Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, adamW202 napisał:

Na zakupy dla pani domu albo małolata do jazdy na uczelnie jak najbardziej

natomiast XV 2.0i auto dla dziadziusia i babci do powolnego toczenia się... Poznałem ten samochód od A do Z i nie ma w nim kompletnie nic co zachęciłoby mnie do ponownego zakupu 

 

16 minut temu, Tsunetomo napisał:

Ładne auto. Ale 11,75 sek? A ja myślałem ze mój OBK to leniwy baleron

nie jest dobrze i raczej nie bedzie a szkoda bo jednostka z turbo całkowicie odmieniłaby ten samochód..

15 minut temu, Topi napisał:

 

Osobiście uważam nowy Peugeot 3008 za całkiem ciekawe autko. Marka może być dla kogoś problemem, ale dużo miejsca w środku i w bagażniku, 1.6 benzyna wydaje się być idealnym napędem i ciekawe wyposażenie.

 

jak bede miał okazje sprawdze ten model

Edytowane przez Karas
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Topi napisał:

Osobiście uważam nowy Peugeot 3008 za całkiem ciekawe autko. Marka może być dla kogoś problemem, ale dużo miejsca w środku i w bagażniku, 1.6 benzyna wydaje się być idealnym napędem i ciekawe wyposażenie.

Ciekawe. Allure plus kilka dodatków daje ponad 130k. Fajne GT tylko z dieslem.... A szkoda.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ketivv napisał:

czy wspomniany Peugeot ma jakikolwiek napęd na cztery ?

 

wydaje mi się, że w przypadku porównywania czegokolwiek do XV-ła dobrze by jednak brać pod uwagę kwestię napędu

 

Ma "grip control". Pomaga wyjechać z 3 cm piasku :) 

przejrzałem raz jeszcze cennik. Fajnie skonfigurowany 3008 szybuje z cena pod 150k. To ja za Puga dziękuję jednak. Do tego legendarna utrata wartości francuza (choć tu XV tez wyglada chyba słabo w tej kategorii). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Karas napisał:

tak się sklada że w takiej Vitarze S  siedziałem. Design wnętrza zupełnie inny materiały w środku na takim samym poziomie jak w moim XV. Jeżeli w nowym XV my16 się zmieniły to super i swiadczy to bardzo dobrze o  Subaru.  

 

Chodziło mi o porównanie do tego nowego XV a nie do obecnego

 

56 minut temu, Karas napisał:

baru na chwile obecną nie ma dla mnie nic ciekawego. Levorg za niski, na XT mnie nie stac ...

 

Mam podobne odczucia, powiedzmy że na XT mnie stać, ale chcę jakieś mniejsze auto po prostu

 

 

5 minut temu, Tsunetomo napisał:

Do tego legendarna utrata wartości francuza (choć tu XV tez wyglada chyba słabo w tej kategorii). 

 

Teraz i tak nie ma sensu auta kupować na własność, trzeba patrzeć na cenę zakupu i raty / warunki najmu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, GREGG napisał:

 

 

Teraz i tak nie ma sensu auta kupować na własność, trzeba patrzeć na cenę zakupu i raty / warunki najmu 

Utrata wartości tez na to wpływa (vide: wartość rezydualna). No i zależy na jak długo chcesz auto. Subaru tez ma chyba teraz jakiś program wynajmu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tsunetomo napisał:

Utrata wartości tez na to wpływa (vide: wartość rezydualna). No i zależy na jak długo chcesz auto. Subaru tez ma chyba teraz jakiś program wynajmu?

 

Teraz już chyba wszyscy wprowadzili najmy / leasingi z opcją spłaty wartości. Możesz oddać auto po zakończeniu umowy a jak chcesz to możesz wykupić. Utratę wartości i inne warunki każdy producent sobie ustala więc trzeba porównywać konkretne oferty. Nie interesowałem się szczegółami, bo za wcześnie ale wolę taki patent niż kupować auto po leasingu i potem bujać się ze sprzedażą... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma "grip control". Pomaga wyjechać z 3 cm piasku  
przejrzałem raz jeszcze cennik. Fajnie skonfigurowany 3008 szybuje z cena pod 150k. To ja za Puga dziękuję jednak. Do tego legendarna utrata wartości francuza (choć tu XV tez wyglada chyba słabo w tej kategorii). 

Pół roku temu wziąłem w leasing 208'ke dostałem na nią rabat około 20%, więc tutaj trzeba brać też pod uwagę cenę transakcyjna a nie tylko cennikowa

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, GREGG napisał:

 

Teraz już chyba wszyscy wprowadzili najmy / leasingi z opcją spłaty wartości. Możesz oddać auto po zakończeniu umowy a jak chcesz to możesz wykupić. Utratę wartości i inne warunki każdy producent sobie ustala więc trzeba porównywać konkretne oferty. Nie interesowałem się szczegółami, bo za wcześnie ale wolę taki patent niż kupować auto po leasingu i potem bujać się ze sprzedażą... 

