Jump to content

Dyfer do s-Turbo


Spokojny
 Share

Recommended Posts

Powinieneś mieć przełożenie dyfra 4,111111 :D , więc pasuje więcej dyfrów, niż tylko ten od S-Turbo, ale jeżeli masz szperę, będzie gorzej.

 

Jak nie wiesz i nie czujesz czy masz w dyfrze szperę, najprościej sprawdzisz to wyjmując półośki, jeżeli się różnią, bo jedna ma 1 wieloklin, a druga dwa, w tym jeden o połowę cieńszy, to jest to dyfer ze szpera.

 

Przełożenie dyfra sprawdzisz, jeżeli nalepka na dyfrze jest nieczytelna czy już jej nie ma, zdejmując tylny dekiel z dyfra, na kole są nabite cyfry oznaczające ilość zębów na kole i wałku, podzielisz większą wartość przez mniejszą i masz swoje przełożenie.... :D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Powinieneś mieć przełożenie dyfra 4,111111 :D

Si senor... :mrgreen:

 

 

S-turbo mają szperę...

Możesz założyć bez szpery (ona i tak niewiele daje :roll: :P ), ale będziesz musiał też wymienić półłośki... :wink:

 

Generalnie dyfry z zewnątrz się nie różnią, więc z samym montażem nie będzie problemu.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Piękne dzięki Panowie :)

Ale czy na huczący dyfer najlepszym rozwiązaniem jest wymiana całego podzespołu, czy może wystarczą jakieś jego elementy? Huczy i charczy przy odjęciu gazu. Przy przyspieszaniu jest cisza.

Przebieg dyfra to około 320 kkm.

Link to comment
Share on other sites

Naprawa będzie dużo droższa i na pewno dość skomplikowana, i nie każdy warsztat ją będzie w stanie zrobić.

Dlatego używka z gwarancją rozruchową będzie najtańszym, najszybszym i najrozsądniejszym rozwiązaniem. Pzdr, E

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...