Jump to content

Uszczelniacz walu (przedni)


kowalk

Recommended Posts

Troche mi sie poci :) i pytanie czy moge z tym smignac na pojezdzawke... zaznaczam ze troche sie poci i jak pilna to jest sprawa? A jesli pilna to kto chce mi to naprawic dzisiaj :twisted:

 

P.S.

Samochod to Impreza turbo 92

Link to comment
Share on other sites

Pamiętaj o tym że "poci się" to pojęcie względne a olej w tym miejscu dostaje się na pasek rozrządu,nikt ci nie powie że możesz z tym jeździć,przynajmniej nie powinien ale nie możesz też popadać w paranoje.Po prostu wymień uszczelniacz,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

do wymiany uszczelniacza musisz zdemontować rozrząd, także nie jest to robota na 5 minut...jeżeli olej lekko wycieka czyli jak to określiłeśsię poci, i nie dostaje się na rozrząd, można jeszcze trochę pojeździć, ale nigdy nie wiesz, czy raptem nie zacznie mocniej ciec, chociaż na ogół to dość wolno postępuje...dlatego robisz to na własną odpowiedzielnośc... :twisted::D

Link to comment
Share on other sites

roche mi sie poci :) i pytanie czy moge z tym smignac na pojezdzawke...

 

Z pojeżdżawką to bym uważał. Chyba, że nie będziesz przekraczał 4000 rpm. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

u mnie było to samo,coś sączyło się spod obudowy rozrządu ,uszczelka pod zbiorniczkiem wspomagania to nie była( wcześniej wymieniona,bo lała na silnik aż miło),czyli okazało się ,że na 99% uszczelniacz wału.

Wiadomo nie groziło to zatarciem silnika,bo to było max kilka kropel (widoczne na osłonie silnika)po dłuzszej trasie ,ale sam fakt,że rozrząd kąpie się w oleju był niepokojący :(

 

Uszczelniacz wymieniony ok 3 tyg temu i smiga jak ta lala,nic nie kapie ,a sam uszczelniacz rto jakieś 25 zł.Przy okazji rozrząd się sprawdził i sie okazało,że można latać a latać na nim :)

Sławek dzięki wielkie :)

Link to comment
Share on other sites

No na szczęście uszczelniacz wytrzymał, a wcale samochodu nie oszczędzałem :twisted: ... a co do wymiany to chwilowo czekam bo pobrali mi próbkę oleju do analizy i za dwa tygodnie będę wiedział w jakim stanie jest silnik i wtedy będę też wiedział w co wsadzać hajs czy pompa oleju od sti'08+ i dmuchamy 1.4 bara czy zbieram na remont silnika...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...