ferdek Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Proszę o informację czy FHI ,tak jak inni producenci np.Mercedes i BMW nakazuję wymianę przekładni kierowniczej przy każdym uszkodzeniu innych elementów zawieszenia jak wahacz i drążek kierowniczy :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Proszę o informację czy FHI ,tak jak inni producenci np.Mercedes i BMW nakazuję wymianę przekładni kierowniczej przy każdym uszkodzeniu nie no bez jaj jak by tak miało byc to by wszyscy non stop wymieniali,jak olej i filtry.. jesli wszystko z nią jest oki to nie widze najmniejszego sensu-ona nie jest z papieru Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted October 9, 2011 Author Share Posted October 9, 2011 Żeby stwierdzić czy jest z nią wszystko OK ,to trzeba by było ją prześwietlić ,a po takim mocnym strzale w koło ,że drążek zgiął się w "U" wszystko jest możliwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 na moje jesli wszystko z nią wizualnie oki,nic nie obciera(ciężej sie nie kreci)nic nie kapie i nie stuka to musi byc wszystko dobrze ale to tylko moje,skromne zdanie,drążki są tak skonstruowane że muszą cała siłe brać na siebie,a sama kolumna jest dość wytrzymała 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisro Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Po takim strzale to może się okazać, że np. za pół roku dostanie takich luzów jak w starym Jelczu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Po grubym strzale moim zdaniem bardzo rozsądne byłoby sprawdzenie elementów składowych i regulacja samej przekładni - sprawdzenie luzów miedzyzębnych i ustalenia łożysk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts