Jump to content

SUBARU XV


Recommended Posts

2 godziny temu, GREGG napisał:

Ten artykulik ma 5 lat i pochodzi z autośmiecia, nie ma się co podniecać...  

 

Ceny się w nim zgadzają czy nie ?

Ja piszę z własnych doświadczeń, a nie z artykulików.

A jeszcze jedno.

Silnik do Evo kosztuje chyba 50 kPLN i trzeba pisać jakieś "prośby".

 

Edited by rombu
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Się pochwalę... w końcu moje pierwsze nowe auto  Legac oczywiście zostaje... jest jak stary wierny pies  Jestem z tej mniejszości co opuszcza asfalt - dzisiaj zwiedzałem pobliską okolicę gdzie

Jako, że i ja XV jechałem napiszę parę zdań o moich odczuciach i porównaniu z Foresterem XT i działającą na tym forum, jak czerwona płachta na byka, Skodą Octavią 4x4, 1,8 Tsi, DSG6 (którą jeżdżę od p

Posted Images

Tym razem auto musiało być długo polerowane na błysk przed oddaniem na testy :lol:

Tak czy inaczej, recenzja mega pozytywna...

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Znając testy z serii "Pertyn Ględzi",  jestem zaskoczony końcową (zgodnie z prawdą zresztą) oceną Pana Macieja Pertyńskiego dotyczącego Subaru XV - "świetny samochód". :yahoo:

Link to post
Share on other sites

Nie chciałem się wyrywać bo bylo to zaraz po teście imprezy i rzuceniu się do gardła Panu Pertynowi przez wielu tu na forum ale zapytany pod testem innego auta polecił mi między innym właśnie XV. W tym segmencie.Spodziewałem się  wtedy,że pochwali w teście....ale  żeby aż tak to nie.Nawet fajnie ,że wbił małą  szpileczkę z przeliczaniem na złotówki.Choć znając z autopsji  podejście niektórych ludzi w Subaru watpię żeby się ktoś tym przejał,zauważył a co dopiero wziął pod uwagę,  .......w przekonaniu o własnej wspaniałości.

 

Edited by Boryster
Link to post
Share on other sites

Ale też Autor testu obliczył wartość ponadstandardowego wyposażenia, która zawiera się w cenie finalnej XV.

 

Edited by FanSub
Link to post
Share on other sites
14 minut temu, hesus napisał:

no ale przecież Pertyn mówi, ze Impreza sie tak nie prowadzi :D

 

Jednego napewno nie robi jak xv - u mnie przerzuca biegi. Jak robil test przyspieszenia to u mnie by 3x zasymulowal zmiane. A w xv full obroty.

Albo dlatego, ze ruszyl z wcisnietego hamulca albo oprogramowanie w skrzyni jest inne. U mnie tak nie wyje jednostajnie. 

Edited by Sebastian.R
Link to post
Share on other sites

Jak się wciśnie gaz w podłogę ze startu to w Levym jak i XT nie przerzuci w trybie inteligent więc pewnie tak samo jest w Imprezie.

Edited by Kukson
Link to post
Share on other sites

 

5 minut temu, Kukson napisał:

Jak się wciśnie gaz w podłogę ze startu to w Levym jak i XT nie przerzuci w trybie inteligent więc pewnie tak samo jest w Imprezie.

 

W xv i imprezie nie ma trybow jazdy. 

 

7 minut temu, spawalniczy napisał:

 

Jak trzymasz cały czas gaz w podłodze, to nie wyje?

 

Nope. Dojezdza do 6k rpm i "przerzuca" bieg na nastepny. Tzn obroty spadaja. 

 

To, ze testowal impreze wstajac lewa noga potwierdza np komentarz o spalaniu. Gdzie w imprezie stwierdzil, ze spala za duzo - ta skrzynia i ten silnik. Kiedy w XV on MUSI spalic wiecej ze wzgeldu na przeswit. A mowi, ze jest spoko :P

Ale ogolnie potwierdzam wszystkie achy i ochy Pertyna dotyczące jazdy. Przyznac trzeba, ze przylozyl sie do opisu jak to jezdzi. 

