Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

No i to by rozwiązało sprawę. Dla mnie nie jest problemem dynamika 2.0 ale dźwięk szczególnie na wysokich obrotach przy przyspieszaniu. Zniechęca do wciskania gazu a przez to ludzie narzekają ze auto nie jedzie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Są już ceny (ale bez specyfikacji) XV e-boxer: (po prawej dla porównania Forester e-boxer i różnica)

2.0i-L Trend                   29900 / 32900 (-3000)

2.0i-L Exclusive             30900 / 35900 (-5000)

2.0i-L Exclusive Navi    31900 / 36900 (-5000)

2.0i-L Platinum              33900 / 39900 (-6000)

 

Nie da się robić tabel niestety ale ceny XV 1.6i i 2.0i (jak jeszcze był):

1.6i Trend           20600 / brak

1.6i Comfort      22300 / 26500 (-4200)

1.6i Exclusive    24200 / 28000 (-3800)

1.6i Exclusive+  26600 / 30500 (-3900)

 

Ceny XV 2.0i vs 2.0i-L (e-Boxer) (nie ma dokładnej specyfikacji więc to są przypuszczenia porównywalności wersji):

brak     / 29900

26500 / 30900 (-4400)

28000 / 31900 (-3900)

30500 / 33900 (-3400)

  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Subaru podniosło ceny XV 1.6i na 2020:

Stara/Nowa (różnica)

Trend       20600 / 23900 (-3300)

Comfort  22300 / 25900 (-3600)

Exclusive 24200 / 26900 (-2700)

 

Ceny podskoczyły praktycznie do cen wersji 2.0i jak jeszcze była. Porównanie nowych cen wersji 1.6i do 2.0i-L eBoxer (nie ma dokładnej specyfikacji więc to są przypuszczenia porównywalności wersji):

Trend            23900 / 29900 (-6000)

Comfort       25900 / 30900 (-5000)

Exclusive     26900 / 31900 (-5000)

Exclusive+   brak    / 33900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mattom napisał:

Exclusive w czerwcu  kosztowało 23.800 + 400 za lakier poza czerwonym, teraz 26.900 + 400 za lakier, różnica 3.100 EUR ( 7100 zł).

Jest jeszcze parę sztuk w starej cenie :) 

 

Chyba trochę inna różnica,  bo licząc euro tylko po 4 zł wychodzi ponad 12 tys. zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam - to moj pierwszy post - mam do Was pytanie - zastanwiam się nad zakupem XV - 2015 r Hybrid 2.0  - samochod sciagniety z USA - od wrzesnia 2018 stoi nieuzytkowany - oczekuje na zakonczenie naprawy ( samochod uszkodzony - przod )

Chodzi mi o hybryde - czy to, że stoi tyle czasu nieużytkowany może mieć jakiś wpływ na baterie ? Na funkcjonowanie hybrydy ?

Z góry dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MKK napisał:

Dźwięk bajka. 

A przyjemność z jazdy? 

To by trzeba kolegę @Szürkebarát pytac, on ma chyba najwiecej najechane 1,6. Zapewne parametry się nie zmieniły po tej zmianie wydechu. Jak dla mnie zaskoczenie, ze można taki dźwięk z 1,6 bez turbo wycisnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja przyjemność z jazdy zwiększyła się znacznie od czasu zakupu Szarego Mnicha, jest duża choć raczej na stałym poziomie :D. Możliwe, że zwiększy się gdy zapędzę Szarego Mnicha na jakieś bezdroże. A dźwięk tego wydechu za je biasz czy.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 15 lat temu robiłem u nich przelot do Turbodziadka

Jeśli mnie pamięć nie myli dałem co k koło 2500

Ciekawe jak brzmi ten tłumik w środku.

Oryginał z zewnątrz brzmi lepiej ( mniej źle) niż wewnątrz.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zapl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem... albo jestem za stary, albo jeszcze nie dorosłem do tego Wolę po cichu być pierwszy na światłach, niż z pierdem ostatni na prostej. Nie oszukujmy się, ale XV demonem prędkości nie jest
Niby ładnie bulgocze przy obrotach w górę ale... stoi w miejscu, to nie WRX czy podobne.
btw. żona by mnie nie ozłociła


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem... albo jestem za stary, albo jeszcze nie dorosłem do tego Wolę po cichu być pierwszy na światłach, niż z pierdem ostatni na prostej. Nie oszukujmy się, ale XV demonem prędkości nie jest
Niby ładnie bulgocze przy obrotach w górę ale... stoi w miejscu, to nie WRX czy podobne.
btw. żona by mnie nie ozłociła


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Święta racja , osobiście do XV nie zainwestował w taką zmianę wydechu
Ale co kto lubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...