Piaskos Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Pocztałem na forum że wskaźnik ten podłącza się do kolektora ssacego. Podpiąłem go do jednego z dzyndzli w centralnej części kolektora i wskazówka zamiast wychylać się w prawo do doładowania, wychyla się w lewo pokazując podciśnienie Jak to podłaczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 i wskazówka zamiast wychylać się w prawo do doładowania, wychyla się w lewo pokazując podciśnienie Ale kiedy tak wychyla się Ci się w lewo, jak depniesz w trakcie jazdy, kiedy ? Ten AG masz z modułem elektronicznym (seria SM) czy zwykły miechaniczne, gdzie przewód podciśnienia (i nad- też :-) ) jest połączony bezpośrednio pod wskażnik ? Gauge nowy, czy używany ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Gdzieś dorwałem uzywke i chciałem zobaczyć po prostu jak ma się moja turbina Zwykły mechaniczny , jak odpale to jest na 0 wskazówka, jak depne to dochodzi do konca skali podciśnienia (nie wiem w jakich jednostkach to jest ale do 1 idzie) Przewód podłaczony bezpośrednio do wskaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Nie pokazuje na postoju,silnik musi być pod "obciążeniem" czyli auto musi jechać,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Aaaa czyli wnioskuje że jak dodam gazu na luzie to żyć nie będzie? Dopiero podczas jazdy powinno wskazywać normalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Dokładnie tak,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Fajnie, dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Zwykły mechaniczny , jak odpale to jest na 0 wskazówka, jak depne to dochodzi do konca skali podciśnienia (nie wiem w jakich jednostkach to jest ale do 1 idzie) Przewód podłaczony bezpośrednio do wskaźnika. Jak odpalisz, i dasz się silnikowi nagrzać, to na idle i auto stoi powinieneś mieć w granicach - 0,62; -0,70 . Jak ciśniesz pod obciążeniem (znaczy się jedziesz a nie stoisz) to podciśnienia najpierw dojdzie do "0" a następnie zacznie pokazywać wartości doładowania. Moim zdaniem wskażnik jest już słabiutki, czytaj nie działa. Z czystej ciekawości, jak podłączyłeś pod kolektor ssący, miałeś jakiś wolny krócieć, czy przez rozdzielacz ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Miałem jeden wolny, zatkany takim jakby fabrycznym korkiem. Jutro się pobawie i zobaczymy czy coś z tego będzie. Nie spodziewam się cudów po takim tanim wskaźniku ale zoabczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Nie pokazuje na postoju,silnik musi być pod "obciążeniem" czyli auto musi jechać,pozdro. i jak odpale to jest na 0 wskazówka, jak depne to dochodzi do konca skali podciśnienia No właśnie. Jak depniesz na postoju to nie pokaże doładowania, natomiast z całą pewnością nie powinno pogębiać podciśnienia (w stosunku do podciśnienia na idle). Jak depniesz na postoju podciśnienie powinno maleć i dążyć do "0", oczywiście doładowania nie pokaże. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Możliwe, że juz żywot ma za sobą. Chciałby sprawdzić w jakim stanie mam turbinke ale przy jego pomocy to sie chyba nie uda :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Czołem Pany, pozwole sobie upnąć temat... bo jest na temat mam zagwozdke z miejscem podłączenia wężyka- mam 2 opcje, klasyczna na kolektorze ORAZ prosto z turbiny, bo mam wastegate typu ciśnieniowego. Wystarczy że dam trójnik na przewodzie Pytanie skąd bedzie lepszy pomiar? Chyba bez rożnicy bo w całym układzie cisnienie powinno byc jednakowe. jedynie wydaje mi sie że na turbie będzie szybciej rosnął boost i moze przekłamywać na wskazaniu vaccum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Powinieneś się wpiąć między przepustnica a kolektorem. Inaczej nie będziesz miał wskazu podciśnienia. Czyli jak sam napisałeś w kolektor. Jakby się temu wszystkiemu dokładnie przyjrzeć, to im dalej od turbo tym cisnienie będzie mniejsze ale nie na tyle żebyś dał radę to odczytać analogowym wskaźnikiem. Będą to wartości rzędu mili barów. Także naprawdę obojętne gdzie go wepniesz, wskaz będzie taki sam. Tylko że tak wyżej napisałem, gdzieś między przepustnica a kolektorem podłącz manometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się