Skocz do zawartości

Subaru XV [GP+GT] (MY12=>MY17+MY18=>MY22)


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Karas napisał:

zgodnie z testami na YT 0-100 w nowym XV około 12s - nie wiem czy się śmiać czy płakać ale czekam na testy wersji EU bo na razie dostępne  tylko te z rynku US czy JP. Pal licho te 0- 100 bo to w codziennej jeździe wogole to nie przydatne chodzi o elastyczność i żeby się dało jakoś sensownie wyprzedzać tym autem w szczególności że pozbawili go manualnej skrzyni

Płakać raczej. 12sek nie daje nadzieji na czas 80-120 poniżej 12sek, czyli wyprzedzanie rzadko. Choć wydaje się ze nie powinno być aż tak słabo patrząc na parametry silnika i masę auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, GREGG said:

 

Oglądałem dzisiaj informacje na stronce Mitsu, ma 9,3 do setki

The 1.5-litre turbocharged petrol engine we tried has 161bhp and 250Nm of torque, and it feels punchy enough to take on similar units in rival cars. It’s reined and smooth too, so we’re looking forward to trying it with a manual gearbox. 0-62mph takes 9.8 seconds in the CVT model, and 10.3 in the manual.

 

Za: http://www.autoexpress.co.uk/mitsubishi/eclipse-cross

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minutes ago, GREGG said:

Na stronie Mitsubishi stoi 163 KM i 9,3/100. Raczej trzymałbym się danych podanych przez producenta 

Na stronie Subaru stoi, ze nowe xv ma do 100 10,4 s., a w testach ponad 12, wiec trzymałbym sie danych testowych:)

 

Podobno zmienione cvt w xv ma dać lepsze przyspieszenie na początku, problem pojawia sie potem. Na pewno trzeba przetestować i samemu zobaczyć. 

29 minutes ago, ketivv said:

 

 

tak w temacie konkurencji z mocniejszym silnikiem dla XV - oczywiście auto mniejsze ale może się okazać, że ilość miejsca podobna 

do tego 2.0 TSI + DSG + Haldex 

A ten T Roc to nie jest na bazie polo? Jak na VW wyglada całkiem ok, ale w bieda wersji z mniejszymi felgami pewnie już tak nie jest

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, peteres napisał:

Na stronie Subaru stoi, ze nowe xv ma do 100 10,4 s., a w testach ponad 12, wiec trzymałbym sie danych testowych:)

 

A to co podają ci angole to są niby dane testowe? I w ramach testu pojechali na hamownię i zmierzyli moc na 2 KM mniej niż producent podaje? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, GREGG said:

 

A to co podają ci angole to są niby dane testowe? I w ramach testu pojechali na hamownię i zmierzyli moc na 2 KM mniej niż producent podaje? :rolleyes:

No tego to nie wiem, ale po różnych aferach producentów jakoś mało wierzę w ich dane dotyczące spalania, przyspieszenia itp. Daleki jestem od tego, aby spierać się o 0,5 s w tę, czy w tamtą, najważniejsze jest subiektywne odczucie w realu.

 

Poważnie rozważam zakup nowego xv, ale te ponad 12 s do setki trochę studzi mój zapał. Pierwsze egzemplarze mają być w listopadzie, więc będzie okazja sprawdzić jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, peteres napisał:

No tego to nie wiem, ale po różnych aferach producentów jakoś mało wierzę w ich dane dotyczące spalania, przyspieszenia itp. Daleki jestem od tego, aby spierać się o 0,5 s w tę, czy w tamtą, najważniejsze jest subiektywne odczucie w realu.

Najważniejsze jest obiektwyne odczucie w realu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2017 o 11:47, obcy17 napisał:

W chwili obecnej potężne pliki cyfrowe są fenomenalnej jakości. Każdy z systemów ma zalety i wady.

 

Nie zaprzeczam. Gęste formaty cyfrowe to wielki postęp w stosunku do CD. Bezdyskusyjnie.

Jednak gdy się odpali winyl to dźwięk jest po prostu jak spuszczony ze smyczy.

Ale i tak mi się nie chce w to bawić... Wolę zostawić źródło cyfrowe a kombinować z kolumnami czy wzmacniaczem. Tu zawsze można lepiej.

Tylko, że wówczas robi się gorzej z zakupem nowego samochodu ... ;) Budżet niestety nie jest z gumy,  życie to sztuka wyborów, a wolność to uświadomiona konieczność. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2017 o 20:02, peteres napisał:

Na stronie Subaru stoi, ze nowe xv ma do 100 10,4 s., a w testach ponad 12, wiec trzymałbym sie danych testowych:)

coraz węcej testów w necie...

w 2017roku produkować 150   konne auto mające prawie 13s do 100kmh  wręcz nieprawdopodobne. Coś czuje że będzie szybki lifting....

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karas napisał:

coraz węcej testów w necie...

w 2017roku produkować 150   konne auto mające prawie 13s do 100kmh  wręcz nieprawdopodobne. Coś czuje że będzie szybki lifting....

No faktycznie, nabiera prędkości w stonowany sposób ;)

może koleś nie wciskał gazu do końca? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie do tego testu nawiązywałem....

 

Gdzieś czytałem, że cvt w nowym xv jest zmodyfikowane i wduszanie na maxa pedału do podłogi (a tak pewnie robił testujący) ma taki skutek jak na filmiku. Podobno też poprawiają się osiągi po kilkuset kilometrach.

 

Nie wiem skąd Subaru wyszło 10,4, może w trybie manualnym? Może przy odpowiednim traktowaniu pedału gazu? W każdym razie, takie testy raczej zachęcające nie są....

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.10.2017 o 20:47, peteres napisał:

Gdzieś czytałem, że cvt w nowym xv jest zmodyfikowane i wduszanie na maxa pedału do podłogi (a tak pewnie robił testujący) ma taki skutek jak na filmiku. Podobno też poprawiają się osiągi po kilkuset kilometrach.

 

W OBK zauważyłem, że wciskanie gazu do oporu wcale nie jest efektywne. Oprogramowanie symulujące zmianę biegów w takich sytuacjach jest mniej wydajne niż sprawne operowanie pedałem gazu w zakresie optymalnych obrotów.

Być może tak też jest w nowym XV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
2 minuty temu, Karenz napisał:

przybyło 6 kuni pytanie czy gdzieś pod końcem obrotomierza czy może wcześniej ?

 

 

mocy maksymalnej to raczej gdzieś pod koniec obrotomierza ;-)

 

tak czy inaczej jako niemalże jedyny dostępny silnik trochę za słaby a raczej oferta silnikowa zbyt uboga

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...