Skocz do zawartości

Witam wszystkich Subaru Maniaków...chcę kupić Impręzę


Majki46

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Jestem Majki i od zawszę chorowałem na 4 napędowe wozy. Z wszystkich aut które latają po drogach Subaru i Mitsubishi.

Generalnie bardzo podoba mi się Impreza a że często jeżdżę do UK do rodziny, najbardziej takie auto by mi pasowało.

Przymierzam się do zakupu pierwszej imprezy i z tego co zaobserwowałem skłonny jestem do sprowadzenia dla siebie Imprezki z UK. Jeśli można prosić o rady na co powinienem zwracać uwagę przy zakupie i wogóle, czy kwestia przekładki to jakiś Niemądry pomysł.

Mam jedną na oku z 1997roku model GT z fajnymi dodatkami i świeżym silnikiem, który został niedawno wstawiony. Czy taki model nadaję się na przekładkę i czy ogólnie gra jest warta świeczki. Dodam tylko że chcę wydać na pierwszą Imprezę nie więcej jak 20.000zł.

Pozdrawiam i czekam na opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majki46, nie warto kupowac GTka w UK i pozniej go przekladac :!: lepiej zainwestowac w jakiegos STIka GC8 :twisted: i wtedy przekladac :wink:

 

budżetowo chyba mu się to nie domknie...

 

Majki46

z taką kwotą powinno Ci się udać znaleźć sensownego GTka z kierownicą po lewej, ale i tak parę zł musisz mieć na ewentualne ewentualności, które to zwykle po prostu są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesuje mnie auto w granicach 20.000zł + przekładka którą według specjalistów wyceniają na około 6.000zł.

Co w takich wozach jest ważne. Chodzi mi przede wszystkim o silnik i napęd...czy w normalnie eksploatowanych Imprezach silniki charakteryzują się dużą wytrzymałością? Jakieś specjalne czynności które są mega kosztowne i częste np. regulacja zaworów czy wymiana rozrządu kompletnego?

Mam tutaj człowieka z Polski, który przywiózł sobie Imprezkę z UK i przystosował ją do rejestracji. Akcyza i przegląd zrobiony, chcę wymienić Auto na Motocykl którym dysponuję i piszę, że wóz jest tip-top. Zamianę dyktuję chęcią polatania motocyklem gdyż Imprezą bardzo rzadko ma okazję jeździć. Wstawię zdjęcie to może będziecie Drodzy Forumowicze kojarzyć auto i znacie jakąś Historię tego Woza.

Pozdrawiam i czekam na pomoc w podjęciu decyzji.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/204/dsc01756s.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/832/dsc01759v.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy u Nas juz przypadkiem rejestrują auta z kierą po prawej? Cos mi sie takiego obiło o uszy... Lecz pewny nie jestem.

Jeszcze nie, ale może już niedługo: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10376760,KE_pozywa_Polske_do_ETS__Powod__zakaz_rejestracji.html :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowanie turbo 2000 w anglii to jak wożenie drzewa do lasu, jaki sens skoro nie brakuje ładnych sztuk gt w polsce, i to bez przekładki.

Jak już to tylko gc8 sti, a najlepiej type r

6000 to wystarczy na bardzo druciarską przekładke, na najtanszych częściach, albo jeśli zrobisz to sam i nie musisz nikomu płacić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełozyć na lewą ;) Tak jak wyżej napisał kolega romek_l póki co nie mozna rejestrować w PL aut z kierą po prawej, chyba że to jakiś rodzyn, klasyk etc. Póki co bug nim nie jest. No chyba, że masz go rejestrowanego w UK i cos tam cos tam (prawko UK?). Paru znajomych tak jeździ, ale nie wiem jak to sie ma z prawem. W sumie mieszkasz w UK, masz tam auto więc nikt ci nie zabroni wpasć do kolegów w PL w odwiedziny, nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...