Skocz do zawartości

Dykteryjki samochodowe


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

To było na prawdę piękne auto. V8 z przodu, manualna skrzynia z tyłu (transaxle), RWD, idealny rozkład masy.

Wspaniały samochód. Ja też miałem takie auto (5.0 V8 320KM) i do dziś wspominam je z ogromnym sentymentem.

Wtedy ten model w tej wersji był wyżej klasyfikowany niż 911.

I całkiem słusznie według mnie. 911 to wiertarka (cudna, ale wiertarka) a 928 jechało nie gorzej za to o niebo wygodniej i ciszej ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To był AT czy MT?

MT. Generalnie była to dość rzadka konfiguracja - czarny lakier, białe skóry i manualna skrzynia.

 

Ja też miałem takie auto (5.0 V8 320KM) i do dziś wspominam je z ogromnym sentymentem.

U mnie sentyment ten sam. :) W jakich latach tym śmigałeś?

 

I całkiem słusznie według mnie. 911 to wiertarka (cudna, ale wiertarka) a 928 jechało nie gorzej za to o niebo wygodniej i ciszej

To miało być 911 Turbo 964, ale na nowe czekało się ponad rok, więc plany dotyczące 911 zostały odroczone. Ale co się odwlecze, to... :twisted:

 

czekamy na zdjęcia

Proszę uprzejmie:

Kopia9283.jpg

 

Zwróćcie uwagę na kontrast :mrgreen: Na zdjęciu brat mojego ojca.

th_9282.jpg

 

I książeczka serwisowa, która nie została oddana przy odsprzedaży 8)

th_DSC03129as-1.jpg

 

Mikad, miałeś nikomu nie mówić o zdjęciach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sentyment ten sam. :) W jakich latach tym śmigałeś?

 

Miałem ten samochód przez cały 2001 rok, samochód był z 1992 roku i miał tylko 1 właściciela przede mną (kolor żółty, czarne skóry - jak znajdę fotki to dorzucę ;) ) Po sprzedaży auto długo nie pojeździło - kolega zwyczajnie nie ogarnął i dzwonek był aż zęby bolą...Z auta nic nie zostało ale kumpel wyszedł zaledwie lekko połamany (mocne auto było...)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w tym wątku powinny się pojawić zdjęcia Lotusów:)

 

Mówisz i masz.... :D

 

Niestety w przyrodzie egzystuje tylko jedno zdjęcie czerwonego, zrobione zresztą wówczas nowoczesną :oops: techniką - POLA(ND)ROIDEM... :twisted::D , z którego strzeliłem teraz na szybko fotkę cyfrakiem...także sorki za jakość...

i okazało się, że jednak skleroza powoli ale jednak mnie dopada...z przodu był uszkodzony lewy błotnik...a nie prawy.... :(

 

img0346qs.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

img0348fcd.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe historyjki, czekam na wiecej ;) a'propos wysokich kwot za byle G to nie wiem czy jestescie swiadomi, ale wiele ZWYKLYCH foliowych naklejek np. ochraniajacych na nadkola, slupki do aut typu Toyota, Nissan itp. w ASO potrafi kosztowac w granicach 200-300zl za sztuke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś za napis SIGMA V6 24V do Miśka zapłaciłem ponad 300 marek....

 

.a do mercedesa 124 napis 300E 24V kosztował w tym samym czasie chyba ze 25 DM.... :twisted::D

 

Ot wziął i porównał, jaki samochód takie ceny części zamiennych ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Niestety w przyrodzie egzystuje tylko jedno zdjęcie czerwonego, zrobione zresztą wówczas nowoczesną :oops: techniką - POLA(ND)ROIDEM... :twisted::D , z którego strzeliłem teraz na szybko fotkę cyfrakiem...także sorki za jakość...

i okazało się, że jednak skleroza powoli ale jednak mnie dopada...z przodu był uszkodzony lewy błotnik...a nie prawy.... :(

...

 

Mam pytanie, czy ten Lotus się tak strasznie prowadził jak próbują to oddać w GT5 na PS3 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś za napis SIGMA V6 24V do Miśka zapłaciłem ponad 300 marek....

 

.a do mercedesa 124 napis 300E 24V kosztował w tym samym czasie chyba ze 25 DM.... :twisted::D

 

Ot wziął i porównał, jaki samochód takie ceny części zamiennych ;)

Pozdrawiam

brakuje tylko podpisu: dealer trzech diamentow :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje tylko podpisu: dealer trzech diamentow :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

;)

Podobno, gdyby składać samochód samodzielnie z kupowanych części, to taki samochód byłby dwadzieścia kilka razy droższy w stosunku do ceny w salonie

 

Myślę, że nawet kilkanaście. Jak się dowiedziałem ile kosztowałby nowy silnik (short block) do XKR z 98 roku (niestety spotkało mnie coś takiego w kocie...) to jeszcze długo miałem klasyczny opad szczęki - wtedy (2006 rok) łączny koszt naprawy auta wartego, daj Boże, 70 tysi przekroczyłby 110 000 ;) Silnik kupiłem z rozbitka angielskiego za ułamek ceny części nowej ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w przyrodzie egzystuje tylko jedno zdjęcie czerwonego, zrobione zresztą wówczas nowoczesną :oops: techniką - POLA(ND)ROIDEM... :twisted::D , z którego strzeliłem teraz na szybko fotkę cyfrakiem...także sorki za jakość...

i okazało się, że jednak skleroza powoli ale jednak mnie dopada...z przodu był uszkodzony lewy błotnik...a nie prawy.... :(

 

I to wygląda jak Lotus, a nie jak badziewia (przynajmniej wizualnie - moja subiektywna opinia), które ta firma popełnia obecnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Niestety w przyrodzie egzystuje tylko jedno zdjęcie czerwonego, zrobione zresztą wówczas nowoczesną :oops: techniką - POLA(ND)ROIDEM... :twisted::D , z którego strzeliłem teraz na szybko fotkę cyfrakiem...także sorki za jakość...

i okazało się, że jednak skleroza powoli ale jednak mnie dopada...z przodu był uszkodzony lewy błotnik...a nie prawy.... :(

...

 

Mam pytanie, czy ten Lotus się tak strasznie prowadził jak próbują to oddać w GT5 na PS3 ???

 

nie potrafię tego jakoś sensownie ocenić...dobra opona, Autobahn....wszystko się dobrze prowadzi, nawet GTI czy GSI.... :twisted::D

wrażenia z jazdy lekkim autem z mocnym silnikiem położonym centralnie.... :lol::lol::lol::lol::lol::lol: - nie da się opisać...bajka.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był czas, że 924 też był objektem westchnień.... :)

 

Chyba za młody byłem ;) 924 to zawsze był VW ;)

Pozdrawiam

 

raczej audi, przynajmniej motoryzacja....ale do płacenia za części było zupełnie inne okienko.... :twisted:

 

już wtedy można było się poczuć VIPem.... :mrgreen::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...