beemowiec Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Czyli moje starsze XV jest lepsze niż ten nowy model;p mogę spać spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, eddie_gt4 napisał: Szczegolnie te, w ktorych Subaraki wypadaja srednio / zle, a Skody (i inne VAGi) dobrze / celujaco macan moose test. No wychyla się ten nowy XV w zakrętach.Chyba trzeba czekać na lifting Edytowane 13 Marca 2018 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 2 godziny temu, eddie_gt4 napisał: Szczegolnie te, w ktorych Subaraki wypadaja srednio / zle, a Skody (i inne VAGi) dobrze / celujaco Te w szczególności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 5 godzin temu, Snuff napisał: XV'18 test łosia, nie powala Ale tak obiektywnie wcale nie jest źle. Być może te uślizgi powodują geolandary (mniemam, że nadal są standardem na 1 wyposażenie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Obiektywnie nie jest źle - rolki nie strzelił więc nie ma co narzekać. Karoq zrobił ten sam test przy 80 km/h. Tak wiem, prześwit i 100 kg mniej. Kodiaq przy 77 km/h. Waga chyba nawet większa od XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 22 minuty temu, FanSub napisał: Ale tak obiektywnie wcale nie jest źle. Być może te uślizgi powodują geolandary (mniemam, że nadal są standardem na 1 wyposażenie). pokazuje filmik, że jednak teraz dają Bridgestone Dueler H/P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 22 minuty temu, RoadRunner napisał: Obiektywnie nie jest źle - rolki nie strzelił więc nie ma co narzekać. Karoq zrobił ten sam test przy 80 km/h. Tak wiem, prześwit i 100 kg mniej. Kodiaq przy 77 km/h. Waga chyba nawet większa od XV. A i szerokość większa o ponad 8 cm od szerokości XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Nie przewrócił się, zatem nie jest krytycznie Podejrzewam, że kierowca miał więcej funu za kierownicą XV niż jakiejkolwiek Skody i o to przecież chodzi, prawda? A tak na serio, to trochę jestem zaskoczony. Nowa platforma jest podziwiana z każdej strony i tu nagle coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 9 minut temu, FanSub napisał: A i szerokość większa o ponad 8 cm od szerokości XV. Ale nie ma boxera co niby obniża środek ciężkości i symetrycznego napędu który niby właśnie w takich sytuacjach pomaga. O wektorowaniu nie wspominając Wyjechał przodem jak mój stary dobry Forek na geolanderach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) To nie są takie złe, te Skody Edytowane 13 Marca 2018 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 13 minut temu, Topi napisał: Podejrzewam, że kierowca miał więcej funu za kierownicą XV niż jakiejkolwiek Skody i o to przecież chodzi, prawda? no to już wiemy że ani XV'em ani nową skodą nie jeździłeś 7 minut temu, RoadRunner napisał: boxera co niby obniża środek ciężkości i symetrycznego napędu który niby właśnie w takich sytuacjach pomaga być może to działało w wrx czy sti ale imo obecnie to tylko marketingowa ściema - pisze na podstawie swojego XV. panowie nie ma tragedii auto się nie przewraca, nie gubi toru jazdy jest ok. podejrzewam że po założeniu klejących opon klasy uhp XV poradzi sobie jeszcze lepiej. Zresztą nie wymagajcie od auta z 22cm prześwitu żeby w zakrętach zachowywało się jak niskie auto sportowe - fizyki się nie oszuka. Ten samochód ma sobie dzielnie radzić i na asfalcie i na bezdrożach. IMO zachowanie auta jak najbardziej ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 16 minut temu, RoadRunner napisał: Ale nie ma boxera co niby obniża środek ciężkości i symetrycznego napędu który niby właśnie w takich sytuacjach pomaga. O wektorowaniu nie wspominając Wyjechał przodem jak mój stary dobry Forek na geolanderach. Tak, symetryczny napęd pomaga, o ile kierowca nie popełnił błędu obejmując gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, Topi napisał: A tak na serio, to trochę jestem zaskoczony. Nowa platforma jest podziwiana z każdej strony i tu nagle coś takiego co takiego się stało . Auto przeszło pomyślnie test łosia czego oczekiwałeś edit. domyślam się już- pewnie czegoś takiego Edytowane 13 Marca 2018 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) Te testy wskazują jednoznacznie, że wszystkie te auta lepiej lub gorzej test zaliczyły pomyślnie i właściwie co tu dużo mówić, obecne auta, w większości, są naprawdę bezpieczne czyli reszta kryteriów wyboru zależy od zasobności portfela, potrzeby i gustu. A z tym jest jak z d..ą, każdy ma swoją no i dobrze. Same XVły do okoła by były, brrrr, wystarczy że w moich rejonach co drugie auto to Tucson lub Passat B5. Edytowane 13 Marca 2018 przez adamW202 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 9 godzin temu, Snuff napisał: pokazuje filmik, że jednak teraz dają Bridgestone Dueler H/P Zgadza się, to jest dużo lepsza opona w warunkach drogowych od starszych geolandarów, ale w dalszym ciągu stanowi pewien kompromis. Skoda w SUVach montuje szerokie niskoprofilowe opony szosowe UHP. W Yeti miałem fabryczne Pirelli P Zero Rosso - o mocno sportowych genach - twarde jak beton. Rewelacyjnie trzymały się na suchych zakrętach, natomiast na nierównym asfalcie wypadały plomby. Do lasu też się nie nadawały, zwłaszcza po deszczu. Test łosia na pewno by przejechały szybciej od subarowych seryjnych opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) A gdyby tak przyjąć, bez tłumaczenia Subaru, że lepsze zawieszenie, w kontekście testu łosia, miała Skoda? Nie rozumiem tego tłumaczenia na siłę, że opony, że to, że tamto Subaru sprzedaje samochód na takich, a nie innych oponach i strzelam, że 95% ludzi kupujących to auto nie zmienia ich po zakupie Fanatyzm to zło Edytowane 14 Marca 2018 przez msi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 7 minut temu, msi napisał: A gdyby tak przyjąć, bez tłumaczenia że lepsze zawieszenie, w kontekście testu łosia, miała Skoda? Nie rozumiem tego tłumaczenia na siłę, że opony, że to, że tamto Subaru sprzedaje samochód na takich, a nie innych oponach i strzelam, że 95 ludzi kupujących to auto nie zmienia ich po zakupie Fanatyzm to zło o właśnie taki mały off top...planuję wymienić fabryczne letnie na crossclimate suv, przy okazji pozbywając się problemu z przekładką i czujnikami. Co o tym sądzicie? jazda głównie miasto czasami wypad nad jeziorko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 41 minut temu, msi napisał: Subaru sprzedaje samochód na takich, a nie innych oponach i strzelam, że 95% ludzi kupujących to auto nie zmienia ich po zakupie Fanatyzm to zło Jak tylko poznałem niebezpieczne słabości geolandarów, zmieniłem na inne opony. Sposób prowadzenia OBK zmienił się diametralnie. Na tej podstawie oraz po doświadczeniach z Yeti pozwoliłem sobie na powyższy wpis. P.S. Do fanatyzmu mi daleko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 A mnie dalej ciekawi, czemu w takim przypadku nie zadziałało ESP? Tak przynajmniej to zrozumiałem z tekstu podczas testu. Czyżby kaganiec był bardziej poluzowany? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 1 minutę temu, spawalniczy napisał: Jak tylko poznałem niebezpieczne słabości geolandarów, zmieniłem na inne opony. Sposób prowadzenia OBK zmienił się diametralnie. Na tej podstawie oraz po doświadczeniach z Yeti pozwoliłem sobie na powyższy wpis. P.S. Do fanatyzmu mi daleko. Pytanie jest jak to się ma do słów Dyrekcji, że "W naszych działaniach staramy się o maksymalizację bezpieczeństwa naszych klientów". Jeśli Geolander jest kiepską oponą to wymiana ich na lepsze przed sprzedażą podniosłaby bezpieczeństwo znacznie bardziej niż SJS o zlotach nie wspominając. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Godzinę temu, Snuff napisał: planuję wymienić fabryczne letnie na crossclimate suv, przy okazji pozbywając się problemu z przekładką i czujnikami. Co o tym sądzicie? jazda głównie miasto czasami wypad nad jeziorko. tej zimy we Wrocławiu nie było śniegu dosłownie ani razu. Więc jak mieszkasz na "nizinach" to doskonałe rozwiązanie jest. Natomiast jeżeli w górach to rozwiązanie słabe bo w zima w takich rejonach jeszcze występuje. 16 minut temu, spawalniczy napisał: Jak tylko poznałem niebezpieczne słabości geolandarów, zmieniłem na inne opony. 10 minut temu, RoadRunner napisał: Jeśli Geolander jest kiepską oponą to wymiana ich na lepsze przed sprzedażą podniosłaby bezpieczeństwo znacznie bardziej niż SJS o zlotach nie wspominając. na suchym z geolandarem jeszcze nie ma tragedii. Sytuacja diametralnie się zmienia jak spadnie deszcz. po zmianie geolandarów na zimówki bridgestone prowadzenie XV zmiana się nie do poznania. Imo sprzedaż aut na tak niebezpiecznej gumie to strzał w kolano.. Z drugiej strony XV miał być autem do wszystkiego ,do jazdy poza asfaltem również. A opona drogowa trakcji w takich warunkach nie daje... Ogólnie pomysł z opona HT do takiego auta ok , natomiast imo nie trafiony model opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Na szczęście tych słynnych geolandarów nie montuje się już w żadnym modelu Subaru. Opony uniwersalne stosowane są dlatego, że podwyższone modele Subaru wyjątkowo dzielnie radzą sobie w terenie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 18 minut temu, Karas napisał: Ogólnie pomysł z opona HT do takiego auta ok , natomiast imo nie trafiony model opony. W XV jest H/P ale nie znam się na oponach by stwierdzić czy robi to jakąś różnicę. Niemniej opona zawsze jest tu jakimś kompromisem bo te auta zjeżdżają jednak dosyć często z asfaltu... takie mam przynajmniej wyobrażenie o właścicielach Subaru i sam tak chętnie robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 50 minut temu, spawalniczy napisał: P.S. Do fanatyzmu mi daleko. Nie chciałem nikogo personalnie od fanatyków wyzywać . Chodzi mi o to, że wiele osób, obecnych tu na forum, nie jest w stanie zaakceptować, że pojazd jakieś innej marki (a nie daj Boże, Skoda) robi/zrobił coś lepiej niż Subaru To wygląda jak takie bunkrowanie się, kupiłem więc jest najlepszy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) 37 minut temu, Karas napisał: (...) na suchym z geolandarem jeszcze nie ma tragedii. Sytuacja diametralnie się zmienia jak spadnie deszcz (...) smutna prawda... pisze z autopsji - sam dlugo bylem fanem Geolandarow, ale mialem wypadek w poprzednim FXT wlasnie na Geo (btw, po drodze na Zlot Plejad) porzadne opony zmieniaja zachowanie Subaraka nie do poznania - przerobilem to w poprzednim FXT (Geo), w Tribece (GY) i nawet w obecnym FXT (Bridgestone) seryjne opony na asfalcie mocno ograniczaja wrodzone zalety Subarakow... Edytowane 14 Marca 2018 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się