Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz samochód za ponad 100 tysięcy złotych, a w dobrej opcji nawet grubo ponad 130 tysięcy powinien być fabrycznie dobrze wyciszony i spełniać pewne standardy samochodu klasy średniej, jeśli nie przedsionka premium. Gdyby chociaż była taka opcja w wyposażeniu zakup materiałów wytłumiających za 700 złotych - byłoby choć śmiesznie.

Pewnie powinien być dobrze wyciszony (VW od polu wzwyż biją subaru na głowę), pewnie powinien mieć lepsze audio, lepsze materiały wykończenia wnętrza itp.

Jednak kupując widzisz co bierzesz i podejmujesz pewną decyzję / wybór - to po pierwsze.

Po drugie: wygłuszanie 'aftermarketowe' jest zdecydowanie wydajniejsze masowo - na taśmie produkcujnej nie da się założyć takich materiałów jak w profesjonalnym warsztacie i efekt (przy tym samym przyroście masy) byłby gorszy. Dodatkowo pewnym osobom brak wygłuszenia zupełnie nie przeszkadza ;):idea:

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Od 2 tygodni jeżdżę XV 2.0 Lineartronic. Jest cudowny. Przed zakupem testowałem około 15 aut. Jest najlepszy. Za tą cenę macie maksymalną opcję popularnych hatchbacków ( Golf VII - 105000 PLN, Honda Civic - 100000 PLN, AUDI A3, BMW 1) można kupić nawet mazdę 6 ale czy można te auta porównywać do XV. Zdecydowanie nie. Nie można też o tym mówić. Trzeba sprawdzić, wsiąść, pojechać :-) . Wtedy zrozumiecie :-) Jest wart swojej ceny. Każdej złotówki.

a jak faktyczne spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Ojciec Założyciel
Czy ja dobrze widzę,ze jest już XV diesel z CVT?

Nie. To jest wersja benzynowa. Diesel Lineartronic jest dostępny tylko dla Outbacka. Inne modele muszą poczekać.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za lekko wyższą cenę kupiłem forestera MY12 (107 tys.) z oknem dachowym i paroma bonusami od dealera (box dachowy, relingi dachowe, opony zimowe, oraz przyciemniane szyby tylne(folia ;/). A XV interesowałem się początkowo, no ale jak zobaczyłem Forestera z taką ceną to sami wiecie :). Sąsiad mojej mamy ma XV i lekko ponad 5 tys. przebiegu i bardzo sobie chwali tyle, że z mocniejszym silikiem 2.0. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłem XV 2.0D miesiąc temu i uważam, że jest dla mnie idealny. Dynamiczny, elastyczny, oszczędny, wygodny, doskonale się do prowadzi, jest po prostu zaje...sty !!! Czego nie moge powiedzieć o benzynie, która jest kompromitacją Subaru (dużo hałasu, mało mocy). Jedyna wada to cena. Uważam, że nie jest wart ceny katalogowej za tą jakość i wyposażenie. Dostałem rabat 20 tys i dlatego kupiłem.

Ale zdecydowanie polecam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Od 2 tygodni jeżdżę XV 2.0 Lineartronic. Jest cudowny. Przed zakupem testowałem około 15 aut. Jest najlepszy. Za tą cenę macie maksymalną opcję popularnych hatchbacków ( Golf VII - 105000 PLN, Honda Civic - 100000 PLN, AUDI A3, BMW 1) można kupić nawet mazdę 6 ale czy można te auta porównywać do XV. Zdecydowanie nie. Nie można też o tym mówić. Trzeba sprawdzić, wsiąść, pojechać :-) . Wtedy zrozumiecie :-) Jest wart swojej ceny. Każdej złotówki.

a jak faktyczne spalanie?

Trzeba się oswoić z CVT. Nauczyłem się już przełożeń i pali mi w mieście 8,5. W trasie jest różnie. Drogi ekspresowe i krajowe to przyjemne podróżowanie i spalanie na poziomie od 6,4 do 7,5. Na autostradzie ( powyżej 130 km/h ) jest już nie co głośniej i drożej. Spalanie to jakieś 8,5. Po za tym rewelacja :-) Góry, Mazury, lekki teren, błoto wszędzie nie zawodny. Jedyny minus, który przeszkadza to kiepska jakość dźwięku radia ( tylko FM itp ) z CD, AUX itd już jest rewelacja.

