dlugi111 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Witam wszystkich na forum. Wczoraj odebrałem samochód przebieg 110 tyś km po montażu instalacji LPG (BRC sequent 24.11) po wyjeździe z serwisu pojechałem na testy. Przejechałem 50 km drogi samochód zaczął kopcić białym dymem i czuć było z wydechu benzynę. Płyn chłodnicy jest czysty korek wlewu oleju też czysty bez żadnej mazi stan oleju prawidłowy także wykluczam uszczelkę. Pali bez żadnego problemu.Autem nie da się jeździć bo jest słabe. Proszę o pomoc co to może być przyczyną bo prawdopodobnie ta firma która montowała to partacze, Jutro zawożę samochód do nich więc znając życie będą mi wciskać ciemnotę że to nie ich wina. Zastanawiam się nad rzeczoznawcą Bardzo proszę o pomoc jaka może być przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 nie wiem, co to jest u Ciebie, ale u mnie biały dym to chyba oznaka pary wodnej. a spaliny na LPG nie śmierdzą benzyną, to na pewno, są "kwaśne", jak to na LPG przystało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi111 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 autem się nie da jechać ani na benzynie ani na lpg bo jest słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 w Nowym Sączu masz bardzo dobry warsztat na Rejtana ale niestety nie zajmują się LPG. skoro autem nie da się jechać, to pewnie magicy od LPG dali ciała. może mieszanka gazowa jest niewłaściwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 dlugi111, zrób (w miarę dokładne) zdjęcie komory silnika i jak da radę miejsce podłączenia reduktora do układu chłodzenia. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 zrób (w miarę dokładne) zdjęcie komory silnika i jak da radę miejsce podłączenia reduktora do układu chłodzenia Słuchaj Grześka, wie co pisze... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi111 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jutro zrobię te zdjęcia w świetle dziennym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Autem nie da się jeździć bo jest słabe. na LPG i na noPB ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi111 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Witam wszystkich na forum.Wczoraj odebrałem samochód przebieg 110 tyś km po montażu instalacji LPG (BRC sequent 24.11) po wyjeździe z serwisu pojechałem na testy. Przejechałem 50 km drogi samochód zaczął kopcić białym dymem i czuć było z wydechu benzynę. Płyn chłodnicy jest czysty korek wlewu oleju też czysty bez żadnej mazi stan oleju prawidłowy także wykluczam uszczelkę. Pali bez żadnego problemu.Autem nie da się jeździć bo jest słabe. Proszę o pomoc co to może być przyczyną bo prawdopodobnie ta firma która montowała to partacze, Jutro zawożę samochód do nich więc znając życie będą mi wciskać ciemnotę że to nie ich wina. Zastanawiam się nad rzeczoznawcą Bardzo proszę o pomoc jaka może być przyczyna Udało się naprawić Ci co zakładali instalację zawalili bo puścili kabel od wtryskiwaczy blisko nagrzewnicy i topiło kable i robiło zwarcie. przeprosili i dali karnet na cały bak LPG -- Pn wrz 19, 2011 9:01 pm -- dlugi111, zrób (w miarę dokładne) zdjęcie komory silnika i jak da radę miejsce podłączenia reduktora do układu chłodzenia. Pozdrawiam Grzegorz Grzegorz bardzo dziękuję za pomoc, udało się doprowadzić samochód do jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 dlugi111, kochany, przecież ja nic nie pomogłem, dopiero chciałem :wink: Ale jak jest git, to fajnie, bardzo się cieszę 8) Pozdrawiam Grzegorz PS. Ale zrób fotkę jednak i zamieść. Zobaczymy i może coś jeszcze podpowiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 puścili kabel od wtryskiwaczy blisko nagrzewnicy i topiło kable i robiło zwarcie no ale jak to zwarcie powodowało, że dymił z wydechu na biało :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi111 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 dlugi111, kochany, przecież ja nic nie pomogłem, dopiero chciałem :wink: Ale jak jest git, to fajnie, bardzo się cieszę 8) Pozdrawiam Grzegorz PS. Ale zrób fotkę jednak i zamieść. Zobaczymy i może coś jeszcze podpowiemy. http://imageshack.us/photo/my-images/835/img2829d.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/97/img2823ux.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/844/img2824np.