Jump to content

WRX MY01 kombi


Bestia

Recommended Posts

Pacjent to WRX kombi MY01

Pytanie do bardziej doświadczonych - co warto, czego nie warto. W jakiej kolejności i dlaczego :)

Aktualnie samochód seria, zmieniony jedynie zawias na Kayaba Ultra SR.

Co dalej i w jakiej kolejności?

- rozpórki? przód góra/dół, tył góra/dół?

- grubsze stabilizatory?

- wszystkie gumki na poliuretany?

Link to comment
Share on other sites

Pacjent to WRX kombi MY01

Pytanie do bardziej doświadczonych - co warto, czego nie warto. W jakiej kolejności i dlaczego :)

Aktualnie samochód seria, zmieniony jedynie zawias na Kayaba Ultra SR.

Co dalej i w jakiej kolejności?

- rozpórki? przód góra/dół, tył góra/dół?

- grubsze stabilizatory?

- wszystkie gumki na poliuretany?

 

Porządne opony i geometria dadzą więcej i będzie taniej. Możesz dołożyć jeszcze hamulec sensowniejszy...

Link to comment
Share on other sites

reasumując

grubsze stabilizatory, poliuretany do nich

rozpórki przód i tył górne - dolnych nie warto?

nie dodałem jednej kwestii - w weekendy lubię pojechać do Nowego Miasta n. Pilicą, planuję również kielecki SuperOES (mając pełną świadomość seryjności auta, chodzi o dobrą zabawę).

Stąd zawias i mody tylko w tym kierunku (+ oczywiście hamulec).

Link to comment
Share on other sites

ekhm...

 

1. odpowiednia geometria

 

2. dobra opona !!

 

3. stabilizatory - tył 22mm , przód 20mm / można 22/24 - mam tak u siebie ale niesie to ze sobą pewne skutki uboczne

 

4. odpuść rozpórki / dolne , górne, boczne, wzdłużne

 

5. zawieszenie / tzn wywal amortyzatory wrxowe - załóż kyb ultr sr dedykowane do sti

 

6. twarda niska spręzyna / obniżysz śroodek ciężkości

 

potem można sobie montować poliuretany / ALK i dalej...

 

różnicę poczujesz zdecydowaną

Link to comment
Share on other sites

ekhm...

 

1. odpowiednia geometria

 

2. dobra opona !!

 

3. stabilizatory - tył 22mm , przód 20mm / można 22/24 - mam tak u siebie ale niesie to ze sobą pewne skutki uboczne

 

4. odpuść rozpórki / dolne , górne, boczne, wzdłużne

 

5. zawieszenie / tzn wywal amortyzatory wrxowe - załóż kyb ultr sr dedykowane do sti

 

6. twarda niska spręzyna / obniżysz śroodek ciężkości

 

potem można sobie montować poliuretany / ALK i dalej...

 

różnicę poczujesz zdecydowaną

 

ja bym jeszcze na sam poczatek szkołę jazdy wrzucił ;) o ile jeszcze nie było.

Link to comment
Share on other sites

3. stabilizatory - tył 22mm , przód 20mm / można 22/24 - mam tak u siebie ale niesie to ze sobą pewne skutki uboczne

 

Kiedyś na wyścigach podsłuchałem rozmowę dwóch mechaników że przy stabach 22/24 strasznie cierpi buda,w zakrętach dochodzi do efektu "skręcania" budy i trzeba instalować dolne rozpórki wzdłuż osi auta,ile w tym prawdy nie wiem,mam zestaw 20/22 i jest wystarczająco sztywno,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

ciekawy jestem zdania bardziej doświadczonych w kwestii hamulców

- tarcza zwykła gładka np. ATE + klocek CarboneLorraine (bardzo miło wspominam te klocki)?

- jakaś inna konfiguracja?

tak, wiem że można założyć np. z STi pytanie czy jest to konieczne

zawsze można założyć też AP Racing itd... studnia bez dna :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...