Jump to content

(Pseudo)nauka i Subaru.


Dobi1972

Recommended Posts

Niekiedy nasze wątki uciekają w kierunku różnego rodzaju naukowych czy pseudonaukowych dywagacji mocno odbiegającego od zasadniczego tematu np. zaczynamy opis nowego OBK a kończymy dyskusję na temat sprawności pieca kondensacyjnego, czy zastanawiamy się na własnościami własnościami światła reflektora ksenonowego. Proponuję przenosić dyskusję tu ...

Link to comment
Share on other sites

Niekiedy nasze wątki uciekają w kierunku różnego rodzaju naukowych czy pseudonaukowych dywagacji mocno odbiegającego od zasadniczego tematu np. zaczynamy opis nowego OBK a kończymy dyskusję na temat sprawności pieca kondensacyjnego, czy zastanawiamy się na własnościami własnościami światła reflektora ksenonowego. Proponuję przenosić dyskusję tu ...

 

Ale kto tu bedzie chcial czytac?

 

No i nie zgadzam sie na PSEUDOnukowosc....

Link to comment
Share on other sites

Niekiedy nasze wątki uciekają w kierunku różnego rodzaju naukowych czy pseudonaukowych dywagacji mocno odbiegającego od zasadniczego tematu np. zaczynamy opis nowego OBK a kończymy dyskusję na temat sprawności pieca kondensacyjnego, czy zastanawiamy się na własnościami własnościami światła reflektora ksenonowego. Proponuję przenosić dyskusję tu ...

 

Ale kto tu bedzie chcial czytac?

 

No i nie zgadzam sie na PSEUDOnukowosc....

 

wybierzmy metodę głosowania kulkami... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Niekiedy nasze wątki uciekają w kierunku różnego rodzaju naukowych czy pseudonaukowych dywagacji mocno odbiegającego od zasadniczego tematu np. zaczynamy opis nowego OBK a kończymy dyskusję na temat sprawności pieca kondensacyjnego, czy zastanawiamy się na własnościami własnościami światła reflektora ksenonowego. Proponuję przenosić dyskusję tu ...

 

Ale kto tu bedzie chcial czytac?

 

No i nie zgadzam sie na PSEUDOnukowosc....

 

wybierzmy metodę głosowania kulkami... :wink:

 

Widze ze sa chetni do gry w kulki :wink:

Link to comment
Share on other sites

Niekiedy nasze wątki uciekają w kierunku różnego rodzaju naukowych czy pseudonaukowych dywagacji mocno odbiegającego od zasadniczego tematu np. zaczynamy opis nowego OBK a kończymy dyskusję na temat sprawności pieca kondensacyjnego, czy zastanawiamy się na własnościami własnościami światła reflektora ksenonowego. Proponuję przenosić dyskusję tu ...

 

Ale kto tu bedzie chcial czytac?

 

No i nie zgadzam sie na PSEUDOnukowosc....

 

Czytelnicy się znajdą albo nie ... najwyżej wątek się zamknie. Pseudonauka to tak dla zabawy, nie musi być wszytko na poważnie.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie, w nawiązaniu do Nowego Outbacka,

 

 

 

 

 

 

mój kominek (25KW) zużywa jakieś 15-20m sześciennych drewna na sezon...

 

 

 

 

 

 

dlatego stawiam bardzo ważne pytanie:

 

 

 

 

 

czy ktoś ma doświadczenie w nabijaniu kolców młotkiem w slicki? :?: :P:lol::twisted:

Link to comment
Share on other sites

Zależy jakie problemy, ale dendroterapia powinna pomóc:

 

"Już 20-30 minut "przytulania" drzewa daje zastrzyk energii i wzmacnia odporność na choroby. Odpręża i wspomaga myślenie. Dendroterapia jest więc równie ważna jak fitoterapia, czyli ziołolecznictwo."

 

żródło: http://portal-uroda.com.pl/art/Wellness ... -lasu.html

 

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Zależy jakie problemy, ale dendroterapia powinna pomóc:

 

"Już 20-30 minut "przytulania" drzewa daje zastrzyk energii i wzmacnia odporność na choroby. Odpręża i wspomaga myślenie. Dendroterapia jest więc równie ważna jak fitoterapia, czyli ziołolecznictwo."

 

żródło: http://portal-uroda.com.pl/art/Wellness ... -lasu.html

 

 

:mrgreen:

 

znaczy taka drewniana chemioterapia... :twisted:

 

to powinno też pomagać na uchodzące powietrze z opony... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

to powinno też pomagać na uchodzące powietrze z opony... :twisted:

 

A co na to wulkanizator doradził ...

 

-- 4 paź 2011, o 08:45 --

 

znaczy taka drewniana chemioterapia... :twisted:

 

Nie od końca drzewa się przytula a nie zjada ...

Link to comment
Share on other sites

emotorsport napisał(a):

to powinno też pomagać na uchodzące powietrze z opony...

 

 

A co na to wulkanizator doradził ...

 

 

aspirynę... :twisted:

 

 

emotorsport napisał(a):

znaczy taka drewniana chemioterapia...

 

 

Nie od końca drzewa się przytula a nie zjada ...

 

to chemiotrapię się zjada... :shock: :shock: :shock: o jaaaa......... :(

Link to comment
Share on other sites

emotorsport napisał(a):

to powinno też pomagać na uchodzące powietrze z opony...

 

 

A co na to wulkanizator doradził ...

aspirynę... :twisted:

 

I nie pomogła ... w sumie to dziwne zwykle działa w takich przypadkach, może coś nie tak z wentylkiem ...

Link to comment
Share on other sites

może coś nie tak z wentylkiem ...

 

a wiesz, nie pytałem wulkanizatora czy ma zdrową prostatę... :mrgreen:

 

 

Bo wulkanizator nie ma prostaty, a po prostu prosty prost z gumy prostolinijnej i to właśnie dlatego krzywią się mu te wentylki, bo niepotrzebnie je wtyka w tę pneumatyczną skrzynię Subarową. A przecież pomaga na to kilo smalcu bez skwarek (w każdym ASO jest dostępne) :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jak smalec nie pomoże to można spróbować urynoterapii, pomaga na wszystko (odpowiednie preparaty dostępne w własnym zakresie, jak za mało to może jakieś nie-ASO pomoże).

Link to comment
Share on other sites

 

czy ktoś ma doświadczenie w nabijaniu kolców młotkiem w slicki? :?: :P:lol::twisted:

 

Proponuje zapoznac sie lub przypomniec sobie obrazy typu "kacza zupa" :)

 

-- Wt paź 04, 2011 8:44 pm --

 

Wracajac jednak do meritum sprawy :)

 

Dobi1972, mowisz ze;

"W przypadku lm/W zakłada się pasmo widzialne, w przypadku sprawności trzeba to sprecyzować bo wtedy żarówka ma blisko 100% (przy idealnym źródle zasilania)."

 

Co to znaczy idealne zrodlo zasilania?

Czy jak nalejesz "idealnej benzyny" to silnik bedzie mial 100% sprawnosci?

 

Zawsze wydawalo mi sie ze sprawnosc sie okresla na podstawie tego ile idzie na straty a ile uzyskujemy tego co chcemy.

W wypadku zarowki chcemy lumenow swiatla widzialnego a cala reszta to straty.

 

Aaa i jeden z kolegow mi mowi ze Mitsu z ksenonami nie ma spryskiwaczy.

To sa one konieczne czy nie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...