rafacon Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Mam na myśli to, że bieżące XV z salonów (pokazowe, testowe, placowe) będą do kupienia z rocznym stażem albo młodsze i z przebiegiem 6-9tys na jesieni za 70% ceny. Czyli jeszcze nowego nie ma, a sprzedaż bieżących pewnie wyhamuje. Uważasz ze FHI będzie się oglądać na zapasy w sieci dealerskiej? Takie historie to może dystrybucja tworzy, żeby wypuścić zapas po najwyższej cenie. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Zobaczymy jak to będzie wyglądać bo jak na razie na temat nowego XV cisza. Edytowane 22 Marca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Przecież temperaturę oleju można wyświetlać na górnym wyświetlaczu i wątpię aby to usunęli. Subaru niby projektuje samochód od nowa a popełnia stare błędy. O otwartych drzwiach informuje obraz na ekranie zegarów oraz czerwona kontrolka . Edytowane 22 Marca 2017 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Przecież temperaturę oleju można wyświetlać na górnym wyświetlaczu Dokładnie wystarczy sobie to ustawić a nie ciagle biadolić na forum Dla Subaru rynek Eu nie jest ważny , liczą się USA , Japonia i Australia No i może Nowa Zelandia Ja z tego się cieszę bo lubię jeździć autami których jest mało , anie tak jak np Vagów nie dość ze nudne to jeździ tego dużo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 3 minuty temu, polak900 napisał: Ja z tego się cieszę bo lubię jeździć autami których jest mało kto bogatemu zabroni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Można sobie. tak to tłumaczyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Posiadanie unikatowego auta to udręka jak trzeba coś kupić na szybko w okolicy. 2 lata temu dwa dni przed wyjazdem do włoch rozwaliłem tłumik środkowy i uratował mnie lokalny sklep który miał wszystko na następny dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Pewnie ze tak , ale ja nie potrzebuje się tak spieszyć z naprawami , jakby co to zepsuty oddaje do Aso a jeżdżę drugim Na szczęście mimo posiadania Sbd nie musiałem nic robić na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) XV jest moim pierwszym i ostatnim niszowym autem. Miałem kolizje ,na części do XV czekałem 2 miesiące albo i dłużej ( a jednej to się wogole nie doczekałem )- nie dziękuje wole kupić coś czego na rynku jest pełno a z częściami nie ma problemu podobnie jak z osobami które potrafią taki niszowy samochód dobrze naprawić i mają doświadczenie. Jeżeli chciałbym kupić Subaru to tylko Forester i żadne inne. A i nie mam kompleksów żebym potrzebował auta wyróżniającego się z tłumu Za to niewątpliwą zaletą XV jest to że nie tykają go amatorzy cudzej własności Edytowane 22 Marca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 10 minut temu, Karenz napisał: Przecież temperaturę oleju można wyświetlać na górnym wyświetlaczu i wątpię aby to usunęli. Ale na zegarze masz wskaźnik temp. płynu, nie oleju 41 minut temu, polak900 napisał: Ja z tego się cieszę bo lubię jeździć autami których jest mało , anie tak jak np Vagów nie dość ze nudne to jeździ tego dużo Zgadzam się, fajnie mieć coś oryginalnego, szkoda tylko że ta oryginalność w przypadku XV przekłada się na brak sensownego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 42 minuty temu, polak900 napisał: Ja z tego się cieszę bo lubię jeździć autami których jest mało ależ XV nie jest tak mało, oczywiście Subaru nie sprzedaje w EU zbyt wielu aut ale - w ramach tej sprzedaży XV jest o ile się nie mylę na drugim miejscu - na świecie sprzedało się tego dość dużo umówmy się to jest masowy produkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Zgadzam się, fajnie mieć coś oryginalnego, szkoda tylko że ta oryginalność w przypadku XV przekłada się na brak sensownego silnika Mam obecnie XV 2.0 i i daje radę Oczywiście mogli dać 1.6TJednak 2.0 jest ok mnie osobiście wystarczy tylko w manualu Jaki według Ciebie jest sensowny silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 1 godzinę temu, Karenz napisał: Przecież temperaturę oleju można wyświetlać na górnym wyświetlaczu 58 minut temu, polak900 napisał: Dokładnie wystarczy sobie to ustawić a nie ciagle biadolić na forum Ja o zupie wy o d... 16 minut temu, ketivv napisał: Subaru nie sprzedaje w EU zbyt wielu aut 16 minut temu, ketivv napisał: to jest masowy produkt Fajny kwadrat logiczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 20 minut temu, polak900 napisał: Jaki według Ciebie jest sensowny silnik? do XV sensowny byłby 1.6 DIT. Rozumiem, że dla wielu 2.0 N/A jest wystarczające, też jeździłem nimi wiele lat, ale sorry muła już nie chcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) to prawda 2.0i demonem przyspieszenia czy dynamiki nie jest - konkurencja z silniczkami z turbo na autostradzie mocno ucieka, ale zawsze możesz kupić XV z sbd - fajnie jedzie no i chyba wały przestały już w tych silnikach pękać. XV jest autem głównie na rynek USA, patrząc po sprzedaży to tam nikt od auta dla mas nie wymaga nie wiadomo jakich osiągów, a jak wymaga to nie kupuje XV'a. Na chwile obecną gdybym stał przed wyborem crossovera bez zastanowienia kupiłbym nową Vitare z 1,4T - w miare dynamiczne auto z