 

Pytanie do posiadaczy XV :-)

 

Jak u Was jest z pracą przedniego zawieszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u Was jest z pracą przedniego zawieszenia?

 

Co masz na myśli? U mnie nie ma żadnego problemu jeśli chodzi o hałas, czy tym podobne kwestie. Wszystko jak nowe po 20 tysiącach przejechanych

Gdy auto stoi dłużej ( np w nocy ) i robię pierwsze kilometry to wydaje mi się, że przez pewien czas głośniej pracuje przednie, prawe zawieszenie ( amortyzator czy coś innego . Taki głuchy stuk na małych nie równościach przy jeździe do 20km. Potem wszystko znika. Chyba muszę porównać czy to tylko u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam XV 2.0 Comfort od lutego 2013 . Zdecydowanie kupiłbym go jeszcze raz. Moim zdaniem ten samochód idealnie wpisuje się w moje potrzeby - lubię czasem zjechać z utwardzonej drogi :) Byłem tym samochodem w górach (Karpacz) i podróżowałem z rodzinką po krętych górskich drogach . Muszę przyznać , że jest to moje pierwsze Subaru . Kiedyś miałem okazję kupić od rodziny Legacy kombi z gazem , ale zdecydowałem się na nowy samochód innej marki - odstraszył mnie kanciasty design i fakt że auto miało już kilka lat, nie przejechałem się nim i z perspektywy czasu uważam to za błąd . W przypadku XV tego błędu nie popełniłem . Po pierwszej jeździe próbnej wiedziałem ,że to jest właśnie to auto jakiego szukałem. Był luty, głęboki śnieg i wizyta w kolejnym salonie - chyba 6 z kolei...Dobrze ,że osoba współdecydująca (żona ) była razem ze mną. Co ciekawe nasze odczucia po jeździe próbnej były identyczne - najlepszy spośród testowanych aut. Pan z salonu(ASO Gdańsk - Zdanowicz) powiedział , że to tylko formalność po jeździe próbnej , i że wrócimy po ten samochód :)I miał rację. Cieszyłem się jak dziecko gdy odebrałem kluczyki po 3 tygodniach . Po raz pierwszy czuję się tak emocjonalnie związany z autem . I powiem Wam cytując R.Hammonda z Top Gear (odcinek ze źródłem Nilu)- "ten XV ma coś więcej niż tylko świetny układ jezdny - on ma osobowość:))Kupiłbym jeszcze raz - zdecydowanie .

 

Dodam jeszcze ( w uzupełnieniu poprzedniego postu),że mój XV rzeczywiście jest w stanie zejść ze zużyciem do 6.5 l w trasie . Początkowo myślałem ,że to niemożliwe, palił więcej 8 -8.5l w trasie na 100 km , ale kluczem do niskiego spalania jest płynna (wcale nie wolna ) jazda . Zresztą gdyby palił nawet 10 /100 to uważam ,że warto :) Najlepsze moim zdaniem jest to, że marka Subaru nie jest odbierana tak jak np. BMW /Mercedes - nie wywołuje skrajnych emocji osób , które tymi samochodami nie jeżdżą. Jako jeden z użytkowników XV w okolicy- (Gdańsk- Starogard Gdański) zawsze pozdrawiam innych użytkowników tych modeli Subaru i co ważne jeszcze nie zdarzyło mi się , żeby ktoś nie odpowiedział na pozdrowienie.

Mój syn, który ma dopiero 9 lat powiedział żebym dbał o nasz samochód , bo on go rezerwuje dla siebie jak zda egzamin na prawo jazdy:) Dlatego postaram się go zachować i mniemam ,że legendarna trwałość Subaru dotyczy również modelu XV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

i ten też jest niezły:

 

a co do wyciszania. Też miałem wyciszać swojego Forka D, ale to kwestia ciągłego myślenia o tym, czy jest głośny, czy nie, nieraz może prrowadzić do obsesji - no i na razie odpuściłem.

