Bestia Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Pacjent to WRX kombi MY01 Pytanie do bardziej doświadczonych - co warto, czego nie warto. W jakiej kolejności i dlaczego Aktualnie samochód seria, zmieniony jedynie zawias na Kayaba Ultra SR. Co dalej i w jakiej kolejności? - rozpórki? przód góra/dół, tył góra/dół? - grubsze stabilizatory? - wszystkie gumki na poliuretany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Pacjent to WRX kombi MY01Pytanie do bardziej doświadczonych - co warto, czego nie warto. W jakiej kolejności i dlaczego Aktualnie samochód seria, zmieniony jedynie zawias na Kayaba Ultra SR. Co dalej i w jakiej kolejności? - rozpórki? przód góra/dół, tył góra/dół? - grubsze stabilizatory? - wszystkie gumki na poliuretany? Porządne opony i geometria dadzą więcej i będzie taniej. Możesz dołożyć jeszcze hamulec sensowniejszy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Możesz dać rozpórki górne i założyć poliuretany ale nie na całe auto bo to straszny hardcore na codzień,poli na stabailizatorach w zupełności Ci wystarczą,różnica przeogromna,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 W jakiej kolejności i dlaczego teraz kolej na STI....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 dla mnie najbardziej odczuwalny mod to był montaż tylnego grubego staba zamiast serii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip.W Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 anti lift kit jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bestia Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 reasumując grubsze stabilizatory, poliuretany do nich rozpórki przód i tył górne - dolnych nie warto? nie dodałem jednej kwestii - w weekendy lubię pojechać do Nowego Miasta n. Pilicą, planuję również kielecki SuperOES (mając pełną świadomość seryjności auta, chodzi o dobrą zabawę). Stąd zawias i mody tylko w tym kierunku (+ oczywiście hamulec). Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 ekhm... 1. odpowiednia geometria 2. dobra opona !! 3. stabilizatory - tył 22mm , przód 20mm / można 22/24 - mam tak u siebie ale niesie to ze sobą pewne skutki uboczne 4. odpuść rozpórki / dolne , górne, boczne, wzdłużne 5. zawieszenie / tzn wywal amortyzatory wrxowe - załóż kyb ultr sr dedykowane do sti 6. twarda niska spręzyna / obniżysz śroodek ciężkości potem można sobie montować poliuretany / ALK i dalej... różnicę poczujesz zdecydowaną Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 ekhm... 1. odpowiednia geometria 2. dobra opona !! 3. stabilizatory - tył 22mm , przód 20mm / można 22/24 - mam tak u siebie ale niesie to ze sobą pewne skutki uboczne 4. odpuść rozpórki / dolne , górne, boczne, wzdłużne 5. zawieszenie / tzn wywal amortyzatory wrxowe - załóż kyb ultr sr dedykowane do sti 6. twarda niska spręzyna / obniżysz śroodek ciężkości potem można sobie montować poliuretany / ALK i dalej... różnicę poczujesz zdecydowaną ja bym jeszcze na sam poczatek szkołę jazdy wrzucił o ile jeszcze nie było. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bestia Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 SJS już było całe zmiany mają przygotować auto właśnie do treningów własnych umiejętności - weekendowo KYB UltraSR już na pokładzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 3. stabilizatory - tył 22mm , przód 20mm / można 22/24 - mam tak u siebie ale niesie to ze sobą pewne skutki uboczne Kiedyś na wyścigach podsłuchałem rozmowę dwóch mechaników że przy stabach 22/24 strasznie cierpi buda,w zakrętach dochodzi do efektu "skręcania" budy i trzeba instalować dolne rozpórki wzdłuż osi auta,ile w tym prawdy nie wiem,mam zestaw 20/22 i jest wystarczająco sztywno,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bestia Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 ciekawy jestem zdania bardziej doświadczonych w kwestii hamulców - tarcza zwykła gładka np. ATE + klocek CarboneLorraine (bardzo miło wspominam te klocki)? - jakaś inna konfiguracja? tak, wiem że można założyć np. z STi pytanie czy jest to konieczne zawsze można założyć też AP Racing itd... studnia bez dna Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 założyć z sti - te zestawy nie są zbyt drogie... kmplt. uzywanych w dbr stanie mozna wyrwać za 2-2,5k pln / najlepszy upgrd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now