carfit Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 radzior napisał(a):Glowice zostaly oddane do planowania i wszystko..... co wszystko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 co wszystko ? Pewnie chodzi o to ze ma gwarancje na planowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzior Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 a do naprawy wyciągaliście sam motor, czy razem ze skrzynią i przednim zawieszeniem..? czy może dało radę zrobić bez wyciągania motoru... emotorsport to mialo byc zabawne, gratuluje koledze poczucia humoru -- So paź 01, 2011 11:10 am -- Ja rozumiem sobie samemu , zmienić klocki, koła, czy olej, jak ktoś ma warunki do tego , i trochę hobby, ale żeby prawie remont silnika robić samemu , bez odp. wiedzy :shock:Tak czy siak mam nadzieje że masz nauczkę , ze czasami nie warto zaoszczędzić 800zł :roll: carfit wiedza jakas jest, doswiadczenia z Subaru niestety brak. Pewnie masz troche racji i nie chodzi o zaoszczedzenie 800zl, poprostu lubie grzebac przy swojej maszynie, tutaj jednak sprawa mnie przerosla o tyle, ze nie oddalem bloku silnika do planowania a przede wszystkim, ze nie sprawdzilem jego plaszczyzny :-( -- So paź 01, 2011 11:13 am -- Udalo sie :?:Napisz cos... Chocby jako przestroge dla innych :| gryzli jak sie pewnie domyslasz cisnienie w wezach rosnie, znaczy padla UPG :-( Tak jak napisalem wyzej carfitowi podstawowy blad to blok silnika, ktory nie zostal splanowany a w Subaru niestety trzeba go planowac przy naprawie UPG :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 gryzli jak sie pewnie domyslasz cisnienie w wezach rosnie, znaczy padla UPG :-( Tak jak napisalem wyzej carfitowi podstawowy blad to blok silnika, ktory nie zostal splanowany a w Subaru niestety trzeba go planowac przy naprawie UPG :-( Nie martw nic (no szkoda jedynie kasy ale ona dziś jest, jutro jej nie ma a pojutrze znowu jest ;-) ). Per aspera ad astra. Będzie dobrze 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 gryzli jak sie pewnie domyslasz cisnienie w wezach rosnie, znaczy padla UPG Tak jak napisalem wyzej carfitowi podstawowy blad to blok silnika, ktory nie zostal splanowany a w Subaru niestety trzeba go planowac przy naprawie UPG Szkoda ze tak sie to skonczylo... Ale jak to mowia - nauka nie idzie w las, tylko w nas... A nic tak nie cieszy jak wlasnoreczna naprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzior Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Koledzy Grzesiek_67 i gryzli, dzieki za dobre slowo :-) Nie martw nic (no szkoda jedynie kasy ale ona dziś jest, jutro jej nie ma a pojutrze znowu jest ;-) Kasy wcale tak duzo nie trace, jedynie koszt samych uszczelek i 150zl za planowanie glowic A nic tak nie cieszy jak wlasnoreczna naprawa Zgadzam sie z tym w 100% :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 radzior, szacun za podęcie wyzwania-carfit ma rację z logistycznego punktu widzenia , ale ja chętnie podłubałbym z Tobą 8) .Nie takie rzeczy zdarzają się .Temat do ogarnięcia.pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzior Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 szacun za podęcie wyzwania-carfit ma rację z logistycznego punktu widzenia , ale ja chętnie podłubałbym z Tobą 8) respect, dzieki, mamy podobne podejscie do tematu :-) -- Wt paź 18, 2011 11:32 am -- Od tygodnia Forek znowu daje mi wiele frajdy z jazdy, mam nadzieje, ze teraz nie bedzie juz problemow i radosc potrwa dluzej... Silnik naprawiony w Wawie (zainteresowanym podesle wiecej info na priv). Glowice oraz blok zostaly splanowane, poszly nowe, oryg. uszczelki pod glowice, sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Od tygodnia tylko radocha z jazdy i banan na twarzy :-) 8-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzior Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Po co ? Wymienilem te podzespoly ze wzgledu na zamiar podniesienia mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Wymienilem te podzespoly ze wzgledu na zamiar podniesienia mocy własny pomysł czy ktos doradzil... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 własny pomysł czy ktos doradzil... :roll: p.Andrzeju - nie ma to jak dyskretna zżymanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzior Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 własny pomysł czy ktos doradzil... :roll: O ktory pomysl chodzi, o wymiane tych elementow czy o zamiar podniesienia mocy?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 a to nie taka sama pompa? short block wrx fxt sti jest taki sam, ale nie wiem czy zawiera pompę. w kazdym razie niezły pech o ile tak to można nazwać, czy lepiej konsekwencja i pewnik. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzior Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 a to nie taka sama pompa? short block wrx fxt sti jest taki sam Mam informacje, ze short block jest taki sam, ale tloki juz nie, pompa tez rozni sie szerokoscia lopatek, fabryczna ma 10mm a STI 11mm Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 ale tloki juz nie, dziwne, bo przychodzą z SB, ale to mozę nie prawdziwa informacja. jak sprawdziłem numery części to były różne rodzaje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Dnia 18.10.2011 o 11:32, radzior napisał: respect, dzieki, mamy podobne podejscie do tematu :-) -- Wt paź 18, 2011 11:32 am -- Od tygodnia Forek znowu daje mi wiele frajdy z jazdy, mam nadzieje, ze teraz nie bedzie juz problemow i radosc potrwa dluzej... Silnik naprawiony w Wawie (zainteresowanym podesle wiecej info na priv). Glowice oraz blok zostaly splanowane, poszly nowe, oryg. uszczelki pod glowice, sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Od tygodnia tylko radocha z jazdy i banan na twarzy :-) 8-) Odgrzewam stareńki wątek z pytaniem, które dotyczy mojego Forka: Czy przy wymianie UPG / głowic, z założenia planuje się też blok, czy wystarczy liznąć głowice podczas ich regeneracji? U mnie głowica pękła pod sprężyną, dlatego powoli, ale skutecznie wcinało płyn do cylindra / cylindrów. Idzie nowy komplet - używane, zregenerowane głowice, UPG, ARP-y, itp., ale powtarzam pytanie: zabielać blok, czy wystarczy sprawdzić, czy jest "płaski" na powierzchni styku z głowicami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się