Jump to content

IC Spray


Ariel
 Share

Recommended Posts

Problem polega na tym że po zalaniu 4-5l wody wystarcza na 50km :roll:

Wycieku żadnego nie ma, każda szybsza jazda to częste spryskiwanie,

od czego zależy kiedy powinien spryskiwać ? Od temp w dolocie czy ustawia się to czasowo ?

Link to comment
Share on other sites

No właśnie dzisiaj to zauważyłem, jest zimno i włączył się może z 4 razy na odcinku 30km.

Gorzej jak jest cieplej, może mam za dużą temp w dolocie ? Może wymienię filtr powietrza ?

Link to comment
Share on other sites

Ariel, manualnie jak wciśniesz to chyba 5sek. ma ustawione. Automatycznie zależy od temp. w dolocie.

 

 

lub od doładowania - z tego co pamiętam - miałem okazję przejechać się autem kolegi z Katowic (takim jak kolegi Ariela), natrysk uaktywniał się przy każdym przekroczeniu 0,8bara doładowania

 

poszukaj zbiornika 12L od spec C - problem sam Ci się rozwiąże :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gorzej jak jest cieplej, może mam za dużą temp w dolocie ? Może wymienię filtr powietrza ?

Na pewno nie zaszkodzi.

lub od doładowania
nie pamiętam dokładnie, możliwe że od jednego i drugiego ale pamiętam że leje więcej jak jest cieplej więc świadczyłoby to o tym że jest zależny od temp. w dolocie bo jakby był tylko od doładowania to by zawsze lał podobnie.
Link to comment
Share on other sites

Kruk, a jakby założyć dolot ze stożkiem ?

 

400KM masz w tym aucie?

 

Moim zdaniem niepotrzebnie panikujesz - woda bedzie sie zuzywac i niestety z tmic powietrze w dolocie bedzie sie troche nagrzewac nadal, zwlaszcza przy postoju. Takie uroki tmic i watpie,zebys realnie cos zmienil (na plus) stozkiem.

 

mozesz pomyslec nad fmic - ale tez bym nie robil paniki, przynajmiej dopoki nie idziesz w grube moce.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

400KM masz w tym aucie?

 

Jeszcze 83KM mi brakuje :mrgreen:

Moim zdaniem niepotrzebnie panikujesz

To moja pierwsza styczność z IC Spray więc nie miałem punktu odniesienia jak to ma działać,

FMIC raczej mnie nie interesuje, to nie Krukowóz :wink:

Link to comment
Share on other sites

Zuzycie wody masz moim zdaniem calkiem normalne, zwlaszcza, jesli pociskasz.

To jest rozwiazanie raczej na "OS" :)

 

-- wtorek, 20 wrz 2011, 11:37 --

 

Zuzycie wody masz moim zdaniem calkiem normalne, zwlaszcza, jesli pociskasz.

To jest rozwiazanie raczej na "OS" :)

Link to comment
Share on other sites

Ariel, olej stożek nie ma sensu. Pilnuj żeby filtr powietrza był świeży i tyle. Możesz pobawić się w ograniczenie ciepłoty pod maską typu termoizolacje turbiny i kolektora wydechowego bo to zawsze pomoże autku, poza tym jak spray działa to ok i może tyle lać.

Link to comment
Share on other sites

Ariel, większy zbiornik w Spec C to też dowód na to że małe na krótko starczają i w bardziej sportowej wersji dali większy :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dysze to się mogą co najwyżej zakamienić jak ktoś twardą wodę leje ale wtedy to psuje się stożek rozpylenia albo psika mniej bo jest przytkana dysza, nie słyszałem jeszcze żeby się komuś strumień powiększył.

Link to comment
Share on other sites

od czego zależy kiedy powinien spryskiwać ? Od temp w dolocie czy ustawia się to czasowo ?

 

automatyczny tryb zależy od :

- doładowania

- temperatury płynu chłodniczego

- obrotów silnika

- prędkości samochodu

- temperatury powietrza w dolocie

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

- temperatury powietrza w dolocie

 

To samo przeczytałem w manualu, na autostradzie przy 140km/h IC spray ciągnie co kilkanaście sekund a przecież w takich warunkach temp. w dolocie powinna być niższa :?:, doładowanie też bo jak mi się nie spieszy to jadę na -,03 do 0,3.

Dysze są ok ale chyba producent nie przewidział zbiornika starczającego na 30 minut jazdy :?

Link to comment
Share on other sites

niestety ja nie mam podłączonego trybu automatycznego eh mimo że mam guzik , komputer od spec-c obsługujący auto spray to nikt nie wie jak to u mnie podłączyć :/ może dlatego że mam samochód po przekładce, starą wiązkę z GC8 no i przerabianą w dodatku do silnika z new age :P no więc już pogodziłem się z tym że nie będzie mi to chodziło automatycznie , ale mogę Ci powiedzieć że posiadam 12l zbiornik na wode od spec-c i włączam sobie to na tryb "non-stop" wkładając wykałaczkę :P i blokując guzik no i na pojeżdzawkach starcza mi to na naprawdę długi czas więc myślę że i Tobie taki zbiorniczek by rozwiązał problem :D

Link to comment
Share on other sites

grizus, widocznie nawet w STI do życia potrzebna jest woda :wink:

Zobaczę jeszcze co się zacznie dziać po wymianie filtra powietrza, teraz jest trochę zimno więc trochę się uspokoił.

Dzięki panowie za dobre rady :lol:

Link to comment
Share on other sites

od czego zależy kiedy powinien spryskiwać ? Od temp w dolocie czy ustawia się to czasowo ?

 

automatyczny tryb zależy od :

- doładowania

- temperatury płynu chłodniczego

- obrotów silnika

- prędkości samochodu

- temperatury powietrza w dolocie

 

Ło jezu aż tyle to się nie spodziewałem :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...