Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, GREGG napisał:

Ten artykulik ma 5 lat i pochodzi z autośmiecia, nie ma się co podniecać...  

 

Ceny się w nim zgadzają czy nie ?

Ja piszę z własnych doświadczeń, a nie z artykulików.

A jeszcze jedno.

Silnik do Evo kosztuje chyba 50 kPLN i trzeba pisać jakieś "prośby".

 

Edytowane przez rombu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem się wyrywać bo bylo to zaraz po teście imprezy i rzuceniu się do gardła Panu Pertynowi przez wielu tu na forum ale zapytany pod testem innego auta polecił mi między innym właśnie XV. W tym segmencie.Spodziewałem się  wtedy,że pochwali w teście....ale  żeby aż tak to nie.Nawet fajnie ,że wbił małą  szpileczkę z przeliczaniem na złotówki.Choć znając z autopsji  podejście niektórych ludzi w Subaru watpię żeby się ktoś tym przejał,zauważył a co dopiero wziął pod uwagę,  .......w przekonaniu o własnej wspaniałości.

 

Edytowane przez Boryster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, hesus napisał:

no ale przecież Pertyn mówi, ze Impreza sie tak nie prowadzi :D

 

Jednego napewno nie robi jak xv - u mnie przerzuca biegi. Jak robil test przyspieszenia to u mnie by 3x zasymulowal zmiane. A w xv full obroty.

Albo dlatego, ze ruszyl z wcisnietego hamulca albo oprogramowanie w skrzyni jest inne. U mnie tak nie wyje jednostajnie. 

Edytowane przez Sebastian.R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 minut temu, Kukson napisał:

Jak się wciśnie gaz w podłogę ze startu to w Levym jak i XT nie przerzuci w trybie inteligent więc pewnie tak samo jest w Imprezie.

 

W xv i imprezie nie ma trybow jazdy. 

 

7 minut temu, spawalniczy napisał:

 

Jak trzymasz cały czas gaz w podłodze, to nie wyje?

 

Nope. Dojezdza do 6k rpm i "przerzuca" bieg na nastepny. Tzn obroty spadaja. 

 

To, ze testowal impreze wstajac lewa noga potwierdza np komentarz o spalaniu. Gdzie w imprezie stwierdzil, ze spala za duzo - ta skrzynia i ten silnik. Kiedy w XV on MUSI spalic wiecej ze wzgeldu na przeswit. A mowi, ze jest spoko :P

Ale ogolnie potwierdzam wszystkie achy i ochy Pertyna dotyczące jazdy. Przyznac trzeba, ze przylozyl sie do opisu jak to jezdzi. 

W dodatku w koncu ktos powtórzył tez,  to co mowiłem jak kupowałem impreze. Jak sie podliczy wyposazenie, skrzynie, naped itp. To cenowo to jest okazja porownujac  do vag. 

 

 

Edytowane przez Sebastian.R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kukson napisał:

Wszystko zależy od startu bo każde Subaru z CVT może trzymać wysokie obroty i nie zmieniać, a jeździłem każdym z obecnej gamy.

 

U mnie zmienia zawsze. Trybow jazdy nie mam. Wiec ja jednostajnego wycia nie umiem wywolac :P

Inna sprawa, ze te obroty z 6krpm spadaja na np 5krpm (nie powiem dokladnie teraz), jak dalej cisniesz to znowu masz 6 i i tak jest glosno. Ale nie jednostajnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Sebastian.R napisał:

 

U mnie zmienia zawsze. Trybow jazdy nie mam. Wiec ja jednostajnego wycia nie umiem wywolac :P

Inna sprawa, ze te obroty z 6krpm spadaja na np 5krpm (nie powiem dokladnie teraz), jak dalej cisniesz to znowu masz 6 i i tak jest glosno. Ale nie jednostajnie. 

Wyciągnij dywanik spod pedału gazu ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Sebastian.R napisał:

 

U mnie zmienia zawsze. Trybow jazdy nie mam. Wiec ja jednostajnego wycia nie umiem wywolac :P

Inna sprawa, ze te obroty z 6krpm spadaja na np 5krpm (nie powiem dokladnie teraz), jak dalej cisniesz to znowu masz 6 i i tak jest glosno. Ale nie jednostajnie. 

W nowych Subaru by skorzystać z trybu "pure cvt" należy odpowiednio długo i zdecydowanie przytrzymać auto na hamulcu lewa noga. Tak jak zrobił to Pertyn i tak jak jest na tych filmach: 

 

Nie należy tego naduzywać, ale przyspieszenie jest wtedy najlepsze. Efekty akustyczne jw. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam okazję podróżować jako pasażer nowym XV po niemieckiej autostradzie. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Auto bardzo ciche w stosunku do poprzedniego modelu, przynajmniej przy tej prędkości która się poruszamy (160). Zawieszenie nie jest twarde, ale z drugiej strony sprawia wrażenie pewnego.

Multimedia wyglądają okazale, też porównując do poprzednich.

Auto wewnątrz sprawia wrażenie dużego i jasnego.

Reszta jak Subaru, każdy wcześniejszy użytkownik się odnajdzie. f34eb2d684a329add2ebfef7c3b93e8d.jpg&key=ffe99025507d5a63a042e604777c59016899a638877add05a2947cf7fccc274c8185a8746393e758ecd829b552d2f8c0.jpg&key=ad986e84c9ea95a28f138e125286b2d8b99e449646e3a780bc7befb00967d062

 

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

d9b0a2dcefdf7342570d9a4a4d34d6b2.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Nosek kreseczka napisał:

Oryginalne felgi do XV sa moim zdaniem tragiczne, auto w moich oczach dużo zyskało na felgach ze zdjęcia powyżej

To chyba mała prowokacja...;-) 

Edytowane przez FanSub
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...