W dodatku w koncu ktos powtórzył tez,  to co mowiłem jak kupowałem impreze. Jak sie podliczy wyposazenie, skrzynie, naped itp. To cenowo to jest okazja porownujac  do vag. 

 

 

Edited by Sebastian.R
Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od startu bo każde Subaru z CVT może trzymać wysokie obroty i nie zmieniać, a jeździłem każdym z obecnej gamy.

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Kukson napisał:

Wszystko zależy od startu bo każde Subaru z CVT może trzymać wysokie obroty i nie zmieniać, a jeździłem każdym z obecnej gamy.

 

U mnie zmienia zawsze. Trybow jazdy nie mam. Wiec ja jednostajnego wycia nie umiem wywolac :P

Inna sprawa, ze te obroty z 6krpm spadaja na np 5krpm (nie powiem dokladnie teraz), jak dalej cisniesz to znowu masz 6 i i tak jest glosno. Ale nie jednostajnie. 

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Sebastian.R napisał:

U mnie zmienia zawsze. Trybow jazdy nie mam. Wiec ja jednostajnego wycia nie umiem wywolac :P

 

Popsute auto ci sprzedali :P:lol:

Link to post
Share on other sites

Może i zepsute ;) ale u mnie w Levym taką funkcję udaje mnie się włączyć przez przypadek raz na  nie wiadomo ile :D

Edited by Kukson
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Sebastian.R napisał:

 

U mnie zmienia zawsze. Trybow jazdy nie mam. Wiec ja jednostajnego wycia nie umiem wywolac :P

Inna sprawa, ze te obroty z 6krpm spadaja na np 5krpm (nie powiem dokladnie teraz), jak dalej cisniesz to znowu masz 6 i i tak jest glosno. Ale nie jednostajnie. 

Wyciągnij dywanik spod pedału gazu ;)

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Sebastian.R napisał:

 

U mnie zmienia zawsze. Trybow jazdy nie mam. Wiec ja jednostajnego wycia nie umiem wywolac :P

Inna sprawa, ze te obroty z 6krpm spadaja na np 5krpm (nie powiem dokladnie teraz), jak dalej cisniesz to znowu masz 6 i i tak jest glosno. Ale nie jednostajnie. 

W nowych Subaru by skorzystać z trybu "pure cvt" należy odpowiednio długo i zdecydowanie przytrzymać auto na hamulcu lewa noga. Tak jak zrobił to Pertyn i tak jak jest na tych filmach: 

 

Nie należy tego naduzywać, ale przyspieszenie jest wtedy najlepsze. Efekty akustyczne jw. ;-)

Link to post
Share on other sites

Szczerze, to nawet nie zamierzam próbować.

Jak auto nie ma procedury startu i opisu tego w instrukcji tzn, że jest to szkodliwe. Szkoda mi poprostu. 

Link to post
Share on other sites

Właśnie mam okazję podróżować jako pasażer nowym XV po niemieckiej autostradzie. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Auto bardzo ciche w stosunku do poprzedniego modelu, przynajmniej przy tej prędkości która się poruszamy (160). Zawieszenie nie jest twarde, ale z drugiej strony sprawia wrażenie pewnego.

Multimedia wyglądają okazale, też porównując do poprzednich.

Auto wewnątrz sprawia wrażenie dużego i jasnego.

Reszta jak Subaru, każdy wcześniejszy użytkownik się odnajdzie. f34eb2d684a329add2ebfef7c3b93e8d.jpg&key=ffe99025507d5a63a042e604777c59016899a638877add05a2947cf7fccc274c8185a8746393e758ecd829b552d2f8c0.jpg&key=ad986e84c9ea95a28f138e125286b2d8b99e449646e3a780bc7befb00967d062

 

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

d9b0a2dcefdf7342570d9a4a4d34d6b2.jpg

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Nosek kreseczka napisał:

Oryginalne felgi do XV sa moim zdaniem tragiczne, auto w moich oczach dużo zyskało na felgach ze zdjęcia powyżej

To chyba mała prowokacja...;-) 

Edited by FanSub
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...