Rio_czwa Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Witam Domyślam się, że są różnice miedzy wydechami w imprezach 2001-2007, a klasykami 93-00. Chodzi o kompletny wydech: downpipe, center i catback. Teraz tylko pytanie, czy to są kwestie długości (łatwej do ogarnięcia) czy zupełnie inny kształt. Może ktoś ogarnięty zna odpowiedz, ewentualnie brnął już w ten temat. Chciałbym wybadać czy ładować się w taki temat czy odpuścić. Z góry dzięki za info. Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Nie pamietam, jak to wyglada calosciowo z dlugoscia, ale o ile mnie pamiec nie myli, nie ma jakiejs wiekszej roznicy i da sie zalozyc. Wieszaki sa po roznych stronac chyba w centerpipe? Czy tylny wieszak przy tlumiku idzie w inna strone, ale to sa detale. Ogolnie w najgorszym wypadku troche ciecia i spawania, nie jakos szczegolnie duzo - jesli Cie to nie przeraza, to wiekszych problemow nie napotkasz - ostatecznie to tylko rury. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio_czwa Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 Dzięki AMI za pomoc, leci pomuk :wink: Przespawanie wieszaków czy skrócenie to nie problem, bałem się dorabiania rur, gięcia itd itp czyli grubszej rzeźby. Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Nawet jak cos tam trzebaby przesunac, to jesli nie boisz sie spawania i ciecia, to bedzie moment, przespawanie troche pod innym katem czy cos. Ale jesli masz komplet to problem powinien byc o tyle mniejszy, ze - o ile znow nie pokrecilem czegos, bo u mnie wydechy to i tak amatorskiej roboty "custom" ciagle - poszczegolne czesci bardziej sie roznia miedzy new age i klasykiem chyba, niz wydech jako calosc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Płyta podłogowa GC8 i New Age mają takie same wymiary, więc wydech pasuje P&P, z wyjątkiem jednego uchwytu z tyłu wydechu, o którym wspomniał AMI, ale to żaden problem, uchwyt trzeba obciąć, przełożyć w drugą stronę i przyspawać, i cała robota. Kolejnym małym problemem może być inne położenie gniazda sondy Lambda, ale w handlu są dostępne takie tulejki - gniazda sondy, które się wspawuje w dowolnym miejscu w wydech. Do kupienia u każdego ,,tłumikarza" za 10 czy 15 PLN. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio_czwa Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 I wszystko jasne, podziękował Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now