bigu00 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Witam, założyłem seryjny zawór upustowy prawdopodobnie z forestera do swojego gt `99, z zaworu wychodzą dwa króćce, pierwszy na końcu zaworu idzie w kolektor, pytanie jest gdzie podłączyć ten drugi, z tego co znalazłem to chyba powinien iść w rurę przed turbiną ale chcem sie jeszcze upewnić dlatego proszę o pomoc A i drugie pytanko jak fachowcy subaru:) sprawdzają szczelność dolotu, bo mam problem jak turbina napompuje powyżej ok.0,5 bar słysze jak gdzieś powietrze ucieka. Myślałem zeby zatkać wydech i wpiąć kompresor w kolektor, wypali to jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 wieksze wyjscie z zaworu idzie w dolot co do sprawdzania i Twojego pomyslu - nie wypowiem sie, ale jak nie jestes pewien co robic, to moze lepiej jedz do serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu00 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 nie ten gruby, chodzi o ten: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 A to musze przyznac, ze nie wiem od czego jest Czegos takiego jeszcze nie widzialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 ja szczelność dolotu u siebie sprawdzałem tak: wyjmujesz zawór upustowy dorabiasz sobie przejściówke, korek, lub cos innego i pompujesz do interkulera, jak jest dziura to bedzie syczec, u mnie sie sprawdzało, ważne: ustaw sobie na kompresorze ok 1bara max na wyjściu bo inaczej cos ci rozerwie i wtedy to napewno bedzie nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 A to musze przyznac, ze nie wiem od czego jest Czegos takiego jeszcze nie widzialem. Podobnie. Moim zdaniem o jeden króciec za dużo Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu00 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 ja szczelność dolotu u siebie sprawdzałem tak: wyjmujesz zawór upustowy dorabiasz sobie przejściówke, korek, lub cos innego i pompujesz do interkulera, jak jest dziura to bedzie syczec, u mnie sie sprawdzało, ważne: ustaw sobie na kompresorze ok 1bara max na wyjściu bo inaczej cos ci rozerwie i wtedy to napewno bedzie nieszczelność. spoko, tak zrobie tylko założe poprostu blow offa starego, powinien utrzymać 1 bar, myślałem ze to właśnie on puszcza dlatego zamieniłem na seryjny zawór a tu dalej dupa:P Podobnie. Moim zdaniem o jeden króciuc za dużo Ale skoro już jest trzeba mu znaleźć jakiś otwór, co będzie tak sam sterczał Zatkać też chyba nibardzo:) Tyle wiem że jak się w niego dmuchnie to zawór sie otwiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 chcem nie chcem ale muszem ;-) chcę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się