Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

Than_Junior: tak to bulwarowka - tak jak pisalem - trendy fancy cool - podobnie jak wiekszosc crossoverow - w tym XV... :-)

 

Ketivv: ja tez tych spinek od nowosci z tylu nie mialem... Moze to dziury do mocowania tylnych chlapaczy...?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ostateczny wygląd mnie osobiście nie powalił na kolana - spodziewałem się modelu bardziej zbliżonego do pierwszego pokazanego rok temu "błękitnego" conceptu... jeśli chodzi zaś o wersje silnikowe, to wszystko wynika chyba z opisu - czyli raczej silnik będzie nadal głośny i słabowity (bez turbo) - jak do tej pory - nie ma co liczyć na opcje serca z Levorga..., chyba że dodadzą coś extra na wzór Forka XT, w co szczerze wątpię... cyt.:

 

"The smaller engine is reported to develop 115hp (86kW), while the larger 2.0-litre pumps out 154hp (115kW) – the latter seems to be the same engine under the bonnet of the new Impreza, on which the XV is based".

 

może go chociaż ciut wyciszą wewnątrz... :-)

przedni dziób faktycznie masakrycznie długi... wręcz za długi również wg mnie...

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, rozważam kupno nowego XV i przeglądam portale w oczekiwaniu na najnowszy model... wyczytałem na jednym australijskim portalu (może informacja dotyczyć samochodów na tamtejszy rynek), ze premiera nowego XV odbędzie sie 7 marca w trakcie salonu w Genewie... więc niewiele juz czasu zostało i zobaczymy nowe wcielenie XV. Australijczycy piszą również, ze autko bedzie wyposażone w silnik znany z Levorga 1.6 (kolejny efekt downsizingu !)... szkoda tylko, ze marketingowcy z Subaru Polska milczą na temat nowego modelu XV na rynek polski, a jest okazja do podgrzania emocji... Toyota robi to niestety skuteczniej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo pewnie sami jeszcze nie wiedzą co jak i kiedy 

Jak wiesz przyszły XV to zupełnie nowa konstrukcja. Jak wszystkie nowe konstrukcje zapewne nie obędzie się bez wad wieku dziecięcego.- XV z 2012 roku  też je miał dlatego w 2014 odbył się 1 lifting poprawiający to i owo a w 2016 roku drugi lifting poprawiający to czego nie poprawiono w 2014. 

Obecny XV to już dopracowany model.  Przypuszczam że pod koniec 2017 w salonach pojawi się nowy XV. a obecny będzie można kupić z dużymi upustami ze względu na nową generacje XV i chęć wyprzedaży zalegających na "magazynie" aut  generacji poprzedniej. Z drugiej strony jeżeli w ofercie pojawi się 1,6dit z manualna skrzynia biegów to IMO warto na to auto poczekać nawet jeżeli byłoby nie do końca dopracowane. Bo 2.0i dynamiką nie powala, za to podobno jest pancerne i nie zniszalne

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie australijskiej przetłumaczono wyciekła broszurę. Niestety podobno prześwit został zmniejszony do 20 cm, a kat natarcia wynosi tylko 18 stopni (?). Jeśli się to potwierdzi, to będzie raczej lipa https://practicalmotoring.com.au/car-news/is-this-the-all-new-subaru-xv-marketing-brochure-leaked/

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać na kilometr że ktoś ulepił to z kilku subarek nawet grill jest źle wklejony .  To jest hiper amatorka , szyba przednia kierowcy przyciemniona pasażera już nie 
 


Obstawiam że właśnie tak będzie wyglądał nowy XV

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XV to nadwozie nowej Impreza tylko ze na szczudłach z plastikowymi nakładkami progow ,nadkoli i bardziej "offroadowymi" zderzakami, więc zapewne tak bedzie wyglądał. Z danymi technicznymi jak prześwit czy kąty natarcia należy jeszcze poczekać do oficjalnej premiery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na oficjalnej stronie mozna zobaczyc zdjecia nowego XV.

http://www.subaru-global.com/ms2017/geneva/

 

Nie potwierdziliy sie spekulacje, ze obnizono przeswit (bedzie 220 mm), ale nie podaja katow natarcia i zejscia.

 

Niestety, wydaje sie, ze jedyna opcja bedzie CVT, choc z X-Mode i 7 biegami w trybie manualnym. Nic tez nie wiadomo o 1.6 DIT (moze ujawnia pozniej). 

Edytowane przez Piotr Skiba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Piotr Skiba napisał:

Nie potwierdziliy sie spekulacje, ze obnizono przeswit (bedzie 220 mm), ale nie podaja katow natarcia i zejscia.

Teoretycznie obniżono, ale praktycznie nie ponieważ posadzili go na 18-tkach.

 

1 godzinę temu, Piotr Skiba napisał:

Niestety, wydaje sie, ze jedyna opcja bedzie CVT, choc z X-Mode i 7 biegami w trybie manualnym. Nic tez nie wiadomo o 1.6 DIT (moze ujawnia pozniej). 

Demonem prędkości nie będzie (duet CVT + wolny ssak), silnik nadal FB20  z tym, że podobno wymienili w nim 80% części, ale momentu mniej,o 2 Nm , a koni więcej słownie SZEŚĆ. Podobno 1.6 DIT będzie w hybrydzie, ale to melodia przyszłości. Dla niektórych nie bez znaczenia może być też brak możliwości ciągnięcia ręcznego na zakrętach<_<

Edytowane przez Giresse
zmiana danych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnętrze zacne

jestem ciekaw jak z masą nowego XV. Jeżeli będzie cięższy a silnik zostanie praktycznie ten sam - na papierze wygląda gorzej ze względu na mniejszy moment to może okazać się kasztanem  :( ( obecne 2.0i moca dynamiką nie grzeszy ) Tak czy siak trzymam kciuki za 1,6 dit 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie się prezentuje nowy XV w kolorze dedykowanym. Ciekawe kiedy będzie dostępny w PL? Na razie nie zamierzam zmieniać auta , ale może............. za jakiś czas  ( teraz wybrałbym pomarańczowy).     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...