Topi Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Osobiście uważam nowy Peugeot 3008 za całkiem ciekawe autko. Marka może być dla kogoś problemem, ale dużo miejsca w środku i w bagażniku, 1.6 benzyna wydaje się być idealnym napędem i ciekawe wyposażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) 22 minuty temu, adamW202 napisał: Na zakupy dla pani domu albo małolata do jazdy na uczelnie jak najbardziej natomiast XV 2.0i auto dla dziadziusia i babci do powolnego toczenia się... Poznałem ten samochód od A do Z i nie ma w nim kompletnie nic co zachęciłoby mnie do ponownego zakupu 16 minut temu, Tsunetomo napisał: Ładne auto. Ale 11,75 sek? A ja myślałem ze mój OBK to leniwy baleron nie jest dobrze i raczej nie bedzie a szkoda bo jednostka z turbo całkowicie odmieniłaby ten samochód.. 15 minut temu, Topi napisał: Osobiście uważam nowy Peugeot 3008 za całkiem ciekawe autko. Marka może być dla kogoś problemem, ale dużo miejsca w środku i w bagażniku, 1.6 benzyna wydaje się być idealnym napędem i ciekawe wyposażenie. jak bede miał okazje sprawdze ten model Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 14 minut temu, Topi napisał: Osobiście uważam nowy Peugeot 3008 za całkiem ciekawe autko. Marka może być dla kogoś problemem, ale dużo miejsca w środku i w bagażniku, 1.6 benzyna wydaje się być idealnym napędem i ciekawe wyposażenie. Ciekawe. Allure plus kilka dodatków daje ponad 130k. Fajne GT tylko z dieslem.... A szkoda. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 czy wspomniany Peugeot ma jakikolwiek napęd na cztery ? wydaje mi się, że w przypadku porównywania czegokolwiek do XV-ła dobrze by jednak brać pod uwagę kwestię napędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 1 minutę temu, ketivv napisał: czy wspomniany Peugeot ma jakikolwiek napęd na cztery ? wydaje mi się, że w przypadku porównywania czegokolwiek do XV-ła dobrze by jednak brać pod uwagę kwestię napędu Ma "grip control". Pomaga wyjechać z 3 cm piasku przejrzałem raz jeszcze cennik. Fajnie skonfigurowany 3008 szybuje z cena pod 150k. To ja za Puga dziękuję jednak. Do tego legendarna utrata wartości francuza (choć tu XV tez wyglada chyba słabo w tej kategorii). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 55 minut temu, Karas napisał: tak się sklada że w takiej Vitarze S siedziałem. Design wnętrza zupełnie inny materiały w środku na takim samym poziomie jak w moim XV. Jeżeli w nowym XV my16 się zmieniły to super i swiadczy to bardzo dobrze o Subaru. Chodziło mi o porównanie do tego nowego XV a nie do obecnego 56 minut temu, Karas napisał: baru na chwile obecną nie ma dla mnie nic ciekawego. Levorg za niski, na XT mnie nie stac ... Mam podobne odczucia, powiedzmy że na XT mnie stać, ale chcę jakieś mniejsze auto po prostu 5 minut temu, Tsunetomo napisał: Do tego legendarna utrata wartości francuza (choć tu XV tez wyglada chyba słabo w tej kategorii). Teraz i tak nie ma sensu auta kupować na własność, trzeba patrzeć na cenę zakupu i raty / warunki najmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 dokładnie tak . Praktycznie wszystkie nowe auta jakie widzimy na naszych drogach to leasingi... Chyba tylko nieliczni biorą auto na własność. Fajnie byłoby jakby FHI wprowadziło Levorga w werjsi outback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 4 minuty temu, GREGG napisał: Teraz i tak nie ma sensu auta kupować na własność, trzeba patrzeć na cenę zakupu i raty / warunki najmu Utrata wartości tez na to wpływa (vide: wartość rezydualna). No i zależy na jak długo chcesz auto. Subaru tez ma chyba teraz jakiś program wynajmu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 16 minut temu, Tsunetomo napisał: Utrata wartości tez na to wpływa (vide: wartość rezydualna). No i zależy na jak długo chcesz auto. Subaru tez ma chyba teraz jakiś program wynajmu? Teraz już chyba wszyscy wprowadzili najmy / leasingi z opcją spłaty wartości. Możesz oddać auto po zakończeniu umowy a jak chcesz to możesz wykupić. Utratę wartości i inne warunki każdy producent sobie ustala więc trzeba porównywać konkretne oferty. Nie interesowałem się szczegółami, bo za wcześnie ale wolę taki patent niż kupować auto po leasingu i potem bujać się ze sprzedażą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Ma "grip control". Pomaga wyjechać z 3 cm piasku przejrzałem raz jeszcze cennik. Fajnie skonfigurowany 3008 szybuje z cena pod 150k. To ja za Puga dziękuję jednak. Do tego legendarna utrata wartości francuza (choć tu XV tez wyglada chyba słabo w tej kategorii). Pół roku temu wziąłem w leasing 208'ke dostałem na nią rabat około 20%, więc tutaj trzeba brać też pod uwagę cenę transakcyjna a nie tylko cennikowa Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 1 minutę temu, GREGG napisał: Teraz już chyba wszyscy wprowadzili najmy / leasingi z opcją spłaty wartości. Możesz oddać auto po zakończeniu umowy a jak chcesz to możesz wykupić. Utratę wartości i inne warunki każdy producent sobie ustala więc trzeba porównywać konkretne oferty. Nie interesowałem się szczegółami, bo za wcześnie ale wolę taki patent niż kupować auto po leasingu i potem bujać się ze sprzedażą... Dokładnie. Ja robiłem wycenę dla CHR. O ile pamietam na 3 lata / 30k km (dla zony po mieście) wychodziło chyba 1800 zł / mc all inclusive (tylko paliwo i płyn do spryskiwaczy). Wykup chyba 60% wartości, ale jak nie chcesz to biorą. Wychodziło to jakieś 115% wartości pojazdu (uwzględniając wykup). Nieźle biorąc pod uwagę, ze przeglądy, ubezpieczenie i opony po ich stronie. 