Jump to content

Separator oleju w silniku 2.0 turbo


GIGITECH

Recommended Posts

Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,

separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje.

 

 

Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll:

Link to comment
Share on other sites

Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,

separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje.

 

 

Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll:

Carfit

możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :mrgreen: :wink:

Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną :P )?

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,

separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje.

 

 

Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll:

Carfit

możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :mrgreen: :wink:

Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną :P )?

:wink:

 

Bardzo prosze :D

 

Przy kutych tłokach luźno pasowanych , wystepuje zjawisko przedostawania sie przedmuchów do układu korbowego, olej jest rozbryzgiwany, w części dostaje sie poprzez odmy z powrotem do układu ssącego, dlatego też stosuje sie oil cath tank . Wkład misky coswortha , temu trochę zapobiega , na seryjnych tłokach i sprawnym silniku, zjawisko to jest pomijalne :roll: , ale GIGITECH -owi o co innego moim zdaniem chodziło, on chce zapobiedz chwilowym odpływom oleju przy bocznych przeciązniach, w tym celu stosuje sie specjalne cele w misce, a bardziej profesjonalnie , system " suchych misek"

wyglada to tak :

wkład miski cosworth

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2055

 

miska modyfikowana

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2251

 

sucha miska

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2608

Link to comment
Share on other sites

Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,

separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje.

 

 

Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll:

Carfit

możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :mrgreen: :wink:

Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną :P )?

:wink:

 

Bardzo prosze :D

 

Przy kutych tłokach luźno pasowanych , wystepuje zjawisko przedostawania sie przedmuchów do układu korbowego, olej jest rozbryzgiwany, w części dostaje sie poprzez odmy z powrotem do układu ssącego, dlatego też stosuje sie oil cath tank . Wkład misky coswortha , temu trochę zapobiega , na seryjnych tłokach i sprawnym silniku, zjawisko to jest pomijalne :roll: , ale GIGITECH -owi o co innego moim zdaniem chodziło, on chce zapobiedz chwilowym odpływom oleju przy bocznych przeciązniach, w tym celu stosuje sie specjalne cele w misce, a bardziej profesjonalnie , system " suchych misek"

wyglada to tak :

wkład miski cosworth

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2055

 

miska modyfikowana

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2251

 

sucha miska

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2608

Oo, dziękuję Ci bardzo :wink:

i jeszcze jedno pytanie:

Jak tak naprawdę działa sucha miska i jakie są główne korzyści z jej używania (poza wspomnianymi)?

Link to comment
Share on other sites

Proszę o poradę czy warto montować do imprezy ej20, do upalania np. na rallysprintach, gdzie są duże przeciążenia,

separator oleju dla bezpieczeństwa silnika? Cosworth coś takiego produkuje.

 

 

Jeśli silnik na seryjnych tłokach , to moim zdaniem bez sensu :roll: , lepiej zdecydowanie założyć miskę modyfikowaną :roll:

Carfit

możesz trochę rozwinąć teorię bom bardzo ciekaw :mrgreen: :wink:

Chodzi mi o relacje seryjnych tłoków do tegoż tanka i co to jest miska modyfikowana (bo chyba nie chodzi o transgeniczną :P )?

:wink:

 

Bardzo prosze :D

 

Przy kutych tłokach luźno pasowanych , wystepuje zjawisko przedostawania sie przedmuchów do układu korbowego, olej jest rozbryzgiwany, w części dostaje sie poprzez odmy z powrotem do układu ssącego, dlatego też stosuje sie oil cath tank . Wkład misky coswortha , temu trochę zapobiega , na seryjnych tłokach i sprawnym silniku, zjawisko to jest pomijalne :roll: , ale GIGITECH -owi o co innego moim zdaniem chodziło, on chce zapobiedz chwilowym odpływom oleju przy bocznych przeciązniach, w tym celu stosuje sie specjalne cele w misce, a bardziej profesjonalnie , system " suchych misek"

wyglada to tak :

wkład miski cosworth

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2055

 

miska modyfikowana

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2251

 

sucha miska

http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/s ... uctID=2608

Oo, dziękuję Ci bardzo :wink:

i jeszcze jedno pytanie:

Jak tak naprawdę działa sucha miska i jakie są główne korzyści z jej używania?

 

Tu masz to obrazowo dobrze pokazane

http://www.ricwood.com/drysump.html

 

Korzyści są takie , że przy dużych obciażeniach bocznych, nie wystepuje problem odpływu oleju spod smoka , cały czas układ jest smaorwany, ale to sie stosuje generalnie w samochodach strikte wyscigowych , które jezdzą po torach z wysokimi prędkosciami i dużym przciążeniem bocznym

Link to comment
Share on other sites

Tu masz to obrazowo dobrze pokazane

http://www.ricwood.com/drysump.html

 

Korzyści są takie , że przy dużych obciażeniach bocznych, nie wystepuje problem odpływu oleju spod smoka , cały czas układ jest smaorwany, ale to sie stosuje generalnie w samochodach strikte wyscigowych , które jezdzą po torach z wysokimi prędkosciami i dużym przciążeniem bocznym

Już wszystko jasne.

Popatrzyłem, doczytałem, dzięki Edwin :wink:

Link to comment
Share on other sites

CARFIT - dzięki! Zawsze można na Ciebie liczyć;)

 

Sucha miska to już hardcore, a auto na codzień ma jeździć również.

Stąd pomysł z separatorem COSWORTHA, który już zanabyłem. A jaki koszt takiej miski modyfikowanej?

Link to comment
Share on other sites

Stąd pomysł z separatorem COSWORTHA, który już zanabyłem.

 

 

to go sprzedaj, i kup miske w której tez jest cześć tej wkładki, koszt ok 3200 zł

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...