Skocz do zawartości

Dyfer do s-Turbo


Spokojny

Rekomendowane odpowiedzi

Powinieneś mieć przełożenie dