Skocz do zawartości

AWD Subaru v. reszta


hnery

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam ciekawy filmik demonstrujacy zalety prawdziwego AWD w wydaniu Subaru i w porownaniu do kilku niby-napędów na cztery koła jak u Toyoty RAV4 czy u Hondy CRV.

 

http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-present/38612-new-guy-just-bought-11-ob.html#post358922

 

Enjoy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ filmik jest krótki, jasny,a przede wszystkim bez tasiemcowego i technicznego gadania jak w filmikach w trzech powyższych linkach. Idealny do pokazania niewtajemniczonym, a nawet sobie samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam ciekawy filmik demonstrujacy zalety prawdziwego AWD w wydaniu Subaru i w porownaniu do kilku niby-napędów na cztery koła jak u Toyoty RAV4 czy u Hondy CRV.

 

http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-present/38612-new-guy-just-bought-11-ob.html#post358922

 

Enjoy :D

 

marketing czasem przyjmuje właśnie takie dziwaczne formy;

niby wszystko prawda tylko jakiej sytuacji na drodze odpowiada ten test?

 

wiecie co by najlepiej w nim wypadło? driftowóz bmw czy nissan, czy toyota AE86 z zaspawanym dyfrem :idea: a jaki by miało czas na próbie po śniegu i lodzie :?: gorszy niż seicento i każde auto z testowanych na filmiku :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co by najlepiej w nim wypadło? driftowóz bmw czy nissan, czy toyota AE86 z zaspawanym dyfrem

To tylko tak długo jak któreś z tylnych kół ma oparcie, bo jak tył wjedzie na rolki to przód już tego nie wyciągnie ;)

A realna sytuacja? Stoi auto trzema kołami w zaspie śnieżnej z lodem i tylko jedno jeszcze łapie kawałek asfaltu czy czegoś przyczepnego... podobno jest szansa, że wyjedzie. Zdaje się, że tutaj pomogła elektronika nowemu foresterowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko tak długo jak któreś z tylnych kół ma oparcie, bo jak tył wjedzie na rolki to przód już tego nie wyciągnie ;)

i tak samo będzie w przypadku AWD Subaru z otwartym przednim dyfrem, który ma zdecydowana większość aut tej marki...

 

myślę, że scenarzysta tego filmiku nieprzypadkowo wybrał tylną oś do źródła napędu w tej "rzeczywistej" sytuacji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak samo będzie w przypadku AWD Subaru z otwartym przednim dyfrem, który ma zdecydowana większość aut tej marki...

 

myślę, że scenarzysta tego filmiku nieprzypadkowo wybrał tylną oś do źródła napędu w tej "rzeczywistej" sytuacji

 

W zasadzie dla VDC to wszystko jedno czy przód czy tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimą można będzie sprawdzić w prosty sposób: wykorzystując zamarzniętą kałużę

 

o ile dobrze pamiętam to VCD opiera się podobnie jak większość systemów kontroli trakcji na hamulcach i być może sterowaniu elektroniczną przepustnicą, więc wątpię, że poradzi sobie z brakiem trakcji jednego z kół na osi z otwartym mechanizmem różnicowym (a lsd na przedniej osi mają chyba tylko wybrane sti)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...