Karas Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Godzinę temu, billbill666 napisał: Jeśli potrafi to co poprzedni model.....biorę w ciemno ma X mode czyli zapewne potrafi jeszcze więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Godzinę temu, billbill666 napisał: Jeśli potrafi to co poprzedni model.....biorę w ciemno To tylko biegusiem, biegusiem Jest dużo lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Lutego 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) 2 godziny temu, billbill666 napisał: Jeśli potrafi to co poprzedni model.....biorę w ciemno Potrafi więcej. To jest kwestia X-Mode, ale także zwiększonego zakresu przełożeń w skrzyni. Jeździłem XV w tych miejscach, które są pokazane filmiku ( wyjątek - podjazd z kamieniami i płynącą wodą : nie pozwolili ) Edytowane 27 Lutego 2018 przez Dyrekcja 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 2 godziny temu, billbill666 napisał: W dniu 2018-02-15 o 14:42, adamW202 napisał: Oby jeszcze okazał się tak trwały jak starszy model to trzeba będzie na niego czekać dłużej niż na nową Skodę w salonie. Jeśli potrafi to co poprzedni model.....biorę w ciemno No to trzymamy za słowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Siedziałem kiedyś tu podczas przeglądu naszego XV w Imprezie, wyraznie zadowolonego zobaczył mnie pan pracujacy w salonie, podszedł i mowi: Proszę poczekać na nowe XV, jest jeszcze fajniejsze i wtedy zapraszam na jazdę próbną. Nie pójdę, nie mam miejsca na trzecie auto a zapewne ciezko bedzie mi wysiąść z nowego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 3 godziny temu, Dyrekcja napisał: Potrafi więcej. To jest kwestia X-Mode, ale także zwiększonego zakresu przełożeń w skrzyni. Czy dyrekcja może podać zakres przełożeń skrzyni dla silnika 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Lutego 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 8 minut temu, spawalniczy napisał: Czy dyrekcja może podać zakres przełożeń skrzyni dla silnika 2.0? 3.6~0,512 Przełożenie główne 3,9 ( dla 1.6 : 4,1 ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billbill666 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) 5 godzin temu, FanSub napisał: No to trzymamy za słowo... Ma silnego konkurenta i mocno biorę go pod uwagę Edytowane 27 Lutego 2018 przez billbill666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Obejrzałem testy Pertyna i jak dla mnie facet jest nieobiektywny i to mocno. Przy CX-5 https://www.youtube.com/watch?v=MbuGx5GOlgI narzekał przez 10 minut jak to 2.5 N/A nie jedzie, jak to brakuje turbo a przy XV, gdzie obiektywnie jest taka sama argumentacja, skwitował to krótkim stwierdzeniem, że szkoda, że nie jest mocniejsze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 3 minuty temu, RoadRunner napisał: Obejrzałem testy Pertyna i jak dla mnie facet jest nieobiektywny i to mocno. Przy CX-5 https://www.youtube.com/watch?v=MbuGx5GOlgI narzekał przez 10 minut jak to 2.5 N/A nie jedzie, jak to brakuje turbo a przy XV, gdzie obiektywnie jest taka sama argumentacja, skwitował to krótkim stwierdzeniem, że szkoda, że nie jest mocniejsze. A może niekoniecznie z tą nieobiektywnością ? Jednak oczekiwania od silnika aż 2,5 litrowego można mieć istotnie większe. Nie wiemy też, czy skrzynia dwusprzęgłowa Mazdy nie "obcina" mocy (momentu obrotowego) bardziej, niż CVT Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) Godzinę temu, RoadRunner napisał: Obejrzałem testy Pertyna i jak dla mnie facet jest nieobiektywny i to mocno to prawda. Ale te wszystkie testy są subiektywną oceną testującego. Najwidoczniej Mazda Panu Pertynowi się nie spodobała tak jak XV 51 minut temu, FanSub napisał: Jednak oczekiwania od silnika aż 2,5 litrowego można mieć istotnie większe. Nie wiemy też, czy skrzynia dwusprzęgłowa Mazdy nie "obcina" mocy (momentu obrotowego) bardziej, niż CVT Subaru wątpie. W necie jest parę testów tej Mazdy 2,5i i jest bardziej dynamiczna niż XV czy niż obk 2,5 testy sa m.in na autocentrum. Te pol litra pojemności więcej szału nie robi w Subarowskim 2,5i zOBK czy Forku usa również. 2 godziny temu, billbill666 napisał: Ma silnego konkurenta i mocno biorę go pod uwagę jeżeli piszesz poważnie to w EU ma jeszcze silniejszego w postaci nowego Dustera podobnie jak w przypadku XV bardziej dopracowanego w porównaniu do wersji poprzedniej. To naprawdę dzielnie radząca sobie w terenie maszyna no i ma podarcie odcinka lędźwiowego Edytowane 27 Lutego 2018 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Bo ja wiem czy Dacia jest faktycznie konkurentem ? Do tej pory Dacia była na szarym końcu wszelkich testów dotyczących niezawodności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 52 minuty temu, Karas napisał: wątpie. W necie jest parę testów tej Mazdy 2,5i i jest bardziej dynamiczna niż XV czy niż obk 2,5 testy sa m.in na autocentrum. Te pol litra pojemności więcej szału nie robi w Subarowskim 2,5i zOBK czy Forku usa również. Tylko trzeba pamiętać, że w Subaru mamy do wyboru Forestera XT 240 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Godzinę temu, RoadRunner napisał: Do tej pory Dacia była na szarym końcu wszelkich testów dotyczących niezawodności. Jest jednym z najchętniej kupowanych crossoverów u nas w kraju. W terenie radzi sobie nad wyraz dobrze, nawet organizowane są zawody "dacia cup" imo mega inicjatywa. Kolega wkleił nowego uaza jako konkurencja dla XV , ja pokazałem tylko alternatywę. Fanem rumuńskich wehikułów nie jestem ale jak ktoś potrzebuje nowego auta radzącego sobie dzielnie w terenie i nawet niedrogiego tzn wypasiona dacia 4x4 z dieslem około 8O k pln to jest to imo całkiem niezła propozycja. 50 minut temu, FanSub napisał: Tylko trzeba pamiętać, że w Subaru mamy do wyboru Forestera XT 240 km FXT to bezkonkurencyjny samochód , jest mega ale nie każdy chce auto z turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) Dacia wydaje się całkiem ciekawą alternatywą i nawet może się podobać, tylko właśnie jak jest z tą niezawodnością? Rzeczywiście tak się psują? Toć to stare poczciwe Renault więc nie powinno być tragicznie. P.S. Tylko jak ją odpowiednio doposażyć to już nie jest jakoś szczególnie atrakcyjna cenowo. Atrakcyjną cenę to ona ma w bida line...co kto lubi, czego potrzebuje i na co go stać. Dacia jest spoko tak czy siak. Edytowane 27 Lutego 2018 przez adamW202 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Duster to nie do końca jest konkurencja dla XV - inna półka cenowa i inne wyposażenie. Najbardziej wypasiona wersja Dustera nie ma startu do najuboższej wersji XV (brak automatycznej klimatyzacji czy automatycznej skrzyni przy napędzie 4x4) o systemie takim jak EyeSight nie wspominając. Brak w opcjach okna dachowego. A Duster sprzedaje się świetnie bo jest tani. Golas od 40 tys zł (napęd na przód, tylne szyby na korbkę i brak klimatyzacji), wypas niecałe 80 tys. Dla wielu osób i tak to co oferuje Duster jest wystarczające, auto prezentuje się bardzo przyzwoicie... no i tak jak wspomniał @Karas jest Dacia Duster Cup - bardzo fajny pomysł na promocję marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgadzam się, że Duster nie jest konkurencją dla XV bo go objeżdża Jeździłem Renault Capturem z silnikiem 1.2 turbo i zdecydowanie lepiej to jechało niż XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 5 minut temu, RoadRunner napisał: Jeździłem Renault