Lewhorn Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Gratki Czekamy na zdjęcia. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Lewhorn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Bardzo proszę. Auto w wersji Comfort, doposażone w czujniki cofania. Zamówione dodatkowo plastikowe listwy ochronne na boki auta oraz tzw. "cornery" - plastikowe nakładki na rogi zderzaków.Ochrony nigdy za wiele Oczywiście jeszcze białe świniaki. Dzięki koledze @ketivv problem ze sparowaniem telefony z BT rozwiązany. Więcej szczegółów w "technicznym". Dzięki Dzisiaj zrobiłem pierwsze 300 km. Jak na razie wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne - CVT daje radę. Oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 pogratulowac! ladny kolor tutaj widuje dosc sporo XV, nawet na moim parkingu sa cale dwie sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Bardzo proszę. Auto w wersji Comfort, Ładnie się prezentuje. Kolor tez ciekawy. Oby dobrze służył! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Dziękuję za gratulacje i życzenia - niech się spełnią @eddie_gt4, u nas niestety XV jest mniej popularne, widuje się, ale z rzadka. Na drogach królują Forki - też fajne auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Primar, gratulacje! Jeździłem w ubiegłym roku przez 1 tydzień XV i naprawdę mnie urzekł. Rewelacyjne auto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 @@PRIMAR,bardzo ładny XV gratki Trochę chodzi mi po głowie ten model, bo niestety........., ale ja mam duży problem na co zamienić imprezę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 @AllRad, dzięki. Mniej więcej 2 lata temu spędziłem jeden dzień z XV i powiedziałem sobie: "To będzie moje następne auto". Sprawdziło się @Primi, dzięki. Dla Ciebie proste rozwiązanie na zamianę za Imperzę: XV jako codzienny dupowóz i STI od święta - u Ciebie się nie zmarnuje!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 @PRIMAR witamy w Klubie . Jutro w Auto-Świecie test długodystansowy XV -zobaczymy jak wyjdzie. Ja na razie jestem bardzo zadowolony (33.000 km) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 No i nie wyszło. A w zasadzie niemieccy redaktorzy "dali radę" XV-owi SBD. Sprzęgło spalone po 50 tys., a po rozebraniu silnika upalone tłoki 1 i 3. Czym oni go tankowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) przeczytałem test długodystansowy w dzisiejszym AŚ o ile o silniku SBD wiele powiedzieć nie mogę to z resztą artykułu muszę się jednak zgodzić "Nawet nasz wielbiciel marki zanotował z dezaprobatą "Piski, trzaski, klekoty" " Sprzęgło jak wynika z artykułu prawie 2 wymiany na 100 tyś. km "52139 km - Awaria sprzęgła usunięta na gwarancji - w Polsce importer rzadko kwalifikuje tę usterkę do świadczeń gwarancyjnych" no cóż w Polsce klienta Subaru można .... "24 miesiące i 100 tyś km później ... gorzka prawda ujrzała światło dzienne. Górne części tłoków pierwszego i trzeciego cylindra były stopione aż do krawędzi, a na ścianach cylindrów widniały wyraźne rysy. Jeszcze kilka tysięcy kilometrów i bokser zostałby znokautowany" trudno tu zwalać winę na paliwo bo auto jak wynika z opisu jeździło głównie "na zachodzie" gdzie rzekomo paliwa są tylko najwyższej próby :-) "Od czasu do czasu wypuszczaliśmy się jedynie na wycieczkę w niezbyt trudny teren, co akurat nie powinno sprawiać żadnego problemu pojazdowi ze stajni Subaru, wytrawnego producenta napędów 4x4. Zapach spalenizny bardzo szybko nas jednak niepokoił" Niestety podzielam wspomniane obawy związane ze sprzęgłem (10-12% podjazdy tam gdzie Yeti 2.0 TDI 4x4 nawet nie jęknęło w XV pojawia się smrodek - na zasprzęglonym biegu, żadne półsprzęgła) celowo XV kupiłem z założeniem "tylko do testów" nie pchając się w nowe auto leasingi itp. czasowe zobowiązania. Fajne auto, przeważnie miło pracujący "niewibrujący" diesel ale .... no własnie jak długo :-) P.S. lekko z przymrużeniem oka ;-) tabelka z rankingiem testów długodystansowych Dacia Logan MCV 1.5 dCi - ocena końcowa 5 Subaru XV 2.0 D - ocena końcowa 2- Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 W dzisiejszych czasach nie można się spodziewać po dieslach niczego dobrego, ani niskich cen ON jak przed laty. Tak więc nie widzę żadnego sensu kupowania samochodu osobowego z silnikiem wysokoprężnym. Test to tylko potwierdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Dziś rano dosłownie na skrzydłach poleciałem do sklepu, żeby kupić najnowszy numer Auto Świata z testem długodystansowym "poprawionego" SBD. No i skrzydełka odpadły....O ile sprzęgło można jeszcze jakoś wytłumaczyć, to nadtopione tłoki to jest jakaś katastrofa. I to w silniku, który wyleczył mnie z alergii na ropę (jak się okazało czasowo). Rozważałem zakup Outbacka z tym silnikiem, miało to być auto, które przejedzie u mnie ponad 200 tys. km. Wiem, że dzisiaj jakość spadła u wszystkich producentów, zwłaszcza jeśli chodzi o silnika diesla, ale tak prestiżowa marka jak Subaru nie zapewnia nawet minimum trwałości w tym przypadku. Bardzo niechętnie idę chyba do konkurencji. Przepraszam, ale musiałem gdzieś wylać swoje żale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Stopione tłoki po takim przebiegu to normalnie kpina z klientów. Ja już dawno wyleczyłem się z Subaru i nie tęsknię. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez mariusz76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ja już dawno wyleczyłem się z Subaru i nie tęsknię. Wystarczy wyleczyć się z diesli, które są coraz bardziej narażone na awarie, coraz bardziej skomplikowane technicznie , a w rezultacie mniej trwałe = kosztowne i kłopotliwe w eksploatacji. No i nie pytać się ekspedientki, 'czy bułki są świeże?', bo odpowiedź może być tylko jedna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Coś się tu nie trzyma przysłowiowej kupy. Najpierw rozebrali silnik i stwierdzili stopione tłoki, a potem zauważyli przy średnich obciążeniach dużą korektę dawki na tych cylindrach. Chyba, że obserwowali to wcześniej, ale nic z tym nie zrobili. A może wystarczyłoby zastosować środek do czyszczenia wtrysków. Co do sprzęgła, to w każdym aucie da się je spalić. Już pisałem nie raz w różnych wątkach, ale w Legacy sprzęgło wytrzymało mi 100 tys. km, a tam była skrzynia "piątka". Zresztą w XV 2.0 benzynowym, obecnie bez reduktora, też nietrudno jest je przypalić w terenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Wystarczy wyleczyć się z diesli, Jest to prawda, zwłaszcza gdy szuka się auta na wiele lat. W przypadku SBD wyłączyłem rozsądek, ponieważ jak mało kiedy spodobał mi się jego dźwięk (wiem, że to dziwne ). Coś się tu nie trzyma przysłowiowej kupy. Najpierw rozebrali silnik i stwierdzili stopione tłoki, a potem zauważyli przy średnich obciążeniach dużą korektę dawki na tych cylindrach. Chyba, że obserwowali to wcześniej, ale nic z tym nie zrobili. A może wystarczyłoby zastosować środek do czyszczenia wtrysków. Lejące wtryski przy takim przebiegu na niemieckich paliwach? Też niezbyt dobrze to świadczy o marce. Niestety, muszę przyznać że bez problemu znajdzie się diesle konkurencji, którymi da się pokonać i ponad 200 tys. km bez rozpadnięcia się silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Zresztą w XV 2.0 benzynowym, obecnie bez reduktora, też nietrudno jest je przypalić w terenie. Diesle @@przemekkaku maja wysoki moment i z tego względu dużo łatwiej spalić sprzęgło niż w benzynie, stąd wielu producentów łączy te silniki jedynie z automatami. