aflinta Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Probowales przemyc przepustnice? Moze sie niedomyka i puszcza bokiem powietrze, moze linka od gazu sie gdzies przycina? Jak wyglada sprezyna? Dobre pytania, ale nie znam na nie odpowiedzi Jest jakieś fajne obrazkowe howto (tak jak do tego powyższego tematu)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Do tego chyba nie ma howto. Poprostu zdejmujesz filtr, czy dolot w zaloznosci co tam u Ciebie jest, otwierasz przepustnice, bierzesz czysta szmatke, aceton (rozpuszczalnik do paznokci, bezbarwny) i czyscisz uwazajac zeby nic sie nie dostalo do silnika. Sprawdz czy masz luz na kablu od gazu (powinien byc jakis), w twoim przypadku to raczej to. Na nasioc, mozna troche znalezc na ten lub podobne tematy, przyczyna moze byc zly MAF (jest w twoim aucie?), O2, slaba masa (trzeba przeczyscic polaczenie minusa akumulatora z karoseria i blokiem silnika, mozna dodac dodatkowy przewod) itp. Przykladowo: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... e+coasting Wpisz do wyszukiwarki "high idle" albo "high idle coasting". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Kuba optrzytomniej! My piszemy o prawie nowych samochodach NA GWARANCJI! Które mają takie przypadłości od nowości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Kuba, dzięki będę działał i szukał. Teraz muszę poczekać chyba do wiosny jednak - bo nie mam garażu, a przy śniegu i mrozie to ciężko się tak bawić, chyba, ze w zaprzyjaźnionym warsztacie mi pomogą. Na razie jak jest zimno to nie mam problemów, ale jak zrobi się ciepło to pewnie temat wróci ps. Zmywacze do paznokci już nie bazują na acetonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 krzysiom, przeciez w twoim samochodzie nic sie nie dzieje, serwis niczego nie stwierdzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 krzysiom, przeciez w twoim samochodzie nic sie nie dzieje, serwis niczego nie stwierdzil. No! ChWAŁA SUBARU! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Bez przesady- ja nie pisałem o zadnej przypadłości tylko o reakcji zimnego auta na bardzo szybkie danie mu po gazie. Nie zdarza mu sie to zawsze jeno sporadycznie i raczej jest winą kierowcy,który nie poczekał o tę sekundę dłużej. Obroty mam podobnie jak Aflinta więc spadek nawet z tych 700 do 500 na ciepłym silniu raczej jest mało odczuwalny, Co inneg na zmnym - po zapłonie w zależnści od temperatury obroty wchodzą na 1,1-1,3 tys i jeśli wtedy spadają na okolice 500 to auto się zwyczajnie dusi. Jeśli tak ma prawie zawsze to znaczy,że jest coś źle, jeśli sporadycznie to proszę sobie wyciągnąc wnioski wg własnych potrzeb. BTW w innych autach innych marek też sporadyczni mi sie to zdarzało, nie dysponuję garażem wiec mam aut zawsze bardzo zmrożone- ale nie wstrząśnięte i nie mieszane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi