Tsunetomo Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 9 minut temu, Karas napisał: zgodnie z testami na YT 0-100 w nowym XV około 12s - nie wiem czy się śmiać czy płakać ale czekam na testy wersji EU bo na razie dostępne tylko te z rynku US czy JP. Pal licho te 0- 100 bo to w codziennej jeździe wogole to nie przydatne chodzi o elastyczność i żeby się dało jakoś sensownie wyprzedzać tym autem w szczególności że pozbawili go manualnej skrzyni Płakać raczej. 12sek nie daje nadzieji na czas 80-120 poniżej 12sek, czyli wyprzedzanie rzadko. Choć wydaje się ze nie powinno być aż tak słabo patrząc na parametry silnika i masę auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 3 hours ago, GREGG said: Oglądałem dzisiaj informacje na stronce Mitsu, ma 9,3 do setki The 1.5-litre turbocharged petrol engine we tried has 161bhp and 250Nm of torque, and it feels punchy enough to take on similar units in rival cars. It’s reined and smooth too, so we’re looking forward to trying it with a manual gearbox. 0-62mph takes 9.8 seconds in the CVT model, and 10.3 in the manual. Za: http://www.autoexpress.co.uk/mitsubishi/eclipse-cross Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Na stronie Mitsubishi stoi 163 KM i 9,3/100. Raczej trzymałbym się danych podanych przez producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 tak w temacie konkurencji z mocniejszym silnikiem dla XV - oczywiście auto mniejsze ale może się okazać, że ilość miejsca podobna do tego 2.0 TSI + DSG + Haldex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) 31 minutes ago, GREGG said: Na stronie Mitsubishi stoi 163 KM i 9,3/100. Raczej trzymałbym się danych podanych przez producenta Na stronie Subaru stoi, ze nowe xv ma do 100 10,4 s., a w testach ponad 12, wiec trzymałbym sie danych testowych:) Podobno zmienione cvt w xv ma dać lepsze przyspieszenie na początku, problem pojawia sie potem. Na pewno trzeba przetestować i samemu zobaczyć. 29 minutes ago, ketivv said: tak w temacie konkurencji z mocniejszym silnikiem dla XV - oczywiście auto mniejsze ale może się okazać, że ilość miejsca podobna do tego 2.0 TSI + DSG + Haldex A ten T Roc to nie jest na bazie polo? Jak na VW wyglada całkiem ok, ale w bieda wersji z mniejszymi felgami pewnie już tak nie jest Edytowane 15 Października 2017 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 46 minut temu, peteres napisał: Na stronie Subaru stoi, ze nowe xv ma do 100 10,4 s., a w testach ponad 12, wiec trzymałbym sie danych testowych:) A to co podają ci angole to są niby dane testowe? I w ramach testu pojechali na hamownię i zmierzyli moc na 2 KM mniej niż producent podaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 7 minutes ago, GREGG said: A to co podają ci angole to są niby dane testowe? I w ramach testu pojechali na hamownię i zmierzyli moc na 2 KM mniej niż producent podaje? No tego to nie wiem, ale po różnych aferach producentów jakoś mało wierzę w ich dane dotyczące spalania, przyspieszenia itp. Daleki jestem od tego, aby spierać się o 0,5 s w tę, czy w tamtą, najważniejsze jest subiektywne odczucie w realu. Poważnie rozważam zakup nowego xv, ale te ponad 12 s do setki trochę studzi mój zapał. Pierwsze egzemplarze mają być w listopadzie, więc będzie okazja sprawdzić jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 15 minut temu, peteres napisał: Pierwsze egzemplarze mają być w listopadzie, więc będzie okazja sprawdzić jak to wygląda. Niewątpliwie własne testy to najlepsze rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Godzinę temu, peteres napisał: No tego to nie wiem, ale po różnych aferach producentów jakoś mało wierzę w ich dane dotyczące spalania, przyspieszenia itp. Daleki jestem od tego, aby spierać się o 0,5 s w tę, czy w tamtą, najważniejsze jest subiektywne odczucie w realu. Najważniejsze jest obiektwyne odczucie w realu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, ketivv napisał: 2.0 TSI + DSG + Haldex imo idealne połaczenie. ( w Subaru mamy 2.0dit +cvt )To chyba odpowiednik VW na Skody karoq?? Edytowane 15 Października 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 W dniu 13.10.2017 o 11:47, obcy17 napisał: W chwili obecnej potężne pliki cyfrowe są fenomenalnej jakości. Każdy z systemów ma zalety i wady. Nie zaprzeczam. Gęste formaty cyfrowe to wielki postęp w stosunku do CD. Bezdyskusyjnie. Jednak gdy się odpali winyl to dźwięk jest po prostu jak spuszczony ze smyczy. Ale i tak mi się nie chce w to bawić... Wolę zostawić źródło cyfrowe a kombinować z kolumnami czy wzmacniaczem. Tu zawsze można lepiej. Tylko, że wówczas robi się gorzej z zakupem nowego samochodu ... Budżet niestety nie jest z gumy, życie to sztuka wyborów, a wolność to uświadomiona konieczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) W dniu 15.10.2017 o 20:02, peteres napisał: Na stronie Subaru stoi, ze nowe xv ma do 100 10,4 s., a w testach ponad 12, wiec trzymałbym sie danych testowych:) coraz węcej testów w necie... w 2017roku produkować 150 konne auto mające prawie 13s do 100kmh wręcz nieprawdopodobne. Coś czuje że będzie szybki lifting.... Edytowane 18 Października 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Godzinę temu, Karas napisał: coraz węcej testów w necie... w 2017roku produkować 150 konne auto mające prawie 13s do 100kmh wręcz nieprawdopodobne. Coś czuje że będzie szybki lifting.... No faktycznie, nabiera prędkości w stonowany sposób może koleś nie wciskał gazu do końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Właśnie do tego testu nawiązywałem.... Gdzieś czytałem, że cvt w nowym xv jest zmodyfikowane i wduszanie na maxa pedału do podłogi (a tak pewnie robił testujący) ma taki skutek jak na filmiku. Podobno też poprawiają się osiągi po kilkuset kilometrach. Nie wiem skąd Subaru wyszło 10,4, może w trybie manualnym? Może przy odpowiednim traktowaniu pedału gazu? W każdym razie, takie testy raczej zachęcające nie są.... Edytowane 18 Października 2017 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 W dniu 18.10.2017 o 20:47, peteres napisał: Gdzieś czytałem, że cvt w nowym xv jest zmodyfikowane i wduszanie na maxa pedału do podłogi (a tak pewnie robił testujący) ma taki skutek jak na filmiku. Podobno też poprawiają się osiągi po kilkuset kilometrach. W OBK zauważyłem, że wciskanie gazu do oporu wcale nie jest efektywne. Oprogramowanie symulujące zmianę biegów w takich sytuacjach jest mniej wydajne niż sprawne operowanie pedałem gazu w zakresie optymalnych obrotów. Być może tak też jest w nowym XV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Na autoscout pojawiły się zdjęcia w realu nowego XV w wersji Exclusive: https://www.autoscout24.com/offers/subaru-xv-2-0i-awd-aut-exclusiv-my-18-acc-led-navi-gasoline-blue-4d1cf36f-88dd-4bf1-9b1f-ddc0d37511bf?cldtidx=15 Podobno w PL mają być na dniach, a może już gdzieś są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 u nas premiera chyba jeszcze w tym miesiącu więc pewnie już niedługo się pojawią :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Ktoś pokusił sie o porównanie charakterystyk aktualnego i wcześniejszego silnika ? przybyło 6 kuni pytanie czy gdzieś pod końcem obrotomierza czy może wcześniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 2 minuty temu, Karenz napisał: przybyło 6 kuni pytanie czy gdzieś pod końcem obrotomierza czy może wcześniej ? mocy maksymalnej to raczej gdzieś pod koniec obrotomierza ;-) tak czy inaczej jako niemalże jedyny dostępny silnik trochę za słaby a raczej oferta silnikowa zbyt uboga 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 odważny kolor. Pomimo tenorowych opon i X--mode to tylko crossover, którego przedni zwis dyskwalifikuje do poważniejszego off road'u. Ciekaw jestem czy nowy XV ma metalową osłonę pod silnikiem czy dalej z tworzywa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Co by w niego nie wsadzili pobije go łada za 40 tyś z blokadami mostów i reduktorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Dokładnie. Osłona silnika to trochę za mało na "poważniejszy offroad", ale to auto do tego nie jest przystosowane. Na normalne kempingi dojedzie bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 byc moze bedzie wersja X-XV (z inaczej wyprofilowanym przednim zderzakiem - jak kiedys w Tiguanach bylo ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się