Jump to content

check engine wrx 2004 eu


ezehiel

Recommended Posts

Witam, ponieważ w mojej okolicy brak kogokolwiek ogarniającego subaru, zanim stracę czas i pieniądze na "magików" pytam. Na autostradzie tak przy 220km/h zaświecił sie check i tak mu już zostało. Samochód jedziej jak jechał i żadnych dziwnych zachowań nie zaobserwowałem. Czy odczyt błędów tylko jest możliwy na komputerze? Czy można jakoś samodzielnie wymrugać? A może ktoś tak miał??

Link to comment
Share on other sites

Czy odczyt błędów tylko jest możliwy na komputerze? Czy można jakoś samodzielnie wymrugać? A może ktoś tak miał??

ezehiel, Możesz sobie sam wymrugać błędy. Polecam poczytać FAQ tam jest link do wątku z opisem jak to zrobić:

viewtopic.php?t=102167 :wink:

 

-- 3 paź 2011, o 09:36 --

 

ja tak jechałem i silnik remontowałem

 

jaśniej poproszę...

A co tu wyjaśniać? :shock:

W sierpniu 2010 roku piotrpalon jechał swoim autem 220km/h i niecałe 8 miesięcy później silnik powiedział papa..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorki nie mogłem się powstrzymać :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ojtamojtam, dobra już nie będę...tak sobie pozwoliłem bo rewelacyjnie się subarak prowadzi przy tych prędkościach, nić nie trzeba kontrować, idzie jak poszynach, ale nie o to chodzi, zatem czy mogę spokojnie bez obaw połączyć te wtyczki pod kolumną kierowniczą i wymrugać błędy? czy w tym typie już się tak nie da?

Link to comment
Share on other sites

zatem czy mogę spokojnie bez obaw połączyć te wtyczki pod kolumną kierowniczą i wymrugać błędy? czy w tym typie już się tak nie da?

Możesz. Da się.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, ale to chyba jakiś matrix... :shock:

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Jechał 220 i 8 miesięcy później.....a co to ma do rzeczy w ogóle???

 

 

Przyczyn mogą być dziesiątki, tak samo jak rodzajów stukania spod maski albo spod podłogi....Panowie, halo :!:

Diagnostyka juz nawet nie na telefon, tylko na forum.....trochę powagi, bo forum zejdzie na psy.

Link to comment
Share on other sites

Aras_POZ, jakoś chyba nie wszyscy zrozumieli ironię i mrgreen'y na dole :roll:

Po tak lakonicznej wypowiedzi piotrpalon ciężko było cokolwiek więcej napisać.

 

Jeśli chodzi o długotrwałe "pałowanie" blisko vmax to już carlos napisał na ten temat.

Link to comment
Share on other sites

Ja kiedyś miałem podobną sytuację jak Ty i co się okazało ?Przy 60 tysiącach kilometrów padł czujnik gazów wylotowych ponoć częsta przypadłość w WRXach więc spokojnie zrób jak podpowiada qTI albo podjedź do ASO albo nie ASO na weryfikację .

Link to comment
Share on other sites

spoko, pojadę, podepną, wyklikają błędy i bede naprawiał, pytam, ponieważ nie mam czasu w tygodniu a weekendy ciężko cokolwiek załatwić, a przebieg to mam ponad 200k :D a gadają, że jakieś panewki czy coś tam..... :D najwyrażniej da się bez remontu

Link to comment
Share on other sites

a gadają, że jakieś panewki czy coś tam..... :D najwyrażniej da się bez remontu

 

 

wesołe podejście :) czuję że niedługo będzie w dziale "sprzedam"

 

a czemuż to????

Link to comment
Share on other sites

Aras_POZ, jakoś chyba nie wszyscy zrozumieli ironię i mrgreen'y na dole :roll:

Po tak lakonicznej wypowiedzi piotrpalon ciężko było cokolwiek więcej napisać.

 

Jeśli chodzi o długotrwałe "pałowanie" blisko vmax to już carlos napisał na ten temat.

 

Od 220km/h do Vmax to raczej sporo jeszcze jest :shock:

Link to comment
Share on other sites

wczoraj kurier dostarczył tester elm 327....a przedwczoraj check zgasł sam, mimo wszystko powalczę z odczytem błędów. po wczorajszej nocnej próbie odpalenia tego ustrojstwa jest oczywiście problem z softem. mianowicie wszystko jest ok, czyli połączenie nawiązane ale tylko z programami w wersji demo PCMSCAN czy ScanMaster (za darmo pokazuje tylko obroty silnika!!), żaden darmowy nie nawiązuje komunikacji.

Link to comment
Share on other sites

właśnie o nim zapomniałem, ale zadziałała witamina i już działa, błąd w pamięci p0130 sonda lambda....tak się zastanawiam dlaczego? czy może to mieć związek z wydechem końcowym?

Link to comment
Share on other sites

z tego co wiem cały wymaga remapu... nie, mam wymieniony końcowy wraz z rurą , nic nie zmieniane jeżeli chodzi o sondy czy kat.

 

carlos-wrx czy aby dobrze interpretuje błąd wskazany przez tester?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...