Edytowane przez Robgas44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Kupiłem XV 2.0D miesiąc temu i uważam, że jest dla mnie idealny. Dynamiczny, elastyczny, oszczędny, wygodny, doskonale się do prowadzi, jest po prostu zaje...sty !!! Czego nie moge powiedzieć o benzynie, która jest kompromitacją Subaru (dużo hałasu, mało mocy). Jedyna wada to cena. Uważam, że nie jest wart ceny katalogowej za tą jakość i wyposażenie. Dostałem rabat 20 tys i dlatego kupiłem.

Ale zdecydowanie polecam !!!

Sorry, ale chyba nie do końca wiesz co piszesz. Diesla słyszę stojącego obok przy zamkniętych oknach. Moje XV 2.0 CVT jedzie 70 km/h przy 1200 obrotach - wogóle go nie słychać

 

Od 2 tygodni jeżdżę XV 2.0 Lineartronic. Jest cudowny. Przed zakupem testowałem około 15 aut. Jest najlepszy. Za tą cenę macie maksymalną opcję popularnych hatchbacków ( Golf VII - 105000 PLN, Honda Civic - 100000 PLN, AUDI A3, BMW 1) można kupić nawet mazdę 6 ale czy można te auta porównywać do XV. Zdecydowanie nie. Nie można też o tym mówić. Trzeba sprawdzić, wsiąść, pojechać :-) . Wtedy zrozumiecie :-) Jest wart swojej ceny. Każdej złotówki.

a jak faktyczne spalanie?

Trzeba się oswoić z CVT. Nauczyłem się już przełożeń i pali mi w mieście 8,5. W trasie jest różnie. Drogi ekspresowe i krajowe to przyjemne podróżowanie i spalanie na poziomie od 6,4 do 7,5. Na autostradzie ( powyżej 130 km/h ) jest już nie co głośniej i drożej. Spalanie to jakieś 8,5. Po za tym rewelacja :-) Góry, Mazury, lekki teren, błoto wszędzie nie zawodny. Jedyny minus, który przeszkadza to kiepska jakość dźwięku radia ( tylko FM itp ) z CD, AUX itd już jest rewelacja.

 

Pytanie do posiadaczy XV :-)

 

Jak u Was jest z pracą przedniego zawieszenia?

To prawda, CVT trzeba się "nauczyć". Moje średnie spalanie w cyklu mieszanym to 7.6.

Audio nie jest złe, to racze problem głośników - szczególne w zakresie tonów niskich nie najlepiej dają sobie radę.

Co do zawieszenia - to nie mam uwag.

Generalnie jestem zadowolony z zakupu. Polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzięki za opinie, nadal jestem na etapie wyboru :) Subaru XV lub Mazda CX-5 lub Honda CRV, tym razem nie spiesze się :) Gdy zobaczyłem XV w salonie nieco się napaliłem ale już taki błąd kiedyś popełniłem z Nissanem QQ :) i nie byłem potem zadowolony. Tak więc jak czytam o wyciszaniu dodatkowym auta za ponad 100k to już mam światełko ostrzegawcze. Czas na jazde próbną Subaru, choć dealer w kuj-pom olewająco podchodzi do sprzedaży ajk się okazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc jak czytam o wyciszaniu dodatkowym auta za ponad 100k to już mam światełko ostrzegawcze.

Wczoraj po raz pierwszy córka jechała naszym XV. Przy 160 km/h na autostradzie skonstatowaliśmy oboje rozmawiając - jak tu cicho :)

Także temat nadmiernego hałasu u mnie nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale chyba nie do końca wiesz co piszesz. Diesla słyszę stojącego obok przy zamkniętych oknach. Moje XV 2.0 CVT jedzie 70 km/h przy 1200 obrotach - wogóle go nie słychać

Dźwięk silnika to ok. 50% hałasu w samochodzie. I właśnie fakt, że "Diesla słyszę stojącego obok przy zamkniętych oknach" dowodzi, że XV kwalifikuje się do wyciszenia. Oczywiście, są ludzie którym to nie przeszkadza i może do nich należysz ;)

