giepa Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Bo pewnie iksfała zrobili dla kobiet... Ja osobiście bym sie w nim nie widział/ co innego żona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Widziałem czarnego na żywo. Bardzo fajny ale "g.......ie" felgi do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferster Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 XV to świetne auto! Dużo miejsca w środku, wysoki prześwit ( w terenie raczej lepszy od Forka). Przełożenia raczej długie - mimo 6-biegowej skrzyni. Spalanie 7.5 benzynki przy jezdzie w terenie w ok 30%. Dla mnie minusem jest brak reduktora i ramki w oknach! Jest tam troszkę jakby mniej Subaru! :wink: Zawieszenie wydaje mi się lepsze niż w moim Forku. Dot. wersji 2.00. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 ( w terenie raczej lepszy od Forka) Absolutnie się z tym nie zgodzę. Piętnastkę dyskwalifikuje przedni zwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 ( w terenie raczej lepszy od Forka) Absolutnie się z tym nie zgodzę. Piętnastkę dyskwalifikuje przedni zwis Racja, nawet Dyrekcja o tym wspominała. XV* vs Forester MY08+ Prześwit: 22 cm vs 22 cm Kąt natarcia: 18° vs 25° Kąt zejścia: 27.7° vs 26° Kąt rampowy: 21° vs 21° * http://www.automobilemag.com/reviews/driven/1207_2013_subaru_xv_crosstrek/ Widziałem czarnego na żywo. Bardzo fajny ale "g.......ie" felgi do wymiany. Niestety, teraz taki trend...nawet w Cayenne takie dwukolorowe montują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 mam pytanie do dealerów i obserwatorów - więcej klientek czy klientów ma XV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 mam pytanie do dealerów i obserwatorów - więcej klientek czy klientów ma XV? klientki przymierzajace się do Forestera......decyduja sie na XV :wink: klienci , szczególnie ci z rodzinami to Forester lub OBK... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 klientki przymierzajace się do Forestera......decyduja sie na XV :wink:klienci , szczególnie ci z rodzinami to Forester lub OBK... :wink: No i u nas podobnie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 intuicja mnie nie zawiodła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 intuicja mnie nie zawiodła... ale ja tez bym wybrał XV...... :shock: ..... ps. z CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Znajomy przesiadł się z Legacy 2,0 MT na XV 2,0 CVT. Jazda praktycznie tylko w korkach po ścisłym centrum. Legacy 11,5l/100km XV (na dotarciu) 9,2 l/100km Rakieta to to nie jest ale które Subaru N/A jest rakietą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Rakieta to to nie jest ale które Subaru N/A jest rakietą? Spec. B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 XV (na dotarciu) 9,2 l/100km Rakieta to to nie jest w sobotę , ruchu specjalnego w mieście nie było , zrobiłem 120 km jadąc 80/120 + światła i wyszło mi 8.2 :shock: 2.0 cvt rakieta nie jest ale skoro jeżdzę ...tzn. nie jest żle a nawet przyjemnie z tym cvt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Rakieta to to nie jest ale które Subaru N/A jest rakietą? Spec. B Shame on me!!! :roll: XV (na dotarciu) 9,2 l/100km Rakieta to to nie jest w sobotę , ruchu specjalnego w mieście nie było , zrobiłem 120 km jadąc 80/120 + światła i wyszło mi 8.2 :shock: 2.0 cvt rakieta nie jest ale skoro jeżdzę ...tzn. nie jest żle a nawet przyjemnie z tym cvt Czyli się zgadza bez korków 8 w korkach 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Czyli się zgadza bez korków 8 w korkach 9 przy moim sposobie jazdy , wszystko co spala poniżej 10l/100 w mieście ( 8,2 l :shock: ) jest zaskakujące.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 No dobra to wam powiem ze mam konkurenta dla Xfała -mianowicie nissan JUKE-odbylem jazde takowym- 1.6 190 KM- no powiem szczerze ze prowadzenie na +, a silnik wyrywa to auto w kosmos.... jestem pod wrażeniem... -auto oczywiście dla kobiety... tak jak XV, no i cena tez wygrywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 4 Września 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 No dobra to wam powiem ze mam konkurenta dla Xfała -mianowicie nissan JUKE-odbylem jazde takowym- 1.6 190 KM- no powiem szczerze ze prowadzenie na +, a silnik wyrywa to auto w kosmos.... jestem pod wrażeniem... No cóż, można i tak. A można i jeszcze bardziej , czyli : jeszcze szybciej i jeszcze taniej ( a różnica wielkości pomiędzy tą propozycją a Juke mniejsza, niż miedzy Juke a XV ) . Renault Cio Gordinini