hoop Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Hmm. W ubiegłym roku miałem małe ała - przedni reflektor do Toyoty Tercel II. Cóż, auto zabytkowe i niezbyt popularne w polandii, więc części niet. Ostatecznie znalazłem porysowaną lampę za 300zł, a nieco później za 200. Szukałem 2 miechy A pół roku później potrzebowałem do wanny (zazdrosny szef mi wjechał swoim a4 na parkingu ^^) - jakieś 7 dych btw. dzień dobry. dawno mnie tu nie było. coś ciekawego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Golf IV Synchronizator + popychacz pierwszego biegu po grubych zniżkach w ASO 950 PLN Brutto Podobno nikt inny tego nie ma dalej szukam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 raczej audi, A widzisz różnicę? Pozdrawiam Widzę, np. w VW nigdy nie było pięciocylindrowych dwudziestozaworowych uturbionych motorów 3B, AAN, ABY o pojemności 2226ccm z mocą 230KM i momencie 320 niutków przy 1850obr.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Widzę, np. w VW nigdy nie było pięciocylindrowych dwudziestozaworowych uturbionych motorów 3B, AAN, ABY o pojemności 2226ccm z mocą 230KM i momencie 320 niutków przy 1850obr.... Ja mówię o "klasie" producenta Dobra, słowo się rzekło i fotki odgrzebałem. Sorry za jakość ale to fotografia z fotografii i dalej: i dalej: Heh. był wściekle żółty i nie było osoby, która by się za nim nie obejrzała Wspominam go bardzo ciepło Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 raczej audi, A widzisz różnicę? Pozdrawiam Widzę, np. w VW nigdy nie było pięciocylindrowych dwudziestozaworowych uturbionych motorów 3B, AAN, ABY o pojemności 2226ccm z mocą 230KM i momencie 320 niutków przy 1850obr.... Oj bo Ty się znasz;P każdy Golf ze spojlerami ma więcej koni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Ty się znasz niespecjalnie , ale staram się sprawiać takie wrażenie... Subaryta, żółtek jest zajeinteresujący , jak auto w takim kolorze nie ma być przyjmowane CIEPŁO Mój drugi Esprit był w bardzo podobnym odcieniu, niestety, fotki nie ocalały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 świetny watek niestety jestem za mlody zeby moc napisac jakas ciekawa anegdotke dlatego czekam na więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 To opisz coś ciekawego, co być może usłyszałeś od ojca, dziadka, pradziadka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 emotorsport, z Twojego podwórka (znaczy regionu) wywodzi się bardzo ciekawa jednostka (prawdopodobnie już niestety Ś.P. bo wiek już wtedy był zaawansowany) motoryzacyjna - inż. Doubrawski i jego Ognista Pantera, znasz? (znalazłem fotki niezwykle ciekawego auta ale ich nie zdążyłem wcisnąć) Jak wkleję fotki - opiszę całość ale może jest szansa, że znałeś facet osobiście? Pozdrawiam Subaryta, żółtek jest zajeinteresujący Śmiej się śmiej ale nawet Ferrarka kolegi nie robiła takiego wrażenia a kosztowała moje 2 Prosiaczki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 http://allegro.pl/porsche-928-5-0-v8-ma ... ml#gallery niewielkim stosunkowo sumptem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikimoll Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Nie moje, podsłuchane - Szaya opowiadał jakiemuś Znajomemu w Słomczynie... "Zadzwoniłem do firmy i pytam o opony w takim i takim rozmiarze. Mówią że mają, pytam czy białe boczki - tak, wszystko jest jak trzeba. Oni pytają do czego , ja mówię że do Cadillaca. Podali mi cenę 1850 zł . Poprosiłem kumpla żeby zadzwonił i zapytał jeszcze raz. No to zadzwonił, podał rozmiar - oni pytają do czego, to on mówi że do bryczki. JAKIEJ ? No konnej takiej bryczki zwykłej. To mu podali cenę 650 zł ... To im zadzwoniłem i powiedziałem im co z nich za firma jest...." