boju21 Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 witam kiedys dostałem strzała w tylne lewe koło i teraz jest cofniete o toche ale jest wahacze wymienione została tylko zwrotnica i amor(nic po nim nie widac)czy można to jakos zbadac co do wymiany? :roll: ?? nikt nie ma pomysłu ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 A jak zbiera opony? Obstawiam skrzywiony kielich? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 witam kiedys dostałem strzała w tylne lewe koło i teraz jest cofniete o toche ale jest wahacze wymienione została tylko zwrotnica i amor(nic po nim nie widac)czy można to jakos zbadac co do wymiany? :roll: ?? nikt nie ma pomysłu ?? a kto tu jest blacharzem...? mocowania amora do zwrotnicy idą równolegle do amora? chodzi o te blachy z otworami, zobacz dokładnie, bo nawet mała odchyłka powoduje przestawienie koła , na ogól do tyłu, bo oś mocowania amora jest przestawiona w stosunku do osi piasty, i to się dość łatwo i jako pierwsze gnie zawias można pomierzyć po przekątnych, albo porównawczo z innym, nie tak skatowanym , egzemplarzem pod jakim kątem było uderzenie? bokiem w krawężnik, czy od przodu w koło, w ,,bieżnik" opony? kielich poddaje się na ogół po bardzo mocnych skokach i twardym lądowaniu, ale to akurat jest najłatwiejsze do zmierzenia, rozstaw otworów mocujących amor i po przekątnych, ale tu akurat tego przypadku nie podejrzewam Link to comment Share on other sites More sharing options...
j00m3r Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 przerabiałem podobny temat ostatnio u mnie skończyło się na zwrotnicy, prostowaniu felgi i zbieżności... tylko, że ja uderzyłem w krawężnik bokiem koła, a nie bieżnikiem... :? klasyk ciągle uczy pokory :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
burzum Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 boju21, u mnie to amortyzator przede wszystkim. Nie wiem, czy w Subaru to nie najsłabsza część. Wahacze raczej pękają, łączniki się wyginają, ale to nie bardzo wpływa na geometrie. Nie wiem jak zwrotnica. Wieczorem wkleję Ci zdjęcie mojego koła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 zbieżność jest oki opon nie zdziera ale koło ewidentnie jest cofniete -emotorsport strzał był przez tylne drzwi na koło-czyli poleciało do tyłu ,wszystkie czesci są już wymienione,tylko nie amor i zwrotnica, szkoda mi wymieniac narazie amora bo mają ponad 70%skutecznosći,zwrotnicy tym bardziej bo jest nowe łożysko :wink: w TORUNIU dawała rade wiec narazie chyba nie bede kombinował,chyba że znajde używany amor w bardzo dobrym stanie to zaryzykuje,a co do sprawdzenia czy amor to nie wiem już patrzyłem na "oko"wszystko jest oki Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 jak jest oki, to czego szukasz mózgu w d.............. pomuk dla Pana E :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 9, 2011 Author Share Posted October 9, 2011 jak jest oki, to czego szukasz mózgu w d.............. ale tak być nie może :x bynajmniej wizualnie musi pasowac ,nie wiem chyba poszukaj tylnego amora uzywanego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now