jurek_k9 Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Witam. Potrzebuje fachowej odpowiedzi do czego jest przykręcony napinacz paska rozrządu(pompa wody czy może jakiś osobny uchwyt) , jak sie to fachowo nazywa i co najważniejsze gdzie to kupić. FORESTER 97-98r 2.0 ej20, 122km Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 W s-turbo przynajmniej jest przykręcony do bloku, poprzez specjalny uchwyt (który jest częścią wymienną... na szczęście, bo jest aluminiowy). Nie wiem czy w N/A jest tak samo... W ASO :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek_k9 Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 też z tego co tam wybadałem jest jakiś aluminiowy uchwyt tylko gdzie go kupić? Nie macie jakiś znajomych co chandlują takimi częściami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 też z tego co tam wybadałem jest jakiś aluminiowy uchwyt tylko gdzie go kupić? Nie macie jakiś znajomych co chandlują takimi częściami? Sprawdźcie w ASO, nie sądzę żeby to było szczególnie drogie, poza tym montowanie używki jest chyba bez sensu... niezależnie kto tym handluje... :shock: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Sprawdźcie w ASO, nie sądzę żeby to było szczególnie drogie Z tą akurat cześcia moze być problem z dostepnoscia, po pierwsze to bardzo rzadko psujący sie element , po drugie to już dość leciwe auto , więc wątpie żeby mieli , kosztuje to ok 300 zł jak pamietam Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Sprawdźcie w ASO, nie sądzę żeby to było szczególnie drogie Z tą akurat cześcia moze być problem z dostepnoscia, po pierwsze to bardzo rzadko psujący sie element , po drugie to już dość leciwe auto , więc wątpie żeby mieli , kosztuje to ok 300 zł jak pamietam W cale by mnie nie to nie zdziwiło, a jeżeli nie ma tego w magazynie europejskim, to trza ciągnąć z Japonii, czyli 2 tygodnie jak nic :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek_k9 Posted November 5, 2011 Author Share Posted November 5, 2011 a dostałem tą część bez najmiejszego problemu w 3 dni z serwisu za 160pln. Już założona rozrząd zrobiony i chula ładnie, zawory wyregulowane, jeszcze olej w skrzyni został. Może i leciwe, ale dbane i jeszcze nie jedno leciwe przerzyje. Dziękuję koledzy za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staropramen Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Podczepię się pod temat. Co to jest to napędzane paskiem rozrządu, co znajduje się po prawej stronie patrząc od przodu auta. Od lewej jest wspomaganie kierownicy, na środku alternator a to po prawej? Forek S'turbo 2001 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Co to jest to napędzane paskiem rozrządu, co znajduje się po prawej stronie patrząc od przodu auta. Od lewej jest wspomaganie kierownicy, na środku alternator a to po prawej? Nie paskiem rozrządu, tylko wielorowkowym. Stawiam na pompę klimy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staropramen Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Możliwę, że to nie ten pasek co myślałem, że to ten Okrutnie mi hałasuje ostatnimi czasy i tak się zastanawiam czy to oznacza wymianę całej pompy czy tylko coś się poluzowało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Tam jest rolka napinacza, lubi paść z czasem. Zdejmij pasek i pokręć nią, jak jest padnięta to powinieneś wyczuć. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanekS Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 albo lozysko kola pasowego sprezarki klimy....u mnie padlo, w zamysle twórcy chyba nierozbieralne bo zagniecione w kolku pasowym ale wycisnalem na prasie i tak juz woze chyba z rok w bagazniku nie mogac sie za do tego zebrac;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staropramen Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 A czy to nie powinno być w takim razie słyszalne tylko wtedy gdy klima działa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanekS Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 A czy to nie powinno być w takim razie słyszalne tylko wtedy gdy klima działa? nie. pasek napedza w/w kolka = lozyska pracuja caly czas, niezaleznie czy sprezarka klimy jest wlaczona (sprzegiełkiem elektromagnetycznym) czy nie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staropramen Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 To jeszcze ostatnie pytanie. Mam wrażenie, że głośniejsze jest na zimnym silniku a potem z czasem zanika i słychać tylko po otwarciu maski. Czy to w ogóle możliwe i czy jest jakieś logiczne uzasadnienie tego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 słychać tylko po otwarciu mask . A może maska Ci drga . zobacz na czym się opiera, odboje itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 To jeszcze ostatnie pytanie. Mam wrażenie, że głośniejsze jest na zimnym silniku a potem z czasem zanika i słychać tylko po otwarciu maski. Czy to w ogóle możliwe i czy jest jakieś logiczne uzasadnienie tego? Tak. Po rozgrzaniu łożysko się wycisza. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staropramen Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Dzieki wszystkim za cenne informacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now