Capturem z silnikiem 1.2 turbo i zdecydowanie lepiej to jechało niż XV. Zdecydowanie przesada, bo osiągi papierowe mają zbliżone, Captur jest mniejszy i lżejszy o 250kg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 10 godzin temu, Karas napisał: Kolega wkleił nowego uaza jako konkurencja dla XV , ja pokazałem tylko alternatywę. Fanem rumuńskich wehikułów nie jestem ale jak ktoś potrzebuje nowego auta radzącego sobie dzielnie w terenie i nawet niedrogiego tzn wypasiona dacia 4x4 z dieslem około 8O k pln to jest to imo całkiem niezła propozycja. UAZ to tańszy i pewnie lepszy od G-klasse. Miałem okazję zapoznać się ze wszystkimi czterema wymienionymi samochodami i dla mnie różnica między Dacią a XV jest taka jak między UAZem Patriot a G-klasse. Równie dobrze można napisać że Fiat panda 4x4 w sumie też tańszy, lżejszy, mniejszy, poręczniejszy... warto się Dusterem przejechać, to naprawdę fajne auto do pracy, do firmy, do lasu, na budowę ale tak szczerze to Dusterem bym nie chciał jeździć. Auto tak emocjonujące jak plastikowa reklamówka... Nowy XV ma coś w sobie czego mi brakowało we wcześniejszych wolnychssakach, ma zadziora i się fantastycznie prowadzi, nawet podczas bardzo dynamicznej i agresywnej jazdy a wnętrze to kolejny skok jakościowy w wykonaniu Subaru. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) Godzinę temu, RoadRunner napisał: Zgadzam się, że Duster nie jest konkurencją dla XV bo go objeżdża Jeździłem Renault Capturem z silnikiem 1.2 turbo i zdecydowanie lepiej to jechało niż XV. Bez jaj. Chyba XV jednak nie jeździłeś Edytowane 28 Lutego 2018 przez adamW202 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Godzinę temu, RoadRunner napisał: Zgadzam się, że Duster nie jest konkurencją dla XV bo go objeżdża Jeździłem Renault Capturem z silnikiem 1.2 turbo i zdecydowanie lepiej to jechało niż XV. I zbliżamy się, z całym szacunkiem, do granic absurdu. Ani klasa Captura jest nieadekwatna do XV, a i napęd jedynie 4x2. Tak na marginesie, ta "super" jednostka 1,2 T dotknięta jest wadą konstrukcyjną lub wykonana jest ze słabych materiałów, bo na potęgę bierze mocno olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Skoro Captur (fakt, że lżejszy) jeździł lepiej niż XV to 200kg cięższa Dacia z takim samym silnikiem i manualem pojedzie nie gorzej niż XV. Pewnie max przyspieszenie będzie podobne, ale w jeździe na codzień lepiej mieć 190 Nm od 2000 do 4500 niż 196 Nm przy 4200. Nie porównuję ani napędu, ani jakości wykonania, gwarancji, tapicerki itp. Twierdzę jednak, że w jeździe na codzień odczucia w turbo benzynie będą przyjemniejsze niż w N/A połączonym z CVT. No chyba, że ktoś lubi piłować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 No piłować trzeba by było przyspieszenie, to nie każdy lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Z dwójki Dacia - XV bezapelacyjnie kupiłbym XV - tutaj nie ma dyskusji. Po prostu robię drobne uszczypliwości co do braku 1.6 DIT w XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 45 minut temu, RoadRunner napisał: ale w jeździe na codzień lepiej mieć 190 Nm od 2000 do 4500 niż 196 Nm przy 4200. Przy skrzyni CVT przebieg momentu obrotowego ma wpływ głównie na głośność pracy a nie osiągi, a XV 2.0 raczej trzyma obroty w niższym przedziale. Oczywiście, że jak depniemy do końca to i obroty pójdą pod maksymalną wartość... ale w mieście raczej nie ma warunków by tak się działo Ogólnie po demonizowaniu przez wszystkich wycia przez CVT... w XV 2.0 coś z tym zrobili bo działa naprawdę przyjemnie. A tutaj Słowacki test nowego XV (właściwy test zaczyna się o w 13:20... ale warto od początku): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się