Jump to content

AWD Subaru v. reszta


hnery
 Share

Recommended Posts

Polecam ciekawy filmik demonstrujacy zalety prawdziwego AWD w wydaniu Subaru i w porownaniu do kilku niby-napędów na cztery koła jak u Toyoty RAV4 czy u Hondy CRV.

 

http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-present/38612-new-guy-just-bought-11-ob.html#post358922

 

Enjoy :D

Link to comment
Share on other sites

Ponieważ filmik jest krótki, jasny,a przede wszystkim bez tasiemcowego i technicznego gadania jak w filmikach w trzech powyższych linkach. Idealny do pokazania niewtajemniczonym, a nawet sobie samemu.

Link to comment
Share on other sites

Polecam ciekawy filmik demonstrujacy zalety prawdziwego AWD w wydaniu Subaru i w porownaniu do kilku niby-napędów na cztery koła jak u Toyoty RAV4 czy u Hondy CRV.

 

http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-present/38612-new-guy-just-bought-11-ob.html#post358922

 

Enjoy :D

 

marketing czasem przyjmuje właśnie takie dziwaczne formy;

niby wszystko prawda tylko jakiej sytuacji na drodze odpowiada ten test?

 

wiecie co by najlepiej w nim wypadło? driftowóz bmw czy nissan, czy toyota AE86 z zaspawanym dyfrem :idea: a jaki by miało czas na próbie po śniegu i lodzie :?: gorszy niż seicento i każde auto z testowanych na filmiku :idea:

Link to comment
Share on other sites

wiecie co by najlepiej w nim wypadło? driftowóz bmw czy nissan, czy toyota AE86 z zaspawanym dyfrem

To tylko tak długo jak któreś z tylnych kół ma oparcie, bo jak tył wjedzie na rolki to przód już tego nie wyciągnie ;)

A realna sytuacja? Stoi auto trzema kołami w zaspie śnieżnej z lodem i tylko jedno jeszcze łapie kawałek asfaltu czy czegoś przyczepnego... podobno jest szansa, że wyjedzie. Zdaje się, że tutaj pomogła elektronika nowemu foresterowi.

Link to comment
Share on other sites

To tylko tak długo jak któreś z tylnych kół ma oparcie, bo jak tył wjedzie na rolki to przód już tego nie wyciągnie ;)

i tak samo będzie w przypadku AWD Subaru z otwartym przednim dyfrem, który ma zdecydowana większość aut tej marki...

 

myślę, że scenarzysta tego filmiku nieprzypadkowo wybrał tylną oś do źródła napędu w tej "rzeczywistej" sytuacji :wink:

Link to comment
Share on other sites

i tak samo będzie w przypadku AWD Subaru z otwartym przednim dyfrem, który ma zdecydowana większość aut tej marki...

 

myślę, że scenarzysta tego filmiku nieprzypadkowo wybrał tylną oś do źródła napędu w tej "rzeczywistej" sytuacji

 

W zasadzie dla VDC to wszystko jedno czy przód czy tył.

Link to comment
Share on other sites

zimą można będzie sprawdzić w prosty sposób: wykorzystując zamarzniętą kałużę

 

o ile dobrze pamiętam to VCD opiera się podobnie jak większość systemów kontroli trakcji na hamulcach i być może sterowaniu elektroniczną przepustnicą, więc wątpię, że poradzi sobie z brakiem trakcji jednego z kół na osi z otwartym mechanizmem różnicowym (a lsd na przedniej osi mają chyba tylko wybrane sti)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...