kowalk Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Troche mi sie poci i pytanie czy moge z tym smignac na pojezdzawke... zaznaczam ze troche sie poci i jak pilna to jest sprawa? A jesli pilna to kto chce mi to naprawic dzisiaj P.S. Samochod to Impreza turbo 92 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Pamiętaj o tym że "poci się" to pojęcie względne a olej w tym miejscu dostaje się na pasek rozrządu,nikt ci nie powie że możesz z tym jeździć,przynajmniej nie powinien ale nie możesz też popadać w paranoje.Po prostu wymień uszczelniacz,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 do wymiany uszczelniacza musisz zdemontować rozrząd, także nie jest to robota na 5 minut...jeżeli olej lekko wycieka czyli jak to określiłeśsię poci, i nie dostaje się na rozrząd, można jeszcze trochę pojeździć, ale nigdy nie wiesz, czy raptem nie zacznie mocniej ciec, chociaż na ogół to dość wolno postępuje...dlatego robisz to na własną odpowiedzielnośc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowalk Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 Dobra czaję, w poniedziałek zapiszę się na wizytę bo przy moim szczęściu to może dojść do niestandardowego scenariusza :roll: ... ale jadę jutro na drugą rundę ksr Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 nie musi eksplodować, ale może...lekkie zaolejenie nie szkodzi, a duże może narozrabiać.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 I wszystko zależy właśnie od użytkowania, a widzę właśnie, że jest dość mocno użytkowany tak więc naprawa dość pilna Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 roche mi sie poci i pytanie czy moge z tym smignac na pojezdzawke... Z pojeżdżawką to bym uważał. Chyba, że nie będziesz przekraczał 4000 rpm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Z pojeżdżawką to bym uważał. Chyba, że nie będziesz przekraczał 4000 rpm. A co to za pojeżdżawka poniżej 4tyś.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 A co to za pojeżdżawka poniżej 4tyś.? Impreza dla diesel-wagenow Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemi112 Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 u mnie było to samo,coś sączyło się spod obudowy rozrządu ,uszczelka pod zbiorniczkiem wspomagania to nie była( wcześniej wymieniona,bo lała na silnik aż miło),czyli okazało się ,że na 99% uszczelniacz wału. Wiadomo nie groziło to zatarciem silnika,bo to było max kilka kropel (widoczne na osłonie silnika)po dłuzszej trasie ,ale sam fakt,że rozrząd kąpie się w oleju był niepokojący Uszczelniacz wymieniony ok 3 tyg temu i smiga jak ta lala,nic nie kapie ,a sam uszczelniacz rto jakieś 25 zł.Przy okazji rozrząd się sprawdził i sie okazało,że można latać a latać na nim Sławek dzięki wielkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowalk Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 No na szczęście uszczelniacz wytrzymał, a wcale samochodu nie oszczędzałem ... a co do wymiany to chwilowo czekam bo pobrali mi próbkę oleju do analizy i za dwa tygodnie będę wiedział w jakim stanie jest silnik i wtedy będę też wiedział w co wsadzać hajs czy pompa oleju od sti'08+ i dmuchamy 1.4 bara czy zbieram na remont silnika... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now