Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

Nic co by mogło niepokoić,podłoga ma się dobrze,mimo otarć po kamieniach,gałęziach a mocno "kloca" użytkuję w lekkim terenie.Wahacze i inne elementy metalowe dokręcane do budy mają drobne kwiatki z rudej ale to TTTM :) tym bym się zbytnio nie przejmował,tak to wygląda i za 5-7 lat inaczej nie będzie wyglądać.Podobnie miałem w moich poprzednich suvarowatych wozidłach(SGV II i Hultaj ix35) z tym,że w SGV II po 4 latach nadkola tylne od środka ruda zaczęła wpitalać(fabrycznie żadną masą bitumiczną nie konserwują tylko lakier na blachę idzie bezpośrednio) a w Hultaju wahacze i wydech przyprawiały o zawał serducha,wizualnie paskudnie to wyglądało.Jak widać taka jakość stali a nie inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2018 o 13:54, Dyrekcja napisał:

Niemniej ceny komponentów elektronicznych generalnie spadają,

 

Muszę Pana rozczarować.

Ceny komponentów bardzo idą w górę.

Od początku 2018 jest, po prostu, horror.

Niektóre podrożały 100 razy. Nie 100%. 100 razy.

 

Edytowane przez rombu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gazik napisał:

No to odebrałem chyba ostatniego 2.0 w Polsceemoji16.pngemoji12.png

No to gratki i szerokości! :)

2 godziny temu, Gazik napisał:

XT- ek to przy nim dyliżansemoji16.png

Rozumiem, że w dobrym znaczeniu tego słowa :huh::mellow::D:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zawieszenie- tłumienie, amortyzację, trzymanie sie drogi to XV zdecydowanie wygrywa. Jest zwarty twardszy precyzyjniejszy. XT- Ekiem buja jak łajbą przy piątce na Niegocinie. Auto miało być dla żony ale niechętnie się będę z nim rozstawał pomimo niższej mocy. Bryła bardzo proporcjonalna, środek bardzo ładny, materiały super, działające multimedia. Chyba sie starzeję


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Gazik napisał:

Jeśli chodzi o zawieszenie- tłumienie, amortyzację, trzymanie sie drogi to XV zdecydowanie wygrywa. Jest zwarty twardszy precyzyjniejszy. XT- Ekiem buja jak łajbą przy piątce na Niegocinieemoji12.png. Auto miało być dla żony ale niechętnie się będę z nim rozstawał pomimo niższej mocy. Bryła bardzo proporcjonalna, środek bardzo ładny, materiały super, działające multimediaemoji16.png. Chyba sie starzejęemoji16.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

ja mialem zgola inne wrazenia po jezdzie testowej - po forumowych och'ach i ach'ach spodziewalem sie nie wiadomo czego... ale nie bylo w tym aucie absolutnie niczego, co by mnie zachwycilo, owszem wszystko niezle, jak to w nowych Subarakach... ale wyprzedzanie tym autem na obwodnicy (i to tylko z trojka pasazerow na pokladzie) to po prostu dramat, doslownie D-R-A-M-A-T i az strach pomyslec jak to auto jezdzi z silnikiem 1.6 (i do pelna zaladowane)

 

 

 

p.s. polecam sie przejachac "nowa" Mazda CX-3 - na asfalcie wszystko robi lepiej: skreca, hamuje, przyspiesza (nie porownuje wielkosci, wyposazenia czy ceny, a tylko wrazenia z jazdy)

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tutaj zachwala się zawieszenie i jak auto się prowadzi bo faktycznie jest to na duży plus, a nie jak przyśpiesza.

Dla mnie 2.0 to takie minimum w tym aucie do jazdy po mieście, a na 1.6 szkoda marnować czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Kukson napisał:

Ale tutaj zachwala się zawieszenie i jak auto się prowadzi bo faktycznie jest to na duży plus, a nie jak przyśpiesza.

Dla mnie 2.0 to takie minimum w tym aucie do jazdy po mieście, a na 1.6 szkoda marnować czas.

