Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jak kupowaliście XV było jakimś kryterium co po "XV" ? :) Ja przywiązuję się do marek i zastanawiam się co może ciekawego Subaru zaoferować za pięć lat i z tego co zapowiadają na najbliższą przyszłość wychodzi, że nic ciekawego. 2.0 XV będzie można zamienić a 1.6 :( a Forka turbo brak.

Edytowane przez RoadRunner
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, RoadRunner napisał:

Czy jak kupowaliście XV było jakimś kryterium co po "XV"

jeep, lexus, volvo

2 godziny temu, RoadRunner napisał:

co może ciekawego Subaru zaoferować za pięć lat i z tego co zapowiadają na najbliższą przyszłość wychodzi, że nic ciekawego

akurat tym to bym sie martwił za 4,5 roku a nie  teraz.  Nie bedzie nic ciekawego w ofercie to albo zostaniesz z nim na zawsze ale kupisz coś innego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


2) W schowku podłokietnika trzeba dodać jakąś matę bo jest goły plastik i wrzucone tam drobiazgi fruwają tam przy każdej zmianie kierunku jazdy czy prędkości :blink:
 


Dorzuć drobiazgów, przestaną latać :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Michał Krupa napisał:

Ja na tą chwilę nie miałem żadnych problemów z Android Auto.

Z ciekawości: jakiej firmy masz telefon? Próbuję wyszukać jakiś wzorzec zachowania starlinka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to to się wpisuje w teorię (którą gdzieś wyczytałem), że tylko Samsungi testowali :facepalm: Mi też tylko telefony tej marki działają... Korzystasz z Waze? Internet jest pełny info o niestabilności tej appki. Może nie często (do tej pory dwa razy), ale to jedyna, która się potrafi wysypać (zaciąć tak, że tylko wymuszenie zamknięcia procesu pomaga). Poza tym, od kiedy podłączam Samsunga, AA działa dobrze (choć J7 potrafił się rozłączyć bez przyczyny, więc to też nie tak, że każdy Samsung działa).

Edytowane przez jfidelk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Motorola X Force też mi działa, moje podstawowe uwagi to konieczność odblokowania ekranu by wystartowało AA na telefonie po podpięciu kabla. Nawet jak mam smart lock z autem spięty to i tak muszę wykonać gest by odblokować ekran. Trochę to uciążliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że i tak się łączy :blink: (choć to odblokowanie to ciekawa sprawa - w Car Play na początku pyta, czy chcesz, by działało też na zablokowanym ekranie, ale w AA takiego pytania nie pamiętam - choć mogło umknąć, ponieważ wstępna konfiguracja AA to z 10 ekranów vs 1 pytanie w CP - więc to chyba nie konfiguracja).

Moto Z Play, czyli z tej samej "stajni", widzi Starlinka raz na 10 razy :facepalm:

 

Nie muszę chyba mówić, że systemy inforozrywki z ulubionej tutaj grupy VW nie mają takich problemów - widzą wszystko i zawsze :D:D:D

Edytowane przez jfidelk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na radio jest sposób - prosty, ale wymagający dalszej wycieczki: należy udać się gdzieś, gdzie zwykle nie bywamy (ja pojechałem do Czech). Będąc tam, znaleźć dowolną stację DAB i zapamiętać ją.

I to tyle. Jak wrócimy do siebie, to za każdym razem, jak nie chcemy, żeby nam to durne radio grało na dzień dobry, ustawiamy tą zapamiętaną stację i... nastanie cisza - jak jakaś stacja DAB nie ma w danym miejscu zasięgu, to w głośnikach mamy upragnioną ciszę. Z FM ten numer nie przejdzie, ponieważ Starlink nie ma funkcji wyciszenia szumu (:facepalm: - radia "domowe" mają ją od niepamiętnych czasów - ot, znowu zaoszczędzili). Gdyby miał, obeszło by się bez dalekich wycieczek.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2018 o 10:43, jfidelk napisał:

AA/CP to temat rzeka - to są WYJĄTKOWO kapryśne funkcje. Stacja multimedialna to siedlisko bugów wszelkiej maści :D

Z bugami, czy bez... Dobrze, że jest wsparcie dla tych dwóch systemów, gdyż syntetyczna pani kalecząca język w fabrycznej nawigacji jest totalnie niestrawna (wczoraj uruchomiłem pierwszy raz)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. Nawigacja wysypująca się na środku skomplikowanego węzła autostradowego, co skutkuje koniecznością jazdy 20 km do najbliższego zjazdu, by wrócić (nie zdażyło mi się, ale jest to prawdopodobne)? To ja dziękuję, wolę nie mieć tej nawigacji, bo wtedy użyję telefonu w uchwycie, czy innego rozwiązania, którego działanie jest pewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Snuff said:

Fakt, kaleczy nasz język ale jak dotąd nie zawiesiła się...a panią można wyciszyć. I fajnie pokazuje na dwóch ekranach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Mozna byloby prosic o zdjecia? Interesuje mnie szczegolnie gorny ekran, jak pokazuje ronda. Jest to TomTom nawigacja, zatem powinna sobie radzic raczej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, jfidelk napisał:

Nie zgodzę się. Nawigacja wysypująca się na środku skomplikowanego węzła autostradowego (...)

