KEJ Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Jest tam opcja obejrzenia wnętrza 360 i pod szyba widać ES choć jest tam napisane ze wersja produkcyjna może sie różnic od tej prezentowanej na stronie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Dnia 13.02.2017 o 21:55, reality napisał: Ketivv: ja tez tych spinek od nowosci z tylu nie mialem... Moze to dziury do mocowania tylnych chlapaczy...? Dokładnie tak! Edytowane 13 Marca 2017 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Jest tam opcja obejrzenia wnętrza 360 i pod szyba widać ES choć jest tam napisane ze wersja produkcyjna może sie różnic od tej prezentowanej na stronie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pytałem. ES i silnik 2.0 ma być jako standard. Tak jak ten pokazywany. W środku tylko pod fotelem kierowcy widać nadal taniość. Zero nawiewu na nogi pasażera, prześwituje blacha i żałośnie są powycinane wygłuszenia i dywanik. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Czyli praktyczne podejście , przecież pod fotelem nie będzie nikt siedział Dobrze ze tam jest szukaną oszczędność a nie jak u konkurencji np w silnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Zgadzam się, ale dla jasności: nie zaglądałem specjalnie pod fotel, tylko fotel kierowcy był przesunięty trochę do przodu i zwyczajnie to widać jak się otworzy tylne drzwi. Ciut słabo. Poza tym bardzo fajne autko. Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 42 minuty temu, polak900 napisał: Czyli praktyczne podejście , przecież pod fotelem nie będzie nikt siedział Dobrze ze tam jest szukaną oszczędność a nie jak u konkurencji np w silnikach Raczej należałoby stwierdzić, że FHI już tak oszczędza na silnikach, że więcej z tego nie wyciśnie Bo oferta silnikowa w porównaniu do konkurencji jest kiepściutka W środku nowy XV wygląda przyzwoicie, ale jak nie będzie niczego benzynowego poza wolnossącym 2.0, to nie dla mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 A czy jest szmatka? Bo jak nie, to nawet nie rozwazam... A na serio, czy 2.0 bedzie tez dostepny w wersji z manualem? Kiedy bedzie mozna sie spodziewac w salonach (na innych forach pisza o wrzesniu). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Znów bez analogowych wskaźników paliwa i temperatury. Konsekwentni są z wersją bieda, aż przesadnie. Również ze szmatką która uroczo marszczy się pod zegarami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 ta szmatka wygląda na szmatkę wykonaną z innego materiału niz w "starym" XV -strzelam pseudo skóra?? XV to najtańsze Subaru w gamie więc nie ma co się po nim spodziewać wodotrysków a i tak wydaje mi się ,że wnętrze jest wykonane dużo lepiej niż w obecnym modelu ( kokpit, obicie drzwi, fotele ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Oto szmatka bez dużej kompresji. Zdecydowanie zbliżona do substancji wokół selektora biegów. A czepiając się drobiazgów, to wizerunek auta z otwartymi drzwiami ma się nijak do wyglądu XV. Postukałem w dach, drzwi, wydaje się względnie OK. Rozmawiałem z miłym panem i zapytałem czy trzeba planować dodatkowe wygłaszanie po zakupie, to stwierdził, że to poprawiono. No, ale co innego mógł stwierdzić ...Schowek też jest dramatycznie mały. Ale wykończenie generalnie bez zastrzeżeń, a podobno ten egzemplarz z targów to nie jakiś prototyp na targi tylko z serii. Pytałem o silnik(i) z Levorga, ale przynajmniej tutaj twierdzą, że jedyny pewnik na teraz to 2.0NA. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 1 godzinę temu, Karas napisał: XV to najtańsze Subaru w gamie więc nie ma co się po nim spodziewać wodotrysków Wodotryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Przed chwilą, OBK CVT napisał: Wodotryski Według mnie brak analogowych wskaźników to kwestia mody, a ta jak wiadomo powraca. Teraz powszechne staje się sterowanie wentylacja z poziomu ekranu dotykowego, całe szczęście w Subaru tego nie ma. A propos deski rozdzielczej w nowym XV - widać, ze zastąpiono wyśmiewane przez dziennikarzy patyczki do resetowania licznika przebiegu przyciskiem (też znak czsów),choć mnie one nie przeszkadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Jeśli jesteśmy na poziomie krytykowania patyczków to znaczy ze naprawdę nie ma sie czego czepiać ;-) odnosnie wskaźników temperatury to nie wykluczyłbym możliwości, ze bedzie cyfrowy, na gorze konsoli środkowej. W Forku XT tam wyświetla TEMP oleju... a ja aktualnym (jeszcze modelem) ostatnio ustanowiłem własne dwa rekordy: Vmax 199 locznikowe (choc GPS w rosdbooku zalogowal 201, ale nie wiem w którym miejscu...) spalanie średnie z trasy ok 30km Starnberg-Monachium 5,7 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Raczej należałoby stwierdzić, że FHI już tak oszczędza na silnikach, że więcej z tego nie wyciśnie Bo oferta silnikowa w porównaniu do konkurencji jest kiepściutka W środku nowy XV wygląda przyzwoicie, ale jak nie będzie niczego benzynowego poza wolnossącym 2.0, to nie dla mnie... Raczej nie będzie bo reszcie świata pasuje ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 1 godzinę temu, polak900 napisał: Raczej nie będzie bo reszcie świata