1 minutę temu, kubanow napisał: Pół roku temu wziąłem w leasing 208'ke dostałem na nią rabat około 20%, więc tutaj trzeba brać też pod uwagę cenę transakcyjna a nie tylko cennikowa Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka No tak, zomnialem, ze inni dają rabaty. Tylko w Subaru cennik = cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 6 minut temu, Tsunetomo napisał: Nieźle biorąc pod uwagę, ze przeglądy, ubezpieczenie i opony po ich stronie. Faktycznie nieźle Obawiam się, że w Subaru bedzie problem z podobnie dobrą ofertą z uwagi na niszowość marki, ale pożyjemy zobaczymy... zresztą wpierw musi być odpowiedni pojazd w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Czegoś tu nie rozumiem? Jakim cudem mój forek robi setkę w 9,4 - 9,5s, a nowa impreza w prawie 12. Coś nie tak z tym testem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 bardzo możliwe że tak wystrojono prace przepustnicy aby było ekonomicznie a nie dynamicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Karas napisał: natomiast XV 2.0i auto dla dziadziusia i babci do powolnego toczenia się... Nie no, przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 2 hours ago, ketivv said: czy wspomniany Peugeot ma jakikolwiek napęd na cztery ? wydaje mi się, że w przypadku porównywania czegokolwiek do XV-ła dobrze by jednak brać pod uwagę kwestię napędu Chodziło tutaj o nawiązanie do wątku, że do miasta napęd 4x4 nie jest konieczny i wówczas jakie są alternatywy. Oczywiście napęd w tych dwóch samochodach to wielka różnica. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Przed chwilą, Topi napisał: do miasta napęd 4x4 nie jest konieczny miasto miastu nierówne ;-) to nie jest tak, że do miasta AWD jest zbędne, wg. mnie XV nie jest typowo miejskim autem i bez wątpienia jest to zawsze auto z napędem AWD powiedziałbym wręcz, że XV z manualną skrzynią wręcz nie jest do miasta a najlepiej mu na lokalnych, międzymiastowych drogach o najróżniejszej jakości nawierzchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, adamW202 napisał: 2 godziny temu, Karas napisał: natomiast XV 2.0i auto dla dziadziusia i babci do powolnego toczenia się... Nie no, przesada nie przesadzam a stwierdzam fakt. W chwili obecnej auto służy mi głównie do podróżowania z rodziną - praktycznie na każdy wyjazd załadowane jest na maxa i na prawdę nie ma dla mnie znaczenia w ile auto rozpędza się do 100km/h. Również nie w głowie mi ściganie się z młokosami spod świateł. . Będąc w tym roku z rodziną w CRO/Czarnogórze XV w upale + włączona klima kompletnie nie chciał jechać. Przy mocnych wzniesieniach były sytuacje że musiałem redukować do 2 biegu a auto ledwo się napędzało. O jakimkolwiek wyprzedzeniu nie było mowy natomiast panowie w niemieckich dieslach nie mieli z tym żadnego problemu. Podobna sytuacje miałem z wyżej wymieniona Vitarą na autostradzie. Po prostu mały moment + AWD to imo jest bardzo słabe połączenie i ledwo wystarczające w autach marki z rajdowymi tradycjami. Dlatego jeżeli nowego XV mają zamiar produkować z kasztanem pod maską bez momentu to raczej tych aut na naszych drogach nie zobaczymy i nie wiem kto kupi taki samochód dziadek, kobitka na zakupy???... Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 6 minut temu, Karas napisał: Dlatego jeżeli w nowego mają zamiar produkować z kasztanem bez momentu to raczej tych aut na naszych drogach nie zobaczymy i nie wiem kto kupi taki samochód... zobaczymy, tez się dziwiłem ale są kierowcy dla których 2.0i w Foresterze to mocny silnik (driver nie "emeryt" wręcz w sile wieku) wadą XV nie jest 2.0i tylko brak w ofercie tego co jest w przypadku Forestera czyli 2.0 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 W XV jak pokręcisz to pojedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) W pojedynkę to i owszem odpycha się całkiem normalnie. Natomiast załadowane auto+ klima+upał = dramat. Akurat kręcenie do odcinki zostało mi jeszcze po Hondach i nie mam z tym najmniejszego problemu ale mam wrażenie że XV 2.0i tego nie lubi i najlepiej czuje się w okolicach 4k obr. Po prostu nie jest to dynamiczny samochód i w dobie kiedy nawet Honda montuje turbo do cywilnych aut Subaru również powinno pójść ta drogą bo przecież silniki ma Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Powoli zaczynam odnosić wrażenie, ze Karas nie lubi XV... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 oj tam, oj tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) obiektywnie oceniam Auto ma pare zalet pare wad o których czasami wspominam ( m.in ledwo wystarczający silnik do swojej masy i AWD ) Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Znalazłem pierwsze "review" nowego XV panów z Australii, ale ze spotkania w Japonii. Od czwartej minuty mówi o tym samym problemie, jaki ma nowa Impreza i to jest mało mocy. I ponoć silnik 1.6 DIT z Levorg-a nie wejdzie w tę nową platformę (does not fit - cokolwiek to oznacza). Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez Topi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się