego, olej jest rozbryzgiwany, w części dostaje sie poprzez odmy z powrotem do układu ssącego, dlatego też stosuje sie oil cath tank . Wkład misky coswortha , temu trochę zapobiega , na seryjnych tłokach i sprawnym silniku, zjawisko to jest pomijalne :roll: , ale GIGITECH -owi o co innego moim zdaniem chodziło, on chce zapobiedz chwilowym odpływom oleju przy bocznych przeciązniach, w tym celu stosuje sie specjalne cele w misce, a bardziej profesjonalnie , system " suchych misek" wyglada to tak : wkład miski cosworth http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2055 miska modyfikowana http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2251 sucha miska http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2608 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje. Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll: Carfit możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :wink: Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną )? :wink: Bardzo prosze Przy kutych tłokach luźno pasowanych , wystepuje zjawisko przedostawania sie przedmuchów do układu korbowego, olej jest rozbryzgiwany, w części dostaje sie poprzez odmy z powrotem do układu ssącego, dlatego też stosuje sie oil cath tank . Wkład misky coswortha , temu trochę zapobiega , na seryjnych tłokach i sprawnym silniku, zjawisko to jest pomijalne :roll: , ale GIGITECH -owi o co innego moim zdaniem chodziło, on chce zapobiedz chwilowym odpływom oleju przy bocznych przeciązniach, w tym celu stosuje sie specjalne cele w misce, a bardziej profesjonalnie , system " suchych misek" wyglada to tak : wkład miski cosworth http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2055 miska modyfikowana http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2251 sucha miska http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2608 Oo, dziękuję Ci bardzo :wink: i jeszcze jedno pytanie: Jak tak naprawdę działa sucha miska i jakie są główne korzyści z jej używania (poza wspomnianymi)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje. Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll: Carfit możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :wink: Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną )? :wink: Bardzo prosze Przy kutych tłokach luźno pasowanych , wystepuje zjawisko przedostawania sie przedmuchów do układu korbowego, olej jest rozbryzgiwany, w części dostaje sie poprzez odmy z powrotem do układu ssącego, dlatego też stosuje sie oil cath tank . Wkład misky coswortha , temu trochę zapobiega , na seryjnych tłokach i sprawnym silniku, zjawisko to jest pomijalne :roll: , ale GIGITECH -owi o co innego moim zdaniem chodziło, on chce zapobiedz chwilowym odpływom oleju przy bocznych przeciązniach, w tym celu stosuje sie specjalne cele w misce, a bardziej profesjonalnie , system " suchych misek" wyglada to tak : wkład miski cosworth http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2055 miska modyfikowana http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2251 sucha miska http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2608 Oo, dziękuję Ci bardzo :wink: i jeszcze jedno pytanie: Jak tak naprawdę działa sucha miska i jakie są główne korzyści z jej używania? Tu masz to obrazowo dobrze pokazane http://www.ricwood.com/drysump.html Korzyści są takie , że przy dużych obciażeniach bocznych, nie wystepuje problem odpływu oleju spod smoka , cały czas układ jest smaorwany, ale to sie stosuje generalnie w samochodach strikte wyscigowych , które jezdzą po torach z wysokimi prędkosciami i dużym przciążeniem bocznym Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Tu masz to obrazowo dobrze pokazane http://www.ricwood.com/drysump.html Korzyści są takie , że przy dużych obciażeniach bocznych, nie wystepuje problem odpływu oleju spod smoka , cały czas układ jest smaorwany, ale to sie stosuje generalnie w samochodach strikte wyscigowych , które jezdzą po torach z wysokimi prędkosciami i dużym przciążeniem bocznym Już wszystko jasne. Popatrzyłem, doczytałem, dzięki Edwin :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIGITECH Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 CARFIT - dzięki! Zawsze można na Ciebie liczyć Sucha miska to już hardcore, a auto na codzień ma jeździć również. Stąd pomysł z separatorem COSWORTHA, który już zanabyłem. A jaki koszt takiej miski modyfikowanej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Stąd pomysł z separatorem COSWORTHA, który już zanabyłem. to go sprzedaj, i kup miske w której tez jest cześć tej wkładki, koszt ok 3200 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIGITECH Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 Sprzedam volvo, będę myślał, dzięki za pomoc;) W takim razie jak ktoś zainteresowany to mam nówkę do sprzedania w pudełku. Info na PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpruszko Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Czyli wkład miski olejowej jest taki sam do 2.0 jak i 2.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now