Jump to content

SUBARU XV


Recommended Posts

Dzisiaj Szary Mnich po raz pierwszy zasmakował pośniegowego błota. Jako, że ruch był duży i jak to w takich warunkach nie wiadomo czego można było się spodziewać po innych uczestnikach ruchu, raczej pasywnie po tym błocie jeździłem choć w kilka znanych mi zakrętów wchodziłem tak jak na suchym.. Moje doświadczenie z AWD jest właściwie zerowe (SJS nie uwzględniam) więc nie wiem czy jechało się lepiej czy tak samo. Całoroczne Nokiany WeatherProof SUV zachowywały się jak należy.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • Replies 3.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Się pochwalę... w końcu moje pierwsze nowe auto  Legac oczywiście zostaje... jest jak stary wierny pies  Jestem z tej mniejszości co opuszcza asfalt - dzisiaj zwiedzałem pobliską okolicę gdzie

Jako, że i ja XV jechałem napiszę parę zdań o moich odczuciach i porównaniu z Foresterem XT i działającą na tym forum, jak czerwona płachta na byka, Skodą Octavią 4x4, 1,8 Tsi, DSG6 (którą jeżdżę od p

Posted Images

5 minut temu, Kukson napisał:

Tylko gdzie ten Sport z nazwy? :)

Jak to gdzie? Każde Subaru jest sportowe

 

Silnik

Prosi

O

Rozważne

Traktowanie 
 

bo będzie UPG

Edited by Czarne_Koronkowe
  • Like 1
  • Haha 6
Link to post
Share on other sites

ma byc 2,5i  DI + manual. W takim set'upie osiagi powinny być przyzwoite . Pewnie będą na poziomie Levorga z 1,6dit ale to i tak jest jakiś postęp jezeli chodzi o markę Subaru:mrgreen:

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Na stronie Subaru PL, pojawiło się zdjęcie XV e-boxer po liftingu:

image.png.1a49a13b0d4cf1e2ed8fc772cdbf16bb.png

 

Moim zdaniem dużo schludniej niż przedliftowy, ociężały e-boxer. 1.6i był ok.

Link to post
Share on other sites
Na stronie Subaru PL, pojawiło się zdjęcie XV e-boxer po liftingu:
image.png.1a49a13b0d4cf1e2ed8fc772cdbf16bb.png
 
Moim zdaniem dużo schludniej niż przedliftowy, ociężały e-boxer. 1.6i był ok.

Na stronie Subaru, dla ułatwienia wskazali chociaż te różnice ?!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, Snuff napisał:


Na stronie Subaru, dla ułatwienia wskazali chociaż te różnice ?! emoji3.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Oczywiście nie. To jest zdjęcie informujące o wyprzedaży 2020.

Link to post
Share on other sites
Oczywiście nie. To jest zdjęcie informujące o wyprzedaży 2020.

Całe szczęście, bo już myślałem, że na oczy mi się rzuciło
Węch mam, smak mam a tu nagle oczy i strach...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, peteres napisał:

A czy model Sport będzie dostępny w UE? Bo ta wersja po liftingu najbardziej mi się podoba (poza archaicznym górnym wyświetlaczem).

O co chodzi z wyświetlaczem?

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, peteres napisał:

No jest tak oldskulowy, że aż bola oczy.

 

Ciekawe, czemu takie badziewie wstawili, musiało znowu na magazynie coś zostać ;)

O tyle to nie problem dla nas, że takiej wersji i tak u nas nie będzie

Link to post
Share on other sites

Każdy rynek ma swoje wymagania, u nas chyba tylko w najtańszej wersji XV II 1,6i takie coś było, ale to był zupełny kastrat. Każdy inny wariant miał normalny kolorowy wyświetlacz. 

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, GREGG napisał:

Jakby była możliwość, wziąłbym z takim wyświetlaczem dla silnika. Tak czy inaczej marzenia ściętej głowy... 

Czemu dla silnika? Po mieście może to faktycznie jest odrobinę żwawsze (i nieco mniej pali)... ale rozbiegówka na autostradzie pokazuje, że to stare dobre 2.0i jakie masz. No może ciut cięższe. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

XV MY21 przeszedł facelifting w Europie. Na zewnątrz zmieniony przedni zderzak (poprawiły się kąty natarcia i zejścia) oraz wzory felg. Doszedł nowy kolor Plasma Yellow Pearl [UCG] oraz nowy wzór tapcerki (materiałowa z boczkami ze skóry ekologicznej). Oby to nie była ta z FXT Comfort. Ceny oczywiście do góry od 600 - 1000 EUR. Zmiany w wyposażeniu to Keyless, manetki zmiany biegów i skrzynia z opcją manual (nie Low) we wszystkich wersjach oprócz podstawowej XV 1.6i. Ze środkowych wersji eBoxera wypadło ogrzewanie kierownicy a do wszystkich eBoxerów wpadło SiDrive. Pakiet Advanced wzbogacił się o Front View Monitor.

 

https://www.subaru.pl/xv_eu_overview.html

 

PS Na stronie Subaru jest napisane o Subaru eBoxer nowej generacji, a Impreza po liftingu ma trochę większy bagażnik. @DZIAŁ TECHNICZNY Czy od liftingu zaszła jakaś zmiana w baterii i silniku elektrycznym?

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, FilipBB napisał:

Doszedł nowy kolor Plasma Yellow Pearl [UCG]

Ten kolor jest super. Szkoda, że nie było go wcześniej, bo na bank taki właśnie bym wybrał.  

W trakcie przeglądu mojego (już prawie 3-letniego :blink:) odwiedziłem dzisiaj salon i z ciekawości wsiadłem do nowego XV II. W środku nie rzuciły mi się w oczy żadne wielkie zmiany poza ... kierownicą  obszytą o wiele gorszą skórą (jeśli to w ogóle była skóra) niż w MY18. 

Link to post
Share on other sites

A tymczasem za oceanem, w kanadyjskiej krainie lewackiej poprawności pojawiły się XV w wersji sport. Osiągi jak na n/a całkiem niezłe: 

 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...