Te testy jeszcze przede mną ;)

 

3 godziny temu, Snuff napisał:

Fakt, kaleczy nasz język ale jak dotąd nie zawiesiła się...a panią można wyciszyć. I fajnie pokazuje na dwóch ekranach.

Można wyciszyć, ale to nie metoda, gdyż wg mnie zostaje nam jakieś 20% funkcjonalności

 

Godzinę temu, Topi napisał:

 

Mozna byloby prosic o zdjecia? Interesuje mnie szczegolnie gorny ekran, jak pokazuje ronda. Jest to TomTom nawigacja, zatem powinna sobie radzic raczej :)

 

Spróbuję przy okazji zrobić jakieś zdjęcie. Górny ekran wymaga przyzwyczajenia. Ja na razie odruchowo patrzę na główny.

Z nawigowaniem poradziła sobie dobrze, nie zamula przy wyszukiwaniu adresów, szybko przeliczyła nową trasę. Prezentacja graficzna szału nie robi, ale też nie ma co się czepiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie zostaje nic innego jak przyzwyczaić się do „kaleczącej” nasz język Szczerze, to nawet mnie to bawi a szczególnie jak mówi na koniec „dojechałaś do celu” tak jakby mówiła do żony siedzącej obok


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Snuff napisał:

Fakt, kaleczy nasz język ale jak dotąd nie zawiesiła się...a panią można wyciszyć. I fajnie pokazuje na dwóch ekranach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

4 godziny temu, spawalniczy napisał:

Ja też poza językiem nie mam zastrzeżeń do działania fabrycznej nawigacji.

 

O fabryczną mi nie chodziło - na nawigacji TT się jeszcze nie zawiodłem :thumbup: (no, w subaru może estetyczny zawód - muszę chłopaków spytać, czy kupując NavKit, za NavUI trzeba dopłacać? Bo przecież TT ma własne, nie dość, że bardzo estetyczne, to jeszcze doskonale ergonomiczne UI nawigacji - to kto dał w subaru to brzydactwo? ;) ).

Chodzi o to, że AA/CP są zbyt kapryśne, by na nich 100% polegać (trochę usprawnień wprowadziłem, by to poprawić: moduł Wł/Wył na przewodzie USB, czy aplikcaję "ubijającą" Waze gdy się zawiesi), więc w naprawdę długiej trasie prowadzi mnie TT, a AA czy CP robi tylko za serwer muzyki.

Za to po mieście TT przegrywa z kretesem z Waze, więc z niedogodnościami jakoś żyję :) 

Tym niemniej, z każdym dniem bardziej rozumiem, czemu w Stanach Subaru jest w Top 10 marek z największą ilością wad po wyjeździe z fabryki - coś takiego jak kontrola jakości to chyba w tej firmie nie istnieje :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2018 o 15:47, RoadRunner napisał:

Pytana do właścicieli XV:

1) czy klima dobrze utrzymuje temperaturę czy też trzeba ręcznie pomagać bo raz za ciepło raz za zimno ?

2) czy mocno czuć odbiór mocy klimatyzacji ?

 

 

 

W dniu 6.05.2018 o 18:30, Snuff napisał:

1. dobrze utrzymuje temp

2. jak dotąd tylko z klimą, więc nie mam porównania

W foresterze jest funkcja wyłączania sprężarki klimatyzacji po całkowitym wciśnięciu pedału przyspieszenia podczas nagłego przyspieszania lub podjazdu pod strome wzniesienie.

Może w XV podobnie?Jeżeli tak to pisze w instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2018 o 15:47, RoadRunner napisał:

1) czy klima dobrze utrzymuje temperaturę czy też trzeba ręcznie pomagać bo raz za ciepło raz za zimno ?

Jest średnio, w porównaniu do (tak wiem...:hi:) VAGa jest mniej przyjemnie w samochodzie.

Anegdotka: szef VAGa kiedyś miał obsesję na punkcie tego, żeby na niego nie wiało zimnym powietrzem, więc wszystkie klimatroniki w VAG działały najlepiej, gdy kratki nawiewu były skierowane w góre. W ten sposób w samochodzie panował przyjemny chłodek i faktycznie nie wiało po człowieku.

Niestety szef Subaru ma inne obsesje, bo kratki ustawione w góre sprawiają, że nie czuć klimy w ogóle :angry:. A jak ustawisz nawiew na siebie, to po kilku dniach gwarantowane bóle stawów od wychłodzenia :unsure:

Do tego, przez pierwszą minutę pracy klimatyzacji z kratek leci powietrze niespecjalnej jakości - można to było rozwiązać inaczej....

A na dodatek, z uwagi na stopień pochylenia przedniej szyby, siedzący z przodu są jak w szklarni, a pasażerowie z tyłu marzną. Regulowanie w tym nie pomoże, ponieważ nie ma oddzielnej strefy dla tyłu. Lipa.

 

Pod pewnymi wględami tęsknię do mojego poprzedniego wyrobu VAGopodobnego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...