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Lejące wtryski przy takim przebiegu na niemieckich paliwach? Też niezbyt dobrze to świadczy o marce. Niestety, muszę przyznać że bez problemu znajdzie się diesle konkurencji, którymi da się pokonać i ponad 200 tys. km bez rozpadnięcia się silnika. Nie bronię tu silnika (choć miałem i złego słowa o moim egzemplarzu powiedzieć nie mogę), tylko o rzetelności dziennikarskiej przy tzw. "opis przypadku" Poza tym bez problemu można by znaleźć pojedyncze przykłady silników konkurencji, które też się rozpadły. Zresztą w XV 2.0 benzynowym, obecnie bez reduktora, też nietrudno jest je przypalić w terenie. Diesle @@przemekkaku maja wysoki moment i z tego względu dużo łatwiej spalić sprzęgło niż w benzynie, stąd wielu producentów łączy te silniki jedynie z automatami. Dlatego napisałem, że bez problemu można je spalić. Być może doczekamy się SBD z CVT w XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Z jednej strony całkiem niemała grupa zadowolonych użytkowników SBD a z drugiej wspomniany test długodystansowy oraz "zła sława SBD". Ponieważ mam zamiar kupić auto za gotówkę, nie będę ryzykował niemałej przecież sumy na to auto, raczej pójdę do konkurencji. Co innego leasing na 3 lata albo wynajem długoterminowy- tutaj SBD chętnie bym przyjął Cholera no! Chyba się zakochałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 A jaka jest przewaga leasingu? Nie wiem jakie robisz przebiegi, ale 5 lat lub 150tys km. gwarancji (za "niewielką" dopłatą) nie brzmi źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Poza tym bez problemu można by znaleźć pojedyncze przykłady silników konkurencji, które też się rozpadły. ulga dla klientów ;-) Subaru raczej powinno być marką kojarzoną z wytrzymałością i solidnością ale to już problem samego Subaru jak chce być postrzegane jakbym nie chciał krytycznie oceniać wiarygodności Auto Świata trudno zarzucać im brak dowodów na ocenę stanu technicznego auta po 100 tyś. km (choćby z powodu zabezpieczenia się na wypadek pozwu przez producenta auta) więc przyjmuję, że to co napisali jest prawdą i niestety XV z SBD "zasłużył" na bardzo niską ocenę końcową, która i tak może być nieco "złagodzona" gwarancyjną wymianą sprzęgła, co jak sami podają raczej byłoby niemożliwe w Polsce z przykrością stwierdzam, że Subaru chyba lubi obwiniać użytkownika o wiele ostatnio zrobiłem przegląd w jednym z krajowych ASO, odebrałem fakturę, zapłaciłem po przyjeździe do domu auto wylądowało w garażu po czym następnego dnia jak to mam w nawyku z rana przed odpaleniem sprawdzam poziom oleju po otwarciu maski stwierdziłem, że brakuje plastikowej nakrętki zabezpieczającej na jeden z rur od klimatyzacji za telefon do ASO i niestety usłyszałem, że to raczej niemożliwe bo przy tym przebiegu nie robiliśmy nic z klimatyzacją sorry ale odrobina wiary w klienta bo ja też sobie tego sam nie podprowadziłem ;-) z przykrością muszę stwierdzić, że jeśli nie robiono nic przy klimatyzacji to by oznaczało, że ktoś sobie zabrał z mojego auta nakrętkę zabezpieczającą co nie ukrywam bardzo mnie to tego ASO zniechęciło - przywykam powoli, że w Subaru po pierwsze zawsze winny jest klient :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Miałem na myśli leasing odnawialny. Rocznie pokonuję ok. 40 tys. km, tak więc ta gwarancja wystarczy mi na ok. 3,5 roku. W tym wypadku istotne jest to, że po ok. 3 latach i ok 120 tys. km, czyli przed wystąpieniem potencjalnych problemów pozbędę się auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) nie będę ryzykował niemałej przecież sumy na to auto, raczej pójdę do konkurencji A czy to musi koniecznie być diesel? Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Z Auta Świata wynika że to staszny pasztet , nie samochód, przesadzają czy nie , ale trochę tego za dużo, a miałem kupić Jednak jak Japończyk to nie diesel , ktoś mi kiedyś powiedział Mojej mamie sprzęgło się już rozleciał a ma przejechane ok 55k km Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się