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 motorsport napisał(a):Subaryta, żółtek jest zajeinteresujący Śmiej się śmiej ale nawet Ferrarka kolegi nie robiła takiego wrażenia a kosztowała moje 2 Prosiaczki Pozdrawiam mimo wszystko fotki krzysztova robiawieksze wrazenie zwlaszcza te z kwiatem polskiej motoryzacji w tle :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Kumpla znajomy prowadzi flote samochodowa, miedzy innymi obsługuje auto prezesa firmy. Ostatnio zrobił przeglad w jego bentley'u, faktury na własne oczy nie widziałem, ale podobno takie w miare standardowe rzeczy, płyny, hamulce itp - koszt ok 80 tys zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ostatnio zrobił przeglad w jego bentley'u(...)koszt ok 80 tys zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Naście lat temu kumpel poprosił mnie, żebym mu kupił w Niemczech ośkę satelitów do dyfra tylnonapędowej, kultowej Toyoty Corolli AE86....taki kawałek metalu, 5x10x2cm? Dał mi 100 marek i powiedział: reszty nie trzeba, będziesz miał na paliwo..... ASO Toyoty.... magazyn..... magazynier...... oczekiwanie minimum 14 dni....... cena....... budujemy napięcie..... :shock: na pięcie budujemy..... zbudowaliśmy....... :roll: 1410 DM (netto)..... popatrzyłem na tę stówę....... chyba nie starczy..... :shock: :shock: :shock: -- 27 mar 2012, o 23:18 -- . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oqrek Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 emotorsport, trzeba było zamówić w polskim aso toyoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 emotorsport, dawaj tę ośkę, zaraz koledze ten dinks utoczymy u Zenka, "na fuchę", za flaszkę i to brutto, bez żadnego, za przeproszeniem, VAT'u Panie, ale pazerne te Niemce :shock: Pewnie tymi cenami chcą zabić miłość do japońskiej motoryzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 15 lutego w nasz tylny zderzak wjechała pani (nawiasem mówiąc kierowca z tutejszego pogotowia ) i później mieliśmy wizytę pana rzeczoznawcy. Ów pan stwierdził, że części do Subaru wcale nie są drogie. Wycenił same części - zderzak, nakładka na zderzak, nakładki na rury wydechowe i klapa bagażnika (z napisami) - na niecałe 5 000 zł. Nie pamiętam już, czy to z VAT, czy bez, ale raczej bez. Ile to było ostatecznie nawet nie wiem, bo serwis wysłał fakturę do ubezpieczyciela. Rzeczoznawca ten powiedział, że wyceniał niedawno stukniętego z przodu Mitsubishi. Cena samych dupereli typu zderzak, kratka chłodnicy, srebrne nakładki, ramki, lampy itp. miała wynosić około 30 000 złotych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Jeżeli w/w ceny Was przerażają, to chyba jeszcze nie zaglądaliście do TEGO wątku... Miłej lektury! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 emotorsport, trzeba było zamówić w polskim aso toyoty To było w czasach, kiedy w Polsce o ASO Toyoty jeszcze nikt nie słyszał, gdzieś tak na przełomie XIV i XV wieku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 emotorsport, trzeba było zamówić w polskim aso toyoty To było w czasach, kiedy w Polsce o ASO Toyoty jeszcze nikt nie słyszał, gdzieś tak na przełomie XIV i XV wieku... No ba, przecież to Toyota wynalazła koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 No ba, przecież to Toyota wynalazła koło A nie radziecki naukowiec Kołow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 no to ja też mam nie moje ale Ojca kolega Samochód firmowy padła skrzynia automat, samochód Lexus RX 350, wyceniony wtedy na jakieś 68-70 tyś, samochód z uwagi że flotowy to wymiana skrzyni w ASO, koszt wymiany z wszystkimi częściami 63tyś. I bądź tu chłopie mądry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 no to ja też mam nie moje ale Ojca kolega Samochód firmowy padła skrzynia automat, samochód Lexus RX 350, wyceniony wtedy na jakieś 68-70 tyś, samochód z uwagi że flotowy to wymiana skrzyni w ASO, koszt wymiany z wszystkimi częściami 63tyś. I bądź tu chłopie mądry to i tak z 5-7k pln odzysku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Amatorom wrażeń ekstremalnych polecam JDMy. Jak wam padnie elektrozawór hydrauliki w tylnej osi czterech kół skrętnych, które były dostępne tylko w limitowanej wersji w Japonii 15 lat temu, to pogadamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się