RS - już za 86.700 zł :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 nie tedy droga... mówmy o miejskich crossach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 4 Września 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 nie tedy droga... mówmy o miejskich crossach... Co klasyfikuje samochód jako "crossover" ? Stylizacja ? Napęd ? Prześwit ? Myślę, że nazwa "crossover" jest po prostu popularna. Prześwit Juka to 17 cm. Czyli o 2 cm więcej od STI. Lub o 5 mniej od XV. Nie uwzględniając wiekosci samochodu można naturalnie dowodzić, że XV D jest i tańszy i lepszy od Volvo XC 90 D3 ( bo i szybszy, i lepiej przyspiesza i naturalnie tańszy ). Napęd na 4 jest w Juke dostępny wyłącznie w wersji 1.6T. A tak na marginesie - w teście ( http://www.motorvision.de/artikel/getes ... 14047.html ) Juke 1.6 T 4x4 przyspieszył do 100 w 8.8 s. XV Diesel w testach osiąga 9.0 ( np. Auto Moto). Istotnie wolniej ... :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 No ale proszę Was ... Juke :shock: przecież on ma źle zamontowane reflektory i brzydki jest jak kupa :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 i znowu -JUKE ma CVT -jeśli przysp mówimy -ale ja wcale go nie bronie! -- Wt wrz 04, 2012 2:42 pm -- No ale proszę Was ... Juke :shock: przecież on ma źle zamontowane reflektory i brzydki jest jak kupa :roll: CIEKAWE ILE TAKICH LUB JESZCZE ŁADNIEJSZYCH OPISÓW SUBARU ZNAJDZIEMY- 8) -wyglada jak wyglada ale jezdzi zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Napęd na 4 jest w Juke dostępny wyłącznie w wersji 1.6T.I wyłącznie z CVT. A tak na marginesie - w teście ( http://www.motorvision.de/artikel/getes ... 14047.html ) Juke 1.6 T 4x4 przyspieszył do 100 w 8.8 s.XV Diesel w testach osiąga 9.0 ( np. Auto Moto). Istotnie wolniej ... :wink: Wersje XV wyposażone w CVT legitymują się następującymi wartościami przyspieszenia do 100km/h:1.6i: 13,8 2.0i: 10,7 Jeśli chodzi o 2.0D, to ADAC podaje 9,3: http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autot ... ve_DPF.pdf Dla Nissan Juke 1.6 4x4 podają 8,0: http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autot ... omatik.pdf Porówywanie wersji turbobenzynowej z CVT z wersją turbodiesel ze skrzynią manualną jest zresztą prawie nieograniczonym polem do dyskusji. Jak dla mnie, jako dla kogoś kto potrzebowałby auta rodzinnego (2+2), - Juke 1.6 4x4 odpada ze względu na symboliczną wielkość bagażnika: 190l. - XV 2.0D odpada właśnie ze względu na typ silnika diesel i wynikające z tego powodu niedogodności, szczególnie w zimie. Nie do przyjęcia byłoby, że dzieci siedzące z tyłu miałyby ciepło po pół godzinie, albo, że wracałyby razem z rodzicami z ferii zimowych pociągiem, gdyż samochód taty wziął i zamarzł i trzeba go było odesłać na lawecie do serwisu. Czyli, zwycięzcą takiego porównania samochodów "ładnych inaczej" zostaje poczciwy Forester 2.5XT (2005-2007). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 4 Września 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Jeśli chodzi o 2.0D, to ADAC podaje 9,3: 9.3 to jest wartośc katalogowa; nie od dziś wiaodmo, że nasze auta jeżdżą "nieco lepiej" :wink: Porówywanie wersji turbobenzynowej z CVT z wersją turbodiesel ze skrzynią manualną jest zresztą prawie nieograniczonym polem do dyskusji. Myślę, że porównanie Juke do XV .... daje jeszcze większe pole do dyskusji 8) - XV 2.0D odpada właśnie ze względu na typ silnika diesel i wynikające z tego powodu niedogodności, szczególnie w zimie. Nie do przyjęcia byłoby, że dzieci siedzące z tyłu miałyby ciepło po pół godzinie, Rozwiązanie : ogrzewanie postojowe Natomiast generalnie na temat wojny "ideologicznej" diesel / beznynowy nie będę się wypowiadał. To trochę jak dyskusja o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia ( i vice versa ) :wink: Czyli, zwycięzcą takiego porównania samochodów "ładnych inaczej" zostaje poczciwy Forester 2.5XT (2005-2007). Przy określonych oczekiwaniach odnośnie dynamiki trudno z takimi preferencjami polemizować. Tu ani Juke ani XV nie ma "podejścia". Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Pin - jeździłeś ostatnio w zimie współczesnym dieslem ? Raczej nie bo i inaczej nie powtarzałbyś plotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Pin - jeździłeś ostatnio w zimie współczesnym dieslem ? Raczej nie bo i inaczej nie powtarzałbyś plotek. Znajomy też nie jeździł, dopóki go do ogrzewanego garażu nie odholowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się