Jump to content

Subaru N12 Spec C & Evo 9


Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Podaj mie ceny rewizji silnika kpl.od a do z

 

Pełna rewizja z wymianą tłoków, korb, panewek, pieścieni. to ok 15tys., oczywioście moze wyjść mniej ( jak tłoki ok i nie ma owalu na tuleji )

Podaj mie jeszcze co z dyframi i ich rewizjami i czy się psują tak czesto jak w efo ..

 

dyfer przedni LSD Nkowy !!! nie mylić z seryjnym :roll: kosztuje chyba 1,5keuro i też są z nim czasami problemy, jak ktoś tego nie umie dobrze składać i zabezpieczyć śrub :roll: z tylnim podobnie, rewizje robi sie co ok 2000 km , regulacje częściej w zależności od rajdu czy asflatowy czy szutrowy. Ze skrzynią podobnie, ale to wszystko zalezy jaki wkład, Modena, Caps itp. są też różne modele samych wkładów,

Nie wiem jak sie psują w EVO ( rajdówce ) ale myśle że tu więcej jest urban legends jak prawdy :roll: , trzeba wyraźnie oddzielić auto seryjne od rajdówki , bo to że seryjne coś tam częściej pada, to nie oznacza ze w rajdówce jest to samo. :roll:

Nie poruszaliśmy tematu turbin ....

Co trza zrobic jak turbo pyknie ....

Regeneracja twinskrolla a co w evo ????

 

trzeba wymienić na nowe, żadna regeneracja , VF36 to ok 1800 k euro

 

Hamulce , zawias, jak w każdej rajdówce, tu różnice są pomijalne :roll:

Link to post
Share on other sites

Temat wybitnie on topic to pozwolę sobie coś nabąknąć :P:mrgreen:

 

1. może lepiej kupić Justynę od lukassa, jest 4x4 i koszt eksploatacji żaden w porównaniu do EVO i STi 8) :twisted:

 

2.

VF36 to ok 1800 k euro

 

Za tyle to całego WRCa sobie kupi :P:mrgreen:

Link to post
Share on other sites

raison prosze nie śmieć mnie tu jakimś justy .

 

Chrisro pytam się nie w celach bo tobie nie ufam tylko konkretów potrzebuję i bądz co bądz pytam o Evo .

 

Na chwillę obecną dowiedziałem się więcej o subaru .... niż o efo .

 

 

Jak by ktoś zapytał jakie są koszty związane z utrzymaniem rajdowej M3 albo Rajdowego 318 Is to nawet mogę powiedzieć ile kosztuje łącznik stabilatora tył i przód albo płytki do szpery i gdzie kupic i kto poskłada cały ten bałagan no konkret wsio.

Link to post
Share on other sites

Felix znasz nr do Kamila B> chyba najprościej będzie do niego zadzwonić i zapytać. Moim zdaniem powie Ci najsolidniej jakie są rzeczywiste koszty utrzymania Evo. Jak nie Kamil to wal do Dzienisa ten macza dosłownie ręce w smarze tego Evo więc chyba jego wiedza również będzie bezcenna.

 

Jeśli o mnie chodzi to wracaj do korzeni: jeśli nie masz ambicji takich jak Stanik aby łoić chłopaków na szutrze to może warto rozważyć GT od Krotoszyńskiego-sprzedawał jeszcze niedawno-cena sensowna tylko nie wiem jak dokładnie wartość fantów zawartych w nim do ceny się ma.

Link to post
Share on other sites
Felix znasz nr do Kamila B> chyba najprościej będzie do niego zadzwonić i zapytać. Moim zdaniem powie Ci najsolidniej jakie są rzeczywiste koszty utrzymania Evo. Jak nie Kamil to wal do Dzienisa ten macza dosłownie ręce w smarze tego Evo więc chyba jego wiedza również będzie bezcenna.

 

Jeśli o mnie chodzi to wracaj do korzeni: jeśli nie masz ambicji takich jak Stanik aby łoić chłopaków na szutrze to może warto rozważyć GT od Krotoszyńskiego-sprzedawał jeszcze niedawno-cena sensowna tylko nie wiem jak dokładnie wartość fantów zawartych w nim do ceny się ma.

 

no widzisz coś od kamila się starałem dowiedzieć ale on odpowiada tylko tak rajd 50 tys albo 100 tys koniec wywiadu ...

on serwisuje auta U gabla więc tam jak sam on napisał w jednym artykule konkretne pieniądze trzeba mu za takie xzabawy zapłacić

Link to post
Share on other sites

W takim razie cofam swoją wypowiedź bo jakoś chyba jestem nie na czasie a w każdym bądź razie zatrzymałem się na etapie, że Dzienis mu auto serwisował.

 

P.S. Przywiozłeś od Czarnego dla mnie jakieś pocieszające info

Link to post
Share on other sites

Informacja jest taka że ten spec nie nawidzi gazu :mrgreen::mrgreen:

I teraz będzie się mścił w postaci awarii :mrgreen::mrgreen:

 

P.S. Jarek ci pomoże .

 

P.S. Dzenis serwisuje tez jemu ale prawdopodobnie są przyzwyczajenie do dużych Rallyartowych kwot za swoje usługi więc mogę się nie przebić

ze swoją małą sakwą :P

Link to post
Share on other sites

Rewizja skrzyni Hewland 3000 PLN z przeswietleniem - przebieg ok 2000 km

 

Odbudowa zawieszenia Ohlins - 2400 PLN, łączniki itp seria czyli ok. 90 PLN szt, sworznie 130 PLN

 

Silnik - co ok. 1200 km /jezeli gruba N-ka/ - do wymiany tłoki, pierscienie, panewki - koszt ok. 4500 PLN + graty. Jezeli nie walczymy o 10-ke w generalce 8) to w zaleznosci od potrzeb

 

Turbosprezarka - jezezli lata sie lightowo to ok. 3000-4000km, jezeli grubiej to 1200km - nowa 7500 PLN

 

Dyfry - zestaw naprawczy dyfra 1200 PLN - koszt rewizji z ustawianiem: 600 PLN /przód/ i 500 PLN /tył/.

Link to post
Share on other sites

Felix jak kupisz evo to wyjedź od razu gdzieś daleko. Ty i evo... :roll: :roll: :roll:

Tylko subaru. Jak widzisz jeden kolega z RSMP leje wszelkie evo i to grubo plus jakieś dziwne fordy fiesty s 2000 ale tam pan słabo ogarnia fakt :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to post
Share on other sites
... tak patrzę na ten "cennik" kolegi Xbike'a i uwzględniając ilość eliminacji RSMP,nowe opony co pętlę to nie chce mi wyjść 70k złota na event ...

no well, ....to tylko kilka podstawowych cen zwiazanych bezposrednio z obsługą auta

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...