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam jestem nowy - więc się przedstawię - mój nick to reality. To będzie 7 autko w karierze kierowcy (po Fiacie 126p, Skodzie Felicii 1.6, KIA Ceed 1.6, Renault Megane Coupe 1.6, Toyocie Yaris 1.3, VW Golfie V 1,6). Rozważam teraz powoli zmianę auta na wysokiego SUVA 4x4 (mam już dość uszkodzeń niskich aut o miejskie idiotycznie wysokie krawężniki i dziury) i najbardziej zaciekawiło mnie właśnie Subaru XV (2.0 benzyna, manual). Na razie w necie jest jednak bardzo mało wieści od polskich użytkowników tego modelu - tzn. info o tym jak się on sprawuje... Mam więc kilka pytań (mówimy o wersji 2.0 benzyna w manualu, opcja wyposażenia Comfort):

1.Chodzi mi o to czy występują w XV jakieś choroby wieku dziecięcego (usterki, niedomagania), jak zachowują się plastiki wewnątrz auta, czy są dobrze spasowane, itd. 2.Ile to auto (2.0 benzyna) pali po mieście – bo głównie tam je będę użytkował (robię rocznie około 20 tysięcy kilometrów - z czego 75% po mieście). 3.jaką ma pojemność bagażnik (wersja z dojazdówką).

4.czy można go kupić w wyższej wersji wyposażenia ale bez ksenonów (słyszałem że tak, ale łódzki dealer nic o tym nie wie) – nie przepadam za żarówkami za 100zł za sztukę… 5.czy jest schładzany schowek, automatyczna Klima, kierunkowskazy w lusterkach, halogeny przeciwmgielne, podłokietnik, złącze USB, czujnik deszczu wycieraczek, kierunkowskazy na dotyk (3 mignięcia), domykanie okien, system start stop, asystent ruszania pod górę i tempomat oraz kamera cofania i światła LED do jazdy dziennej w wersji Comfort (o takiej myślę). 5.czy w wyposażeniu – w cenie zakupu jest już od razu autoalarm i centralny zamek. 6.czy system start stop (jeśli jest w wersji Comfort) można wyłączyć na stałe. 6.czy wśród wskaźników analogowych lub elektronicznych jest wskaźnik temperatury silnika i poziomu płynu wycieraczek. Dealer gdy go w Łodzi o to pytałem – większości odpowiedzi nie znał – więc wolę spytać użytkowników. Będę wdzięczny za szczere odpowiedzi. Pozdrawiam - reality

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy - więc się przedstawię - mój nick to reality. To będzie 7 autko w mojej karierze kierowcy (po Fiacie 126p, Skodzie Felicii 1.6, Renault Megane Coupe 1.6, KIA Ceed 1.6, Toyocie Yaris 1.3, VW Golfie V 1,6). Rozważam teraz powoli zmianę auta na jakiegoś wysokiego Crossovera 4x4 (mam już dość uszkodzeń niskich aut o miejskie idiotycznie wysokie krawężniki i dziury) i najbardziej zaciekawiło mnie właśnie Subaru XV (2.0 benzyna, manual). Pod rozwage brany był również Nissan QQ (ale to chyba plastikowa zabawka z niby napędem 4x4) oraz VW Tiguan (wersja 4x4 full opcja - zabiła mnie cenowo) i Suzuki SX4 (fajne autko ale za maleńkie w środku i prawie bez bagażnika, a nowa wersja mi się kompletnie nie podoba). Co do XV - to na razie w necie jest jednak bardzo mało wieści od polskich użytkowników tego modelu - tzn. info o tym jak się on sprawuje... Mam więc kilka pytań (mówimy o wersji 2.0 benzyna w manualu, opcja wyposażenia Comfort):

 

