Spokojny Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Dyfer w forku buczy już dość mocno, ale ma prawo bo swoje przejechał. Wypadałoby wymienić. Które z subarowych dyfrów pasować będą - tylko do s-T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Powinieneś mieć przełożenie dyfra 4,111111 , więc pasuje więcej dyfrów, niż tylko ten od S-Turbo, ale jeżeli masz szperę, będzie gorzej. Jak nie wiesz i nie czujesz czy masz w dyfrze szperę, najprościej sprawdzisz to wyjmując półośki, jeżeli się różnią, bo jedna ma 1 wieloklin, a druga dwa, w tym jeden o połowę cieńszy, to jest to dyfer ze szpera. Przełożenie dyfra sprawdzisz, jeżeli nalepka na dyfrze jest nieczytelna czy już jej nie ma, zdejmując tylny dekiel z dyfra, na kole są nabite cyfry oznaczające ilość zębów na kole i wałku, podzielisz większą wartość przez mniejszą i masz swoje przełożenie.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Powinieneś mieć przełożenie dyfra 4,111111 Si senor... S-turbo mają szperę... Możesz założyć bez szpery (ona i tak niewiele daje :roll: ), ale będziesz musiał też wymienić półłośki... :wink: Generalnie dyfry z zewnątrz się nie różnią, więc z samym montażem nie będzie problemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 wymienić półłośki jedną, lub obciąć z niej flexem 3-4cm małego frezu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Piękne dzięki Panowie Ale czy na huczący dyfer najlepszym rozwiązaniem jest wymiana całego podzespołu, czy może wystarczą jakieś jego elementy? Huczy i charczy przy odjęciu gazu. Przy przyspieszaniu jest cisza. Przebieg dyfra to około 320 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Naprawa będzie dużo droższa i na pewno dość skomplikowana, i nie każdy warsztat ją będzie w stanie zrobić. Dlatego używka z gwarancją rozruchową będzie najtańszym, najszybszym i najrozsądniejszym rozwiązaniem. Pzdr, E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 A czy opisane wyżej odgłosy mogą być tylko sprawą dyfra, czy może jeszcze czego innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Jeżeli odgłosy zmieniają się przy skręcaniu to problemem może być któreś łożysko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się