Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

 

Dnia 13.02.2017 o 21:55, reality napisał:

Ketivv: ja tez tych spinek od nowosci z tylu nie mialem... Moze to dziury do mocowania tylnych chlapaczy...?


Dokładnie tak!

Edytowane przez raju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam opcja obejrzenia wnętrza 360 i pod szyba widać ES choć jest tam napisane ze wersja produkcyjna może sie różnic od tej prezentowanej na stronie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


47875071808cfecbd9237afab7b15d07.jpg
5dabbf0dc62a1b82743e61d232ca4d61.jpg
835a6d8523473dad909a2f8d78a50b8f.jpg
8390fe3db8b103e0163dd32014e14462.jpg
7bea29dbc32f58d7d030c8cc41fa3465.jpg

Pytałem. ES i silnik 2.0 ma być jako standard. Tak jak ten pokazywany.
W środku tylko pod fotelem kierowcy widać nadal taniość. Zero nawiewu na nogi pasażera, prześwituje blacha i żałośnie są powycinane wygłuszenia i dywanik.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, ale dla jasności: nie zaglądałem specjalnie pod fotel, tylko fotel kierowcy był przesunięty trochę do przodu i zwyczajnie to widać jak się otworzy tylne drzwi. Ciut słabo. Poza tym bardzo fajne autko.


Sent from my iPhone using Tapatalk

1d23c3198726c2fafb789f24d082f6e5.jpg
9455d8ca81afcfe3295569ae46dafbf9.jpg
6cee024c5b86746b485602586b7e1839.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, polak900 napisał:

 

Czyli praktyczne podejście , przecież pod fotelem nie będzie nikt siedział emoji41.png
Dobrze ze tam jest szukaną oszczędność a nie jak u konkurencji np w silnikach emoji41.png

 

 

Raczej należałoby stwierdzić, że FHI już tak oszczędza na silnikach, że więcej z tego nie wyciśnie :P Bo oferta silnikowa w porównaniu do konkurencji jest kiepściutka

 

W środku nowy XV wygląda przyzwoicie, ale jak nie będzie niczego benzynowego poza wolnossącym 2.0, to nie dla mnie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta szmatka wygląda na szmatkę wykonaną z innego materiału  niz w "starym" XV -strzelam pseudo skóra??

XV to najtańsze Subaru w gamie więc nie ma co się po nim spodziewać wodotrysków a i tak wydaje mi się ,że wnętrze jest wykonane dużo lepiej niż w obecnym modelu ( kokpit, obicie drzwi, fotele )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto szmatka bez dużej kompresji. :)
ec98613f855ae4b0e7d429ebe86ea0c3.jpg

Zdecydowanie zbliżona do substancji wokół selektora biegów.

A czepiając się drobiazgów, to wizerunek auta z otwartymi drzwiami ma się nijak do wyglądu XV.

Postukałem w dach, drzwi, wydaje się względnie OK. Rozmawiałem z miłym panem i zapytałem czy trzeba planować dodatkowe wygłaszanie po zakupie, to stwierdził, że to poprawiono. No, ale co innego mógł stwierdzić ...

Schowek też jest dramatycznie mały. Ale wykończenie generalnie bez zastrzeżeń, a podobno ten egzemplarz z targów to nie jakiś prototyp na targi tylko z serii.

Pytałem o silnik(i) z Levorga, ale przynajmniej tutaj twierdzą, że jedyny pewnik na teraz to 2.0NA.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, OBK CVT napisał:

 

Wodotryski :)

Według mnie brak analogowych wskaźników to kwestia mody, a ta jak wiadomo powraca.

Teraz powszechne staje się sterowanie wentylacja z poziomu ekranu dotykowego, całe szczęście w Subaru tego nie ma.

A propos deski rozdzielczej w nowym XV - widać, ze zastąpiono wyśmiewane przez dziennikarzy patyczki do resetowania licznika przebiegu przyciskiem (też znak czsów),choć mnie one nie przeszkadzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteśmy na poziomie krytykowania patyczków to znaczy ze naprawdę nie ma sie czego czepiać ;-)

 

odnosnie wskaźników temperatury to nie wykluczyłbym możliwości, ze bedzie cyfrowy, na gorze konsoli środkowej. W Forku XT tam wyświetla TEMP oleju...

 

a ja aktualnym (jeszcze modelem) ostatnio ustanowiłem własne dwa rekordy:

 

Vmax 199 locznikowe (choc GPS w rosdbooku zalogowal 201, ale nie wiem w którym miejscu...)

spalanie średnie z trasy ok 30km Starnberg-Monachium 5,7 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Raczej należałoby stwierdzić, że FHI już tak oszczędza na silnikach, że więcej z tego nie wyciśnie  Bo oferta silnikowa w porównaniu do konkurencji jest kiepściutka
 
W środku nowy XV wygląda przyzwoicie, ale jak nie będzie niczego benzynowego poza wolnossącym 2.0, to nie dla mnie... 

Raczej nie będzie bo reszcie świata pasuje ten silnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Than_Junior napisał:

to znaczy ze naprawdę nie ma sie czego czepiać

 

Czepiam się bo warto znać temp chłodziwa. Bo jak zapali się czerwona kontrolka to z reguły jest za późno  ;)

Sam myślałem o powrocie do XV, bo po sprzedaży forka żona jeździ outbackiem i kwęka że za duża locha do miasta.

