Skocz do zawartości

Forek 2.5XT AT MY06 uszczelka pod glowica - R A T U N KU !!!


radzior

Rekomendowane odpowiedzi

 

a do naprawy wyciągaliście sam motor, czy razem ze skrzynią i przednim zawieszeniem..? :twisted:

 

czy może dało radę zrobić bez wyciągania motoru... :evil::evil::evil:

emotorsport to mialo byc zabawne, gratuluje koledze poczucia humoru

 

-- So paź 01, 2011 11:10 am --

 

Ja rozumiem sobie samemu , zmienić klocki, koła, czy olej, jak ktoś ma warunki do tego , i trochę hobby, ale żeby prawie remont silnika robić samemu , bez odp. wiedzy :shock:

Tak czy siak mam nadzieje że masz nauczkę , ze czasami nie warto zaoszczędzić 800zł :roll:

 

carfit wiedza jakas jest, doswiadczenia z Subaru niestety brak. Pewnie masz troche racji i nie chodzi o zaoszczedzenie 800zl, poprostu lubie grzebac przy swojej maszynie, tutaj jednak sprawa mnie przerosla o tyle, ze nie oddalem bloku silnika do planowania a przede wszystkim, ze nie sprawdzilem jego plaszczyzny :-(

 

-- So paź 01, 2011 11:13 am --

 

Udalo sie :?:

Napisz cos... Chocby jako przestroge dla innych :|

 

gryzli jak sie pewnie domyslasz cisnienie w wezach rosnie, znaczy padla UPG :-( Tak jak napisalem wyzej carfitowi podstawowy blad to blok silnika, ktory nie zostal splanowany a w Subaru niestety trzeba go planowac przy naprawie UPG :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gryzli jak sie pewnie domyslasz cisnienie w wezach rosnie, znaczy padla UPG :-( Tak jak napisalem wyzej carfitowi podstawowy blad to blok silnika, ktory nie zostal splanowany a w Subaru niestety trzeba go planowac przy naprawie UPG :-(

 

 

Nie martw nic (no szkoda jedynie kasy ale ona dziś jest, jutro jej nie ma a pojutrze znowu jest ;-) ). Per aspera ad astra. Będzie dobrze 8)

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gryzli jak sie pewnie domyslasz cisnienie w wezach rosnie, znaczy padla UPG Tak jak napisalem wyzej carfitowi podstawowy blad to blok silnika, ktory nie zostal splanowany a w Subaru niestety trzeba go planowac przy naprawie UPG

 

Szkoda ze tak sie to skonczylo... Ale jak to mowia - nauka nie idzie w las, tylko w nas... A nic tak nie cieszy jak wlasnoreczna naprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy Grzesiek_67 i gryzli, dzieki za dobre slowo :-)

 

Nie martw nic (no szkoda jedynie kasy ale ona dziś jest, jutro jej nie ma a pojutrze znowu jest ;-)

 

Kasy wcale tak duzo nie trace, jedynie koszt samych uszczelek i 150zl za planowanie glowic

 

A nic tak nie cieszy jak wlasnoreczna naprawa

 

Zgadzam sie z tym w 100% :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
szacun za podęcie wyzwania-carfit ma rację z logistycznego punktu widzenia , ale ja chętnie podłubałbym z Tobą 8)

 

respect, dzieki, mamy podobne podejscie do tematu :-)

 

-- Wt paź 18, 2011 11:32 am --

 

Od tygodnia Forek znowu daje mi wiele frajdy z jazdy, mam nadzieje, ze teraz nie bedzie juz problemow i radosc potrwa dluzej...

Silnik naprawiony w Wawie (zainteresowanym podesle wiecej info na priv). Glowice oraz blok zostaly splanowane, poszly nowe, oryg. uszczelki pod glowice, sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Od tygodnia tylko radocha z jazdy i banan na twarzy :-) 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 lat później...
Dnia 18.10.2011 o 11:32, radzior napisał:

 

respect, dzieki, mamy podobne podejscie do tematu :-)

 

-- Wt paź 18, 2011 11:32 am --

 

Od tygodnia Forek znowu daje mi wiele frajdy z jazdy, mam nadzieje, ze teraz nie bedzie juz problemow i radosc potrwa dluzej...

Silnik naprawiony w Wawie (zainteresowanym podesle wiecej info na priv). Glowice oraz blok zostaly splanowane, poszly nowe, oryg. uszczelki pod glowice, sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Od tygodnia tylko radocha z jazdy i banan na twarzy :-) 8-)

 

Odgrzewam stareńki wątek z pytaniem, które dotyczy mojego Forka:

Czy przy wymianie UPG / głowic, z założenia planuje się też blok, czy wystarczy liznąć głowice podczas ich regeneracji? U mnie głowica pękła pod sprężyną, dlatego powoli, ale skutecznie wcinało płyn do cylindra / cylindrów. Idzie nowy komplet - używane, zregenerowane głowice, UPG, ARP-y, itp., ale powtarzam pytanie: zabielać blok, czy wystarczy sprawdzić, czy jest "płaski" na powierzchni styku z głowicami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...