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Grzegorz bardzo dziękuję za pomoc, udało się doprowadzić samochód do jazdy pomuka mu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 świeżaki nie biorą i nie dają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 świeżaki nie biorą i nie dają zło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 dlugi111, no tak z fotek nie wiele widać, w sumie czego oczekiwałem ? ;-) Dobrze, że są dwie oddzielne listwy. Trochę za dużo kabelkologii, to można naprawdę estetyczniej a co ważniejsze praktyczniej poprowadzić. Pytania : - temperatura silnika w normie (wskaźnik jak stał w okolicach środka skali tak stoi) ? - po montażu układ chłodzenia został odpowietrzony a ubytki płynu chłodniczego uzupełnione ? - jakie pierwsze spalania na 100km odnotowujesz i przy jakiej jeździe ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 dlugi111, no tak z fotek nie wiele widać, w sumie czego oczekiwałem ? ;-) Dobrze, że są dwie oddzielne listwy. Trochę za dużo kabelkologii, szkoda że komputer wsadzili w komorze silnika a nie w kabinie i szkoda że nie wadzili czterech osobnych wtryskiwaczy oboki bezynowych zamiast listew... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 xt6, szkoda że komputer wsadzili w komorze silnika - żaden to występek Sam mam w komorze silnika od 6 lat i nie widzę w tym wypadku żadnego problemu. Nigdy jako nie sugerował przeniesienia komputera z komory. Nie przesadzajmy. szkoda że nie wadzili czterech osobnych wtryskiwaczy oboki bezynowych zamiast listew... owszem, regułą dobrego montażu jest umieszczenie listew bądź pojedynczych wtryskiwaczy, jak najbliżej końcowych elementów kolektora dolotowego, jak najbliżej seryjnych listw z wtryskami noPb. Jak już jesteś taki staranny to zapomniałeś o najważniejszym, kącie wkręcenia się z instalacją LPG w kolektor, nie może być "pod włos", najlepiej z "z włosem". Nie ważne. U dlugi111ego nie ma dramatu, to czy ma oddzielne wtryski, czy też podwójne na listwie, są relatywnie niedaleko od optymalnych punktów. Ważne, że nie ma jednej zespolonej listwy z czterema wtryskami leżącej na środku silnika z czterema gigantycznie długimi przewodami... :roll: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 gdzie sa seryjne kompy ? w kabinie czy na zewnatrz ? te listwy nawet dwie z wtryskami to i tak są minimum 20 centów od konca dolotów i to juz nie jest takzwane relatywnie niedaleko :? ja bym wolał mieć je obok bezynowych miałem tak zrobione i nie miałem problemów ani z check engin , ani z falowaniem , przejscie na gaz czy na bezyne było nie do zauwazenia , a reakcja na gaz natychmiastowa innej instalki juz sobie nie dam nigdy wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 gdzie sa seryjne kompy ? w kabinie czy na zewnatrz ? Dobra, trza ustalić nieco nieścisłości ;-) O jakim komputerze mówimy ? Jeżeli o ECU to ja go w komorze silnika nie widzę; moim zdaniem spoczywa sobie spokojnie pod nogami pasażera-kolegi kierowcy po prawej ;-) Jeżeli zaś o komputerze sterującym LPG to moim zdaniem wisi on sobie spokojnie na kielichu. I bardzo dobrze ;-) te listwy nawet dwie z wtryskami to i tak są minimum 20 centów od konca dolotów i to juz nie jest takzwane relatywnie niedaleko :? Jeszcze raz - nie przesadzaj, to wolnyssak i tragedii nie ma. U mnie w S-turbo, po remapie Stage3 są również listwy, są w odległości ok. 10cm od wwierceń w kolektorze i również nie odnotowuję żadnych problemów, a zapewniam Cię, że mocowo i momentowo jest trochę więcej do ogarnięcia niż u Ciebie :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 zaczął kopcić białym dymem habemus papam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Ja mam tego BRC sequent 24 w 2,5XT i pytanie czy ta instalka da radę w zaturbionym motorze? Tzn czy jak ją ogarnie ktoś z pojęciem to będzie bezproblemowo działać czy znów się pojawią jakieś Checki? Bo jak już Grzesiek wcześniej zauważył jestem przeczulony i raczej wywalę ten gaz niż znów będę zmuszony do jakiś remontów silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ja mam tego BRC sequent 24 w 2,5XT i pytanie czy ta instalka da radę w zaturbionym motorze? Wydaje mi się, że co najmniej reduktor w tym zestawie (jeśli to kompletny zestaw BRC) jest słabym ogniwem - zgodnie z opisem reduktora obsługuje auta do 140kW, 2.5T ma tych kW trochę więcej. Zadzwoń do jako to będziesz wiedział co ewentualnie grozi twojej subarynce. Ja jeżdżę na zestawie by jako: reduktor i komputer bigas, wtryski hana 2000. Jeździ to baardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ja jeżdżę na zestawie by jako: reduktor i komputer bigas, wtryski hana 2000. Jeździ to baardzo dobrze. Rewelacyjny zestaw, tylko pogratulować 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ja mam reduktor taki prostokątny wg kwitu homologacji to jakieś E13*67R01*0254, ale wyglada na zdjeciu jak Genius Max TH20. Czyżby klienci z Energy Gaz nie wiedzieli co wsadzić do takiego auta!!!. Jak odbiore auto to muszę doczytać na parowniku co to jest. Ale jak nie wyrabia to co będzie? Za ubogo i bedzie palił zawory, przełączał sie na benzynę??? Jeżdząc do padu uszczelki na gazie nie czułem żeby było słabiej, Forek dawał radę jak na noPb i spalanie na poziomie 13l przy kapeluszniczej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się