Nawet znalazłem w Niemczech dwulatka diesla z symbolicznym przebiegiem za fajne pieniądze ale nie chce jeździć manualem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, OBK CVT napisał:

 

Czepiam się bo warto znać temp chłodziwa. Bo jak zapali się czerwona kontrolka to z reguły jest za późno  ;)

Sam myślałem o powrocie do XV, bo po sprzedaży forka żona jeździ outbackiem i kwęka że za duża locha do miasta.

Nawet znalazłem w Niemczech dwulatka diesla z symbolicznym przebiegiem za fajne pieniądze ale nie chce jeździć manualem.

 

Znam przypadek (autentyk), kiedy gość zakrył tą kontrolkę, bo go raziła po oczach. Jak to się skończyło?    - wiadomo.

 

Co do kaprysów...   -  To może nie auto trzeba zmienić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, pzast napisał:

Znam przypadek (autentyk), kiedy gość zakrył tą kontrolkę

 

W  mapteku mówili o takiej historii. W dodatku patent wymyślił mechanik ;)

 

35 minut temu, pzast napisał:

Co do kaprysów...   -  To może nie auto trzeba zmienić

 

To prędzej ona mnie wymieni na nowszy model ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos byl zainteresowany, ponizej filmik promocyjny, gdzie mozna zobaczyc XV w ruchu, w tym fajne pokazanie roznych systemow (np. X-mode od 7:00), niestety po japonsku, ale mozna sie duzo domyslic:)

 

 

 

Na stronie szwajcarskiej Subaru napisane jest, ze dostawy dopiero od grudnia. W sumie to dziwna polityka Subaru, ze oficjalnie pokazuje wersje produkcyjna, po czym nic nie wiadomo na temat cen, wersji silnikowych (wszystkich, tj. dostepnych od razu i pozniej), wyposazenia, od kiedy mozna zamawiac, kiedy pierwsze odbiory, itd. W Genewie premiery mialy m.in. Volvo XC60 i Mazda CX-5 i tam wszystko juz wiadomo.....

Edytowane przez Piotr Skiba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za chwile dostaniesz zapewne info ze to wszystko przez nie wystarczające moce produkcyjne FHI :D

Poprzedni XV nie zdobył polskiego / europejskiego rynku i zapewne ten też nie zdobędzie. IMO głównym powodem takiego stanu rzeczy jest cena tego auta. Chcąc kupić Subaru wystarczy dołożyć naprawdę niewiele więcej i możesz kupic forestera, który jest autem z większym bagażnikiem, bardziej rodzinnym. Ostatnimi czasy jeżdżąc po naszych pięknych drogach zauważam wręcz wysyp nowych forków , natomiast XV'ów jest cały czas jak na lekarstwo pomimo że w ofercie są juz 5 lat. Ale tak jak napisałem wogole mnie to nie dziwi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, ale jaki jest sens pokazywac model, ktory bedzie mozna zamawiac dopiero za 9 miesiecy (chyba) i nic o nim nie wiadomo poza kilkoma skapymi danymi? Przeciez skoro wiadomo, ze (kiedys) bedzie nastepca, to pewnie ma to negatywny wplyw na sprzedaz obecnego modelu? Nie wiem, byc moze jest w tym jakas ukryta logika i tylko ja, maluczki, jej nie ogarniam. Moze Subaru tak wierzy w swoj produkt, ze wzbudzaja oczekiwania i buduja napiecie, niczym pewna firma z jabluszkiem w logo?:)

Edytowane przez Piotr Skiba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Piotr Skiba napisał:

OK, ale jaki jest sens pokazywac model, ktory bedzie mozna zamawiac dopiero za 9 miesiecy (chyba)

 

Może w USA wejdzie wcześniej, a dla FHI tylko tamten rynek się liczy (poza macierzystym, rzecz jasna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Genewie powiedzieli mi, że w okolicach czerwca powinienem dostać jakiś info na maila. Zobaczymy.
Ale sytuacja jest kuriozalna, bo kto kupi teraz samochód, który pod koniec roku będzie dostępny za 70% ceny z minimalnym przebiegiem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, GREGG napisał:

Może w USA wejdzie wcześniej, a dla FHI tylko tamten rynek się liczy (poza macierzystym, rzecz jasna)

na 99% w USA wejdzie szybciej do sprzedaży przecież nowa impreze już w USA sprzedają.

1 godzinę temu, rafacon napisał:

Ale sytuacja jest kuriozalna, bo kto kupi teraz samochód, który pod koniec roku będzie dostępny za 70% ceny z minimalnym przebiegiem.

Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli. Niestety tak już jest ,że każdy używany samochód  traci na wartości. Zapewne obecny model XV będzie dostępny do momentu wyczerpania zapasów a znając z forumowych opowieści sytuacje FHI   tzn. nie wystarczające moce produkcyjne , brak rabatów itp to nowy XV będzie u nas dostępny dopiero jak zapas starych się skończy i zapewne nawet jak będziesz chciał zamówić nowy model to będzie to niemożliwe do momentu wyczerpania zapasu starego XV

 

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...