pasuje ten silnik Tak jak w Fordzie T, wszystkim wybór koloru pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Co chcesz od forda bardzo dobre auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 11 godzin temu, Than_Junior napisał: to znaczy ze naprawdę nie ma sie czego czepiać Czepiam się bo warto znać temp chłodziwa. Bo jak zapali się czerwona kontrolka to z reguły jest za późno Sam myślałem o powrocie do XV, bo po sprzedaży forka żona jeździ outbackiem i kwęka że za duża locha do miasta. Nawet znalazłem w Niemczech dwulatka diesla z symbolicznym przebiegiem za fajne pieniądze ale nie chce jeździć manualem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzast Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 29 minut temu, OBK CVT napisał: Czepiam się bo warto znać temp chłodziwa. Bo jak zapali się czerwona kontrolka to z reguły jest za późno Sam myślałem o powrocie do XV, bo po sprzedaży forka żona jeździ outbackiem i kwęka że za duża locha do miasta. Nawet znalazłem w Niemczech dwulatka diesla z symbolicznym przebiegiem za fajne pieniądze ale nie chce jeździć manualem. Znam przypadek (autentyk), kiedy gość zakrył tą kontrolkę, bo go raziła po oczach. Jak to się skończyło? - wiadomo. Co do kaprysów... - To może nie auto trzeba zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 32 minuty temu, pzast napisał: Znam przypadek (autentyk), kiedy gość zakrył tą kontrolkę W mapteku mówili o takiej historii. W dodatku patent wymyślił mechanik 35 minut temu, pzast napisał: Co do kaprysów... - To może nie auto trzeba zmienić To prędzej ona mnie wymieni na nowszy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Jakby ktos byl zainteresowany, ponizej filmik promocyjny, gdzie mozna zobaczyc XV w ruchu, w tym fajne pokazanie roznych systemow (np. X-mode od 7:00), niestety po japonsku, ale mozna sie duzo domyslic:) Na stronie szwajcarskiej Subaru napisane jest, ze dostawy dopiero od grudnia. W sumie to dziwna polityka Subaru, ze oficjalnie pokazuje wersje produkcyjna, po czym nic nie wiadomo na temat cen, wersji silnikowych (wszystkich, tj. dostepnych od razu i pozniej), wyposazenia, od kiedy mozna zamawiac, kiedy pierwsze odbiory, itd. W Genewie premiery mialy m.in. Volvo XC60 i Mazda CX-5 i tam wszystko juz wiadomo..... Edytowane 21 Marca 2017 przez Piotr Skiba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 za chwile dostaniesz zapewne info ze to wszystko przez nie wystarczające moce produkcyjne FHI Poprzedni XV nie zdobył polskiego / europejskiego rynku i zapewne ten też nie zdobędzie. IMO głównym powodem takiego stanu rzeczy jest cena tego auta. Chcąc kupić Subaru wystarczy dołożyć naprawdę niewiele więcej i możesz kupic forestera, który jest autem z większym bagażnikiem, bardziej rodzinnym. Ostatnimi czasy jeżdżąc po naszych pięknych drogach zauważam wręcz wysyp nowych forków , natomiast XV'ów jest cały czas jak na lekarstwo pomimo że w ofercie są juz 5 lat. Ale tak jak napisałem wogole mnie to nie dziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) OK, ale jaki jest sens pokazywac model, ktory bedzie mozna zamawiac dopiero za 9 miesiecy (chyba) i nic o nim nie wiadomo poza kilkoma skapymi danymi? Przeciez skoro wiadomo, ze (kiedys) bedzie nastepca, to pewnie ma to negatywny wplyw na sprzedaz obecnego modelu? Nie wiem, byc moze jest w tym jakas ukryta logika i tylko ja, maluczki, jej nie ogarniam. Moze Subaru tak wierzy w swoj produkt, ze wzbudzaja oczekiwania i buduja napiecie, niczym pewna firma z jabluszkiem w logo?:) Edytowane 21 Marca 2017 przez Piotr Skiba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 18 minut temu, Piotr Skiba napisał: OK, ale jaki jest sens pokazywac model, ktory bedzie mozna zamawiac dopiero za 9 miesiecy (chyba) Może w USA wejdzie wcześniej, a dla FHI tylko tamten rynek się liczy (poza macierzystym, rzecz jasna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 W Genewie powiedzieli mi, że w okolicach czerwca powinienem dostać jakiś info na maila. Zobaczymy. Ale sytuacja jest kuriozalna, bo kto kupi teraz samochód, który pod koniec roku będzie dostępny za 70% ceny z minimalnym przebiegiem. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, GREGG napisał: Może w USA wejdzie wcześniej, a dla FHI tylko tamten rynek się liczy (poza macierzystym, rzecz jasna) na 99% w USA wejdzie szybciej do sprzedaży przecież nowa impreze już w USA sprzedają. 1 godzinę temu, rafacon napisał: Ale sytuacja jest kuriozalna, bo kto kupi teraz samochód, który pod koniec roku będzie dostępny za 70% ceny z minimalnym przebiegiem. Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli. Niestety tak już jest ,że każdy używany samochód traci na wartości. Zapewne obecny model XV będzie dostępny do momentu wyczerpania zapasów a znając z forumowych opowieści sytuacje FHI tzn. nie wystarczające moce produkcyjne , brak rabatów itp to nowy XV będzie u nas dostępny dopiero jak zapas starych się skończy i zapewne nawet jak będziesz chciał zamówić nowy model to będzie to niemożliwe do momentu wyczerpania zapasu starego XV Edytowane 21 Marca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się