napędem dającym rade - co potwierdziło autocentrum na testach napędów w rajdowni Subaru ( gdzieś na forum jest filmik) Miałem już kiedys Suzuki i na prawde fajne kompletnie bezawaryjne auta Edytowane 22 Marca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 do XV sensowny byłby 1.6 DIT. Rozumiem, że dla wielu 2.0 N/A jest wystarczające, też jeździłem nimi wiele lat, ale sorry muła już nie chcę Ja wyprzedzam na 3 biegu i nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Diesla nie chcę, tylko sprawną benzynę No i raczej chcę mieć dalej automat, a w tym wypadku trzeba mieć zapas mocy Suzuki to solidne, ale mega toporne auta... Na dzisiaj najciekawszą alternatywą jest dla mnie nowy Mini Countryman, przejadę się niedługo potestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 U bogatemu To ja wole forestera XT od tego mini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Fajne to nowe Mini, a XT za duży dla mnie i jednak trochę taki nudny... Ale mam czas do końca roku, więc bez pośpiechu coś się wybierze. A może jakimś cudem do XV jednak zamontują turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 7 godzin temu, GREGG napisał: do XV sensowny byłby 1.6 DIT. Rozumiem, że dla wielu 2.0 N/A jest wystarczające, też jeździłem nimi wiele lat, ale sorry muła już nie chcę Zależy co kto lubi i czego potrzebuje. Dlatego też dobrze że 2.0 n/a zostaje ale 2.5 n/a też bym nie pogardził a do tego jak by było 1.6DIT to już dla każdego był by przyzwoity wybór. A tak ... będzie jak było czyli mało XVłów na drogach. To samo co jest z Levorgiem. Co z tego że ma 1.6DIT i tak mało sie ich sprzedaje, żeby była chociaż opcja z manualem....zresztą naszego XV zmienię dopiero jak się rozpadnie...więc raczej jeszcze syn dostanie go w spadku jak dorośnie bo mam wrażenie że XV dłuuuugo pojeździ. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Coraz więcej widuje Levorgów na naszych drogach, na pewno dużo więcej niż modelu XV a trochę śmigam po Dolnymslasku i Małopolsce ( przebieg mojego XV to w 95% autostrady i drogi poza miejskie) Dlatego też pisałem ze konkurencja z silnikami turbo na autostradach ucieka (testowałem wielokrotnie) a jadąc "ekono" poza miastem na 100% pali mniej - mniejsza pojemność + dołączany napęd fizyki nie oszukamy ( zapewne przegonione palą więcej niż wolnossak ) Wydaje mi się że każdy z nas chciałby aby auto było dynamiczne i zarazem w miarę mało paliło ( patrz forester XT którego w Polsce sprzedaje się najwięcej ) a jeżeli nie jest dynamiczne to żeby przynajmniej było ekonomiczne. Niestety XV z 2.0i takim autem nie jest ( pali mało tylko i wyłącznie na drogach poza miejskich w mieście jest wir na autostradzie też ). Dopóki w ofercie nie pojawi się 2.0/1,6dit w tym modelu albo bezproblemowy i bezawaryjny mocny diesel dopóty będzie jak jest tzn. XV jest/będzie kompletnie egzotycznym autem na naszych drogach . Natomiast niewątpliwą zaletą 2.0i jest jego kompletna bezawaryjność dlatego zakup jako auta na lata ma sens. Jeżeli kupuje się auto na 3-5 lat (szukanie kosztów) to pakowanie się w takiego "osiołka" jest imo średnim pomysłem. ( chyba że mieszkasz w wysokich górach, gdzie panują trudne warunki które często uniemożliwiają Ci dojazd do pracy co w Polsce się bardzo często zdarza ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) W zachodniopomorskim jednego i drugiego jest jak na lekarstwo. Levorg tez swoje wypić musi, te wyprzedzające nas Skody także, moc z samego powietrza się NIE BIERZE! Więc jeśli ktoś myśli że jak kupi auto z turbiną to mniej wyda pieniążków na paliwo to sie zdziwi, chyba że będzie jeździł w trybie: emeryt w kapeluszu. Czemu wybierają niektórzy silniki bez turbo i najbardziej sprawdzone konstrukcje, pewnie tak jak ja, bo chcą jeździć tym autem dłużej niż 5lat a czemu chcą 4x4 mimo że w górach nie mieszkają? Nie wiem. Ja poprostu zawsze chciałem mieć stały (nie dołączany) napęd 4x4 w swoim aucie, nawet kosztem wyższego spalania bo to akurat mi nie robi i tyle. Edytowane 23 Marca 2017 przez adamW202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Dokladnie Co mnie obchodzi ze Skodziarze mnie wyprzedzają , ja mam dojechać do celu w jednym kawałku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 9 godzin temu, Karas napisał: Coraz więcej widuje Levorgów na naszych drogach, na pewno dużo więcej niż modelu XV a trochę śmigam po Dolnymslasku i Małopolsce może masz takie szczęście bo jednak Levorg-ów w porównaniu do XV-łów to jest jak na lekarstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) może też tak być bo spotkac czy Levorga czy XV jest cieżko - na pewno nie widuje tych aut codziennie. Natomiast tak jak wspomniałem wczesniej nowych Forków jest wręcz wysyp- codziennie widuje po parę sztuk.- zresztą nie ma co sie dziwic. Tak jak wspomniałem wyżej jednym z powodów niedużego zainteresowania XV'em jest IMO własnie Forester, który jest niewiele droższym autem ( imo cena XV jest za wysoka) a większym, bardziej rodzinnym, bardziej komfortowym, z takimi samymi osiągami, z X-mode, z CVT w dieslu z mocna benzyną a w wersji my16 najbardziej europejski forek ever Edytowane 23 Marca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się