1.Chodzi mi o to czy występują w XV jakieś choroby wieku dziecięcego (usterki, niedomagania), jak zachowują się plastiki wewnątrz auta, czy są dobrze spasowane, czy ma jakieś zdecydowane wady lub zaskakujące zalety niewidczne gołym okiem, itd. 2.Ile to auto (2.0 benzyna Comfort manual) pali po mieście – bo głównie tam je będę użytkował (robię rocznie około 15-20 tysięcy kilometrów - z czego 75% po mieście). 3.jaką ma pojemność bagażnik (wersja z dojazdówką) - jedni pisza że 310l, inni że 360l, a jeszcze inni że 380l... 4.czy można go kupić w wyższej wersji wyposażenia ale bez ksenonów (słyszałem że tak, ale łódzki dealer nic o tym nie wie) – nie przepadam za żarówkami za 100zł za sztukę, a czy można do wersji COmfort domówić relingi dachowe (bo chyba ich na wyposażeniu tej wersji nie ma)… 5.czy jest schładzany schowek, automatyczna Klima, kierunkowskazy w lusterkach, halogeny przeciwmgielne, podłokietnik, złącze USB, czujnik deszczu wycieraczek, kierunkowskazy na dotyk (3 mignięcia), domykanie okien, system start stop, asystent ruszania pod górę i tempomat oraz kamera cofania i światła LED do jazdy dziennej w wersji Comfort (o takiej myślę). 5.czy w wyposażeniu – w cenie zakupu jest już od razu autoalarm i centralny zamek. 6.czy system start stop (jeśli jest w wersji Comfort) można wyłączyć na stałe. 6.czy wśród wskaźników analogowych lub elektronicznych jest wskaźnik temperatury silnika i poziomu płynu wycieraczek. 7.czy będąca wśród wyposażenia dodatkowego kratka oddzielająca przedział bagażowy od kabiby pasażerów jest na jakiś zawiasach, jest łatwo demontowalna, czy to raczej stała przegroda?

Dealer gdy go w Łodzi o to pytałem – większości odpowiedzi na w/w pytania nie znał – więc wolę spytać użytkowników. Teraz sa jeszcze do kupienia roczniki 2012 i 2013 ze sporym upustem cenowym - stad pora na podjęcie decyzji... :-) Będę wdzięczny za szczere odpowiedzi. Pozdrawiam - reality

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć . Jestem użytkownikiem Subaru XV 2.0 manual (wyposażenie Comfort) od lutego 2013 r. Całkowicie szczerze odpowiem ,że auto jest super i tak jak pisałem wcześniej (patrz post powyżej ) całkiem niespodziewanie dla mnie, stałem się zagorzałym fanem tej marki . Praktycznie z dnia na dzień poczułem różnicę w prowadzeniu samochodu na korzyść SUBARU- oczywiście. Mam prawo jazdy od 1993 roku i byłem właścicielem wielu samochodów (przeważnie niemieckich marek ),obecnie mam oprócz subaru xv, skodę octavię 2 i forda focusa( wszystkie od nowego).Żaden z posiadanych samochodów nie dorównuje właściwościom jezdnym subaru . Jeżeli nie jesteś osobą , dla której ważniejsze jest zdanie sąsiadów od pewności w prowadzeniu i niezawodności własnego samochodu to nie ma lepszego wyboru . Nie jestem w jakimkolwiek stopniu związany z firmą sprzedającą samochody , ale mógłbym je sprzedawać -taką daje radość:)użytkowanie mojego Subaru XV. Nie za duży (w sam raz ) na jazdę po mieście -jeżdżę po Trójmieście i mniejszych miastach w woj. pomorskim - idealne zawieszenie na pofalowany asfalt i dziurawe drogi . Bardzo dobry jest też na autostradzie i drogach gruntowych po prostu sama radość. Teraz dla zabawy wybieram często gorsze drogi , często gruntowe żeby poczuć trochę "adrenaliny".

Co do Twoich pytań - na razie "zero " usterek - mam 20.000 km od lutego 2013 . 1 przegląd po 15 tys km. - wszystko o.k. Plastiki nie trzeszczą , może odrobinę fotel kierowcy (ale to słyszy tylko żona :)Bagażnik nie za duży ,ale jak na moje potrzeby w sam raz (mam zestaw naprawczy )Klima automatyczna 2 strefowa , lusterka składane , kamera cofania . Czujnik deszczu - chyba w tej wersji nie (nie wiem ). Brak "wodotrysków"elektronicznych -dla mnie duuuża zaleta. Masz system ISR - monitorowanie pojazdu w standardzie wszystkie Subaru (nowe)też spełnia funkcję alarmu - namierzą ci pojazd w razie kradzieży- spełnia też funkcję powiadamiania w razie wypadku awarii itp. Temp. silnika to wyświetlacz elektroniczny (niebieski ). Kolego, jeżeli nie jesteś celebrytą lub zagorzałym fanem motoryzacji niemieckiej (typu tdi te sprawy)- to bierz w ciemno . Może przesadzam ale zakochałem się w tym pojeździe od pierwszej jazdy (mam nadzieję z wzajemnością> Zona się śmieje ,że moje najmłodsze dziecko śpi w garażu (SUBARU)- i coś w tym jest:)

