ezehiel Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Witam, ponieważ w mojej okolicy brak kogokolwiek ogarniającego subaru, zanim stracę czas i pieniądze na "magików" pytam. Na autostradzie tak przy 220km/h zaświecił sie check i tak mu już zostało. Samochód jedziej jak jechał i żadnych dziwnych zachowań nie zaobserwowałem. Czy odczyt błędów tylko jest możliwy na komputerze? Czy można jakoś samodzielnie wymrugać? A może ktoś tak miał?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 wymrugasz sobie poprzez złącze diagnostyczne obdII... często jeździsz 220? długo trwa taka podróż? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 nie często, w sumie to drugi raz...jakieś 20km do zjazdu było...mógłbyś jaśniej w jaki sposób to wymrugać.. aha, a 220km/h szkodzi?? :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 szkodzi... podepnij się przez złącze diagnostyczne, będziesz wiedział jaki bład wyskoczył i czy jest on statyczny czy historyczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 ok, nie wiedziałem, że szkodzi...w sumie to dyszlem jeżdzę 200 i to znacznie dłuższe odcinki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrpalon Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 ja tak jechałem i silnik remontowałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
wwolny Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 ja tak jechałem i silnik remontowałem jaśniej poproszę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qTi Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Czy odczyt błędów tylko jest możliwy na komputerze? Czy można jakoś samodzielnie wymrugać? A może ktoś tak miał?? ezehiel, Możesz sobie sam wymrugać błędy. Polecam poczytać FAQ tam jest link do wątku z opisem jak to zrobić: viewtopic.php?t=102167 :wink: -- 3 paź 2011, o 09:36 -- ja tak jechałem i silnik remontowałem jaśniej poproszę... A co tu wyjaśniać? :shock: W sierpniu 2010 roku piotrpalon jechał swoim autem 220km/h i niecałe 8 miesięcy później silnik powiedział papa.. Sorki nie mogłem się powstrzymać Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 ja tak jechałem i silnik remontowałem jaśniej poproszę... butowanie "pełną bombą" po autostradach to dość kiepski pomysł... kończy się tragicznie dla motoru Link to comment Share on other sites More sharing options...
wwolny Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 A co tu wyjaśniać? :shock: W sierpniu 2010 roku piotrpalon jechał swoim autem 220km/h i niecałe 8 miesięcy później silnik powiedział papa.. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 ojtamojtam, dobra już nie będę...tak sobie pozwoliłem bo rewelacyjnie się subarak prowadzi przy tych prędkościach, nić nie trzeba kontrować, idzie jak poszynach, ale nie o to chodzi, zatem czy mogę spokojnie bez obaw połączyć te wtyczki pod kolumną kierowniczą i wymrugać błędy? czy w tym typie już się tak nie da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qTi Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 zatem czy mogę spokojnie bez obaw połączyć te wtyczki pod kolumną kierowniczą i wymrugać błędy? czy w tym typie już się tak nie da? Możesz. Da się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aras Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Sorry, ale to chyba jakiś matrix... :shock: Jechał 220 i 8 miesięcy później.....a co to ma do rzeczy w ogóle??? Przyczyn mogą być dziesiątki, tak samo jak rodzajów stukania spod maski albo spod podłogi....Panowie, halo :!: Diagnostyka juz nawet nie na telefon, tylko na forum.....trochę powagi, bo forum zejdzie na psy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qTi Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Aras_POZ, jakoś chyba nie wszyscy zrozumieli ironię i mrgreen'y na dole :roll: Po tak lakonicznej wypowiedzi piotrpalon ciężko było cokolwiek więcej napisać. Jeśli chodzi o długotrwałe "pałowanie" blisko vmax to już carlos napisał na ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aras Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 qTi, długotrwałe pałowanie zaszkodzi każdej furze. A tu nie było napisane nic. Stąd ironia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorek Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Ja kiedyś miałem podobną sytuację jak Ty i co się okazało ?Przy 60 tysiącach kilometrów padł czujnik gazów wylotowych ponoć częsta przypadłość w WRXach więc spokojnie zrób jak podpowiada qTI albo podjedź do ASO albo nie ASO na weryfikację . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 spoko, pojadę, podepną, wyklikają błędy i bede naprawiał, pytam, ponieważ nie mam czasu w tygodniu a weekendy ciężko cokolwiek załatwić, a przebieg to mam ponad 200k a gadają, że jakieś panewki czy coś tam..... najwyrażniej da się bez remontu Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 a gadają, że jakieś panewki czy coś tam..... najwyrażniej da się bez remontu wesołe podejście czuję że niedługo będzie w dziale "sprzedam" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 a gadają, że jakieś panewki czy coś tam..... najwyrażniej da się bez remontu wesołe podejście czuję że niedługo będzie w dziale "sprzedam" a czemuż to???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sekator Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Aras_POZ, jakoś chyba nie wszyscy zrozumieli ironię i mrgreen'y na dole :roll: Po tak lakonicznej wypowiedzi piotrpalon ciężko było cokolwiek więcej napisać. Jeśli chodzi o długotrwałe "pałowanie" blisko vmax to już carlos napisał na ten temat. Od 220km/h do Vmax to raczej sporo jeszcze jest :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 wczoraj kurier dostarczył tester elm 327....a przedwczoraj check zgasł sam, mimo wszystko powalczę z odczytem błędów. po wczorajszej nocnej próbie odpalenia tego ustrojstwa jest oczywiście problem z softem. mianowicie wszystko jest ok, czyli połączenie nawiązane ale tylko z programami w wersji demo PCMSCAN czy ScanMaster (za darmo pokazuje tylko obroty silnika!!), żaden darmowy nie nawiązuje komunikacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qTi Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 ezehiel, ecuexplorer sprawdzałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 właśnie o nim zapomniałem, ale zadziałała witamina i już działa, błąd w pamięci p0130 sonda lambda....tak się zastanawiam dlaczego? czy może to mieć związek z wydechem końcowym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 masz zmieniony cały wydech czy tylko puszeczkę ostatnią? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezehiel Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 z tego co wiem cały wymaga remapu... nie, mam wymieniony końcowy wraz z rurą , nic nie zmieniane jeżeli chodzi o sondy czy kat. carlos-wrx czy aby dobrze interpretuje błąd wskazany przez tester? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now