 

ale ja tez pisze o prowadzeniu, ze nic szczegolnego w nim nie ma, konkurenci potrafia nie gorzej, a moze nawet i lepiej (a mierne przyspieszenie to tylko "wisienka na torcie")

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he doskonały przykład jak różne Są gusta. Cx3 to była jedna z moich pierwszych propozycji która zdecydowanie nie przypasowało żonie . Przede wszystkim to jest pochowany croosover. Podniesiony jest tylko dach. Wysokość podwozia od asfaltu 15 cm jest taka sama jak w np Magdzie 3. Czyli z krawężnikami trzeba uważać. Niska pozycja za kierownica dla innych zaleta . W tym przypadku wada. Silnik 2.0 z klasycznym automatem szału nie robił. Ani dźwiękowo ani osiągami. Poza tym. Żona określiła ją ze jest za delikatna co kolejek pod tym rozumieć. Miejsca w środku zdecydowanie mniej. Jeździłem tylko pare minut nie wypowiem sie na temat zawieszenia ale jakos specjalnie nie utkwiło mi w pamięci. Co do silnika w XV to wiedziałem na co sie decyduje. Gdyby był ten z XT byłby wóz kompletny ale oprócz dźwięku przy Max bucie nie ma tragedii szczególnie ze jest auto do miasta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

ale wyprzedzanie tym autem na obwodnicy (i to tylko z trojka pasazerow na pokladzie) to po prostu dramat, doslownie D-R-A-M-A-T i az strach pomyslec jak to auto jezdzi z silnikiem 1.6 (i do pelna zaladowane)

Trójka trójce nie jest równa, lepiej podać masę. Bo trójka pasażerów razem z kierowcą może ważyć 100kg jak i 360kg...

Jeżdżę obwodnicą regularnie, jeden pas leci 90km/h drugi 140km/h, kopa zdecydowanie nie ma tu jak w Turbo i trzeba brać na to poprawkę, ale by mi to miało przeszkadzać przy wyprzedzaniu? No chyba, że obwodnica u Ciebie ma tylko jeden pas? To faktycznie szału nie ma. A 1,6 daje radę po mieście i do tego pewnie został stworzony, zdecydowanie autostrady to nie jest jego domena, co nie znaczy, że nie da się pojechać. Wszystko się da, nie zawsze po prostu będzie to komfortowe. I tak uważam, że ten silnik 1,6 z CVT daje radę lepiej niż wynika to z papierów.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, aflinta napisał:

Trójka trójce nie jest równa, lepiej podać masę. Bo trójka pasażerów razem z kierowcą może ważyć 100kg jak i 360kg...

Jeżdżę obwodnicą regularnie, jeden pas leci 90km/h drugi 140km/h, kopa zdecydowanie nie ma tu jak w Turbo i trzeba brać na to poprawkę, ale by mi to miało przeszkadzać przy wyprzedzaniu? No chyba, że obwodnica u Ciebie ma tylko jeden pas? To faktycznie szału nie ma. A 1,6 daje radę po mieście i do tego pewnie został stworzony, zdecydowanie autostrady to nie jest jego domena, co nie znaczy, że nie da się pojechać. Wszystko się da, nie zawsze po prostu będzie to komfortowe. I tak uważam, że ten silnik 1,6 z CVT daje radę lepiej niż wynika to z papierów.

 

dwojka zdrowych chlopow i drobna kobietka, wiec blizej 250 kg

 

pelna zgoda co do tego o czym piszesz - maluchem tez mozna jezdzic na wczasy... tylko ze XV w mym odczuciu slabo sie sprawdza jako auto uniwersalne (a juz szczegolnie z 1.6), a do toczenia sie po miescie sa zdecydowanie lepsze alternatywy... wiesz jak bywa, auto "nie zaczepilo" ani mnie, ani zony, ktora to i mialaby nim jezdzic (a moze po prostu nie chce mi oddawac XT'eka? :P )

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyka Piękna Celica
Gdybym miał na miejscu mechanika który by mi ogarniał wszystkie tematy mechaniczno elektryczno lakiernicze bez czekania w kolejkach to mógłbym zrezygnować z nowych aut bo ciężko mi sie rozstawać ze starymi


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nowy XV twarda sztuka!!

 

 

W dniu 4.10.2018 o 19:01, Gazik napisał:

Bardzo fajnie i precyzyjnie sie prowadzi. Zawiecha fajnie jędrna. XT- ek to przy nim dyliżansemoji16.png

 

To było moje największe zaskoczenie w tym samochodzie. Bardzo fajnie się jeździ w trybie agresywniejszej jazdy, megafajne zawieszenie!!  :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...