Dokładnie. Ja robiłem wycenę dla CHR. O ile pamietam na 3 lata / 30k km (dla zony po mieście) wychodziło chyba 1800 zł / mc all inclusive (tylko paliwo i płyn do spryskiwaczy). Wykup chyba 60% wartości, ale jak nie chcesz to biorą. Wychodziło to jakieś 115% wartości pojazdu (uwzględniając wykup). Nieźle biorąc pod uwagę, ze przeglądy, ubezpieczenie i opony po ich stronie.

1 minutę temu, kubanow napisał:


Pół roku temu wziąłem w leasing 208'ke dostałem na nią rabat około 20%, więc tutaj trzeba brać też pod uwagę cenę transakcyjna a nie tylko cennikowa

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

No tak, zomnialem, ze inni dają rabaty. Tylko w Subaru cennik = cena. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tsunetomo napisał:

Nieźle biorąc pod uwagę, ze przeglądy, ubezpieczenie i opony po ich stronie.

 

Faktycznie nieźle :) Obawiam się, że w Subaru bedzie problem z podobnie dobrą ofertą z uwagi na niszowość marki, ale pożyjemy zobaczymy... zresztą wpierw musi być odpowiedni pojazd w ofercie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, ketivv said:

czy wspomniany Peugeot ma jakikolwiek napęd na cztery ?

 

wydaje mi się, że w przypadku porównywania czegokolwiek do XV-ła dobrze by jednak brać pod uwagę kwestię napędu

 

 

Chodziło tutaj o nawiązanie do wątku, że do miasta napęd 4x4 nie jest konieczny i wówczas jakie są alternatywy. Oczywiście napęd w tych dwóch samochodach to wielka różnica.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Topi napisał:

do miasta napęd 4x4 nie jest konieczny

 

miasto miastu nierówne ;-)

 

to nie jest tak, że do miasta AWD jest zbędne, wg. mnie XV nie  jest typowo miejskim autem i bez wątpienia jest to zawsze auto z napędem AWD

 

powiedziałbym wręcz, że XV z manualną skrzynią wręcz nie jest do miasta a najlepiej mu na lokalnych, międzymiastowych drogach o najróżniejszej jakości nawierzchni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, adamW202 napisał:
2 godziny temu, Karas napisał:

natomiast XV 2.0i auto dla dziadziusia i babci do powolnego toczenia się...

Nie no, przesada:D

nie przesadzam a stwierdzam fakt.  W chwili obecnej auto służy mi głównie do podróżowania z rodziną - praktycznie na każdy wyjazd załadowane jest na maxa i  na prawdę nie ma dla mnie znaczenia w ile auto rozpędza się do 100km/h. Również nie w głowie mi ściganie się z młokosami spod świateł. . Będąc w tym roku z rodziną w CRO/Czarnogórze XV w upale + włączona klima kompletnie nie chciał jechać. Przy mocnych wzniesieniach były sytuacje że musiałem redukować do 2 biegu a auto ledwo się napędzało. O jakimkolwiek wyprzedzeniu nie było mowy natomiast  panowie w niemieckich dieslach nie mieli z tym żadnego problemu. Podobna sytuacje miałem z wyżej wymieniona Vitarą na autostradzie. Po prostu mały moment + AWD to imo jest bardzo słabe połączenie i ledwo wystarczające w autach marki z rajdowymi tradycjami.

Dlatego jeżeli  nowego XV mają zamiar produkować z kasztanem pod maską bez momentu to raczej tych aut na naszych drogach nie zobaczymy i  nie wiem kto kupi taki samochód dziadek, kobitka na zakupy???...

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Karas napisał:

Dlatego jeżeli w nowego mają zamiar produkować z kasztanem bez momentu to raczej tych aut na naszych drogach nie zobaczymy i  nie wiem kto kupi taki samochód...

 

zobaczymy, tez się dziwiłem ale są kierowcy dla których 2.0i w Foresterze to mocny silnik (driver nie "emeryt" wręcz w sile wieku)

 

wadą XV nie jest 2.0i tylko brak w ofercie tego co jest w przypadku Forestera czyli 2.0 DIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pojedynkę to i owszem odpycha się całkiem normalnie. Natomiast załadowane auto+ klima+upał = dramat. Akurat kręcenie do odcinki zostało mi jeszcze po Hondach i nie mam z tym najmniejszego problemu ale mam wrażenie że XV 2.0i tego nie lubi i najlepiej czuje się w okolicach 4k obr. Po prostu nie jest to dynamiczny samochód i w dobie kiedy nawet Honda montuje turbo do cywilnych aut Subaru również powinno pójść ta drogą bo przecież silniki ma

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem pierwsze "review" nowego XV panów z Australii, ale ze spotkania w Japonii. Od czwartej minuty mówi o tym samym problemie, jaki ma nowa Impreza i to jest mało mocy. I ponoć silnik 1.6 DIT z Levorg-a nie wejdzie w tę nową platformę (does not fit - cokolwiek to oznacza).

 

 

Edytowane przez Topi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...