Pozdrawiam

PS.(zadawaj pytania jak coś potrzebujesz)

 

 

 

Dodam jeszcze, że światła do jazdy dziennej w wersji Comfort są w standardzie (włączasz tryb auto - i światła do jazdy włączają się automatycznie w zależności od natężenia światła dziennego ). Ksenony w standardzie w tej wersji - podobno na indywidualne zamówienie (tak w ofercie )możesz zamówić bez - wtedy chyba taniej kupisz , ale wg . mnie nie warto rezygnować z ksenonów . Sprawdzają się w jeździe w każdych warunkach . System start = stop opisał ktoś w odrębnym wątku - zajrzyj, ale moim zdaniem na stałe raczej nie da się wyłączyć - czasem trochę wkurza, ale da się przyzwyczaić . Jak naprawdę cię zdenerwuje to wyłączasz jednym przyciskiem .Ja nauczyłem się z tym żyć :) Nawet czasem zaoszczędzam trochę paliwa :yahoo: .Ale powiem jedno, dla mnie istotne jest to , że mam porządny samochód- nie jest to BMW, Mercedes ani AUDI (nie mam nic przeciwko tym markom żeby było jasne), ale duża część naszego społeczeństwa uważa że tylko Niemcy robią dobre samochody(część kierowców do nich naprawdę nie dorosła i nie powinna wsiadać w ogóle za kierownicę).Subaru jest fajne i z reguły jeżdżą tymi samochodami fajni ludzie , którzy ponad zewnętrzność i szpan cenią to co w samochodach najważniejsze :))

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega meci powyżej w swoich postach oddał w 100% i moje wrażenia, jako użytkownika XV. Ja jeżdzę dopiero dwa miesiące, więc jeszcze nie wszystko przetestowałem, ale miałem okazję jechać w czasie armagedonu snieżnego do Warszawy i to było wyjątkowo pozytywne przeżycie. Na trasie do MOKa w Tatrach też było miło, jak jeszcze był śnieg.

Dodam coś na temat zestawu audio - połączenie poprzez Bluetooth działa z telefonem b.OK. Z USB można podłączyć inne sprzęty od Apple. CD jest OK.

Spalanie - przy bardzo spokojnej jeździe 7.5. W mieście i przy szybkiej jeździe 8-10.

Lusterka z kierunkowskazami, podgrzewane i składane.

Czujnik deszczu i spryskiwacze reflektorów.

W bagażniku przydaje się siatka na drobne przedmioty.

Dużą zaletą tego auta moim zdaniem jest skrzynia CVT, ale zdaje się, że masz skonkretyzowane preferencje.

 

Kolega meci powyżej w swoich postach oddał w 100% i moje wrażenia, jako użytkownika XV. Ja jeżdzę dopiero dwa miesiące, więc jeszcze nie wszystko przetestowałem, ale miałem okazję jechać w czasie armagedonu snieżnego do Warszawy i to było wyjątkowo pozytywne przeżycie. Na trasie do MOKa w Tatrach też było miło, jak jeszcze był śnieg.

Dodam coś na temat zestawu audio - połączenie poprzez Bluetooth działa z telefonem b.OK. Z USB można podłączyć inne sprzęty od Apple. CD jest OK.

Spalanie - przy bardzo spokojnej jeździe 7.5. W mieście i przy szybkiej jeździe 8-10.

Lusterka z kierunkowskazami, podgrzewane i składane.

Czujnik deszczu i spryskiwacze reflektorów.

W bagażniku przydaje się siatka na drobne przedmioty.

Dużą zaletą tego auta moim zdaniem jest skrzynia CVT, ale zdaje się, że masz skonkretyzowane preferencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...