RTR Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Witam Spotkała mnie bardzo nie mila rzecz tj. "zmielił mi się 1-szy bieg" Mam pytanie czy skrzynia od takiego Forestera (jeżeli wezmę ja z tylnym dyfrem) podejdzie p&p do GT?? http://moto.allegro.pl/subaru-forester- ... 72848.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Witam Spotkała mnie bardzo nie mila rzecz tj. "zmielił mi się 1-szy bieg" Mam pytanie czy skrzynia od takiego Forestera (jeżeli wezmę ja z tylnym dyfrem) podejdzie p&p do GT?? http://moto.allegro.pl/subaru-forester- ... 72848.html Tak, pasuje, ale będziesz miał krótsze przełożenie, ta skrzynia, jeżeli jest ori z tego auta na zdjęciu, ma przełożenie 4,44, a Twoja powinna mieć 4,11, czyli auto będzie dynamiczniejsze, ale wolniejsze jeżeli chodzi o v-max Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTR Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 Wiesz mi to akorat na reke wole przyspieszac Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 no i licznik może lekko przekłamywać Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTR Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 To jeszcze jedno: Nie bede musial brac polosi itd?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 To jeszcze jedno:Nie bede musial brac polosi itd?? przód - wszystko pasuje P&P, tył - raczej też, jedyną możliwą różnicą może być posiadanie przez dyfer szpery, lub nie, wtedy jedna półoska ma podwójny wielkolin, po tym najprościej rozpoznasz dyfer ze szperą. dyfer bez szpery ma jednakowe wewnętrzne przeguby na obu póloskach, a dyfer ze szperą z jednej strony ma taką samą półoś jak dyfer bez szpery, ale z drugiej strony ma jeszcze o połowę mniejszy wieloklin oprócz tego normalnego, i ten mały wchodzi w szperę, jak założysz obie zwykłe półośki, szpera nie zadziała... ale to teoretyczne dywagacje, bo nie wiem, czy Twój GT ma szperę, i czy ten S-turbo też ją ma, bo były chyba montowane opcjonalnie... trzeba sprawdzić oda dyfry i porównać półośki od nich Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariel Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Miałem w swoim starym GT taką skrzynię, chyba z jakiegoś Legasia GTB czy Twin Turbo - nie pamiętam. Przełożenie 4,44, Vmax 180-190 - nie wiem dokładnie bo licznik kłamał. Wszystko pasowało oprócz rozstawu śrub połączenia skrzynia-silnik więc na to zwróć szczególną uwagę Zbierał się świetnie przez tą krótką skrzynię, jak nie masz ciśnienia -- Wt paź 04, 2011 9:41 am -- emotorsport, a GT nie miał przypadkiem przełożenia 3,90 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
czajos Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Przełożenie 4,44, Vmax 180-190 u mnie 180 wg nawigacji. Ale odejście jest ...fajne Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTR Posted October 4, 2011 Author Share Posted October 4, 2011 Przełożenie 4,44, Vmax 180-190 u mnie 180 wg nawigacji. Ale odejście jest ...fajne To jest argument za Mam jescze pytanie jak sprawdzic czy dyfer jest na 100% od tej skrzyni. Koles podeslal mi oznaczenie skrzyni ale na dyfrze nic nie znalazl :shock: Mam jak cos pare kilometrow po nia wiec chcialbym wszystko wiedziec co i jak i na co zwrocic uwage. -- Wt paź 04, 2011 3:49 pm -- Aaaa dostalem oznaczeni skrzyni: ty755vn2aa Czy to jest ta krotka?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now