Skocz do zawartości

Subaru XV [GP+GT] (MY12=>MY17+MY18=>MY22)


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

XV STI i Hybryda?

tak jak ketiv napisal. XV z sti ma tylko pakiet dokladek i przednia gorna rozpórkę  to wszystko. A ta hybryda to normalny xv 2.0i z mikro paro kilowatowym silniczkiem elektrycznym. Pali tyle samo co 2.0i a i osiagi sa takie same jak wolnossaka... ( waga silnika elektrycznego robi swoje) Jest troche testow tego na yt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednia gorna rozpórkę to wszystko

 

ten konkretnie XV STi Concept nie ma tej rozpórki

02_w1920.jpg

 

ma podobno dodany tryb S# do Si-Drive

 

zawieszenie, hamulce itp. wszytko jak zwykły hybrydowy XV

najwięcej zmian to on ma w stylizacji  ;)

 

 

natomiast co do samej koncepcji XV "STI" to mnie się się takie rozwiązanie od samego początku podoba i finalnie nie byłoby to głupie auto

 

- napęd z STI nie byłby głupim rozwiązaniem - pomijając moc, która aż tak bardzo nie byłaby potrzebna, to EJ257 ma jednak turbo w innym miejscu mniej narażonym na uszkodzenie a zarazem ułatwiającym montaż solidnej osłony od spodu, połączony jest z dużo bardziej precyzyjnie działającą skrzynia biegów, dodatkowo inny napęd 4x4 

 

- tu do końca nie wiem ale "przeszczepiając" STI byłaby szansa na hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego 

 

- piasty, zwrotnice i mamy większe pole do popisu jeśli chodzi o dobór zawieszenia jak i układu hamulcowego 

 

- przednie fotele od STI

 

i finalnie mamy całkiem ciekawe autko 

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

concept conceptem ale pewnie w wersji produkcyjnej bedzie to XV z przodem levorga :)

Nie do końca bo to jest model z przodem jak nowa Impreza

 

Takie same światła itp. dokładnie analogia do obecnych podobieństw.

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru Impreza Concept na szczudlach na tyle na ile podgladam z fona

 

tapatalk

Linia boczna jakby bardziej SUVata, mniej hatchbackowata...?

 

kurcze faktycznie :(

 

geneva-509.jpg

mh01503290.jpg

 

ciężko powiedzieć czy jest zmieniona wysokość nadwozia ale coś tam od słupka C dodali (może lepsze byłoby stwierdzenie odjęli w Imprezie bo obecny model ma okienko)

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 

Nie podzielam opinii kolegi ketiv, że modele z początkowego okresu produkcji są kiepskie
 

 

"W 2014 roku auto przeszło delikatny lifting. W modelu z 2,0 l silnikiem benzynowym zmieniono zawieszenie. We wszystkich wersja pojazdu zastosowano nową gródź oddzielającą komorę silnika od kabiny pasażerskiej, która bardziej izoluje kabinę pasażerską od kultury pracy silnika. Przeprogramowano elektryczne wspomaganie kierownicy, zastosowano system dynamic damper, który redukuje wibracje przenoszone na kierownicę, wzmocniono podstawę słupka A. "

https://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_XV

 

co nie zmienia faktu, że zmiany wprowadzono bardzo szybko coś musiało być tego powodem 

 

 

muszę sprostować informację, którą tu wkleiłem 

 

"W 2014 roku auto przeszło delikatny lifting. W modelu z 2,0 l silnikiem benzynowym zmieniono zawieszenie. We wszystkich wersja pojazdu zastosowano nową gródź oddzielającą komorę silnika od kabiny pasażerskiej, która bardziej izoluje kabinę pasażerską od kultury pracy silnika. Przeprogramowano elektryczne wspomaganie kierownicy, zastosowano system dynamic damper, który redukuje wibracje przenoszone na kierownicę, wzmocniono podstawę słupka A. "

 

wg. moich ustaleń nie zastosowano a usunięto ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wg. moich ustaleń nie zastosowano a usunięto ;-)

jestem ciekaw dlaczego

 

 

poszedłem na skróty usuwając magiczny system ciężarka umieszczonego na gumowym zawieszeniu zwany "dynamic damper" montowany do koła kierownicy (jest jeszcze jeden montowany do kolumny ale nie chciało mi się drzeć tapicerek)

 

o dziwo z tego powodu nie pojawiły się drgania kierownicy, które to wyrywałby by mi ja z ręki lub tez nie powstają harmoniczne, które miałyby zapoczątkować proces samounicestwienia się auta  ;)

 

co więcej niepokojące drgania na nierównych drogach ustały a na gładkich auto przestało myszkować po drodze przy jeździe na wprost 

 

niesamowite to tylko ok 1 kg luźno zawieszonej masy 

 

pewnie fabryczne zmiany po usunięciu tego są większe ale o nich ciężko cokolwiek się dowiedzieć 

 

 

p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kupujesz szrota WRX poobijanego z każdej strony najlepiej po dachowaniu i działasz, myślę, że w jeden weekend dasz radę

 

nie WRX ;)

 

silnik fajny lecz turbo na samym dole, do tego nowa jednostka i jakby to powiedzieć "nieznana"

 

zalety to skrzynia z wiskoza wiec problem z obsługą DCCD odpada

 

jak wspominałem na forum utknąłem z modami już się do tego powoli przymierzałem, lecz chwilowo bardziej interesuje mnie sprzedaż grata (głownie po to żeby własnie taka modyfikacja przestała mnie korcić)

 

 

kupujesz szrota WRX poobijanego z każdej strony najlepiej po dachowaniu
 

 

http://www.copart.com/us/search?q=subaru+wrx

 

https://www.iaai.com/Vehicles/Search.aspx?Keyword=subaru+wrx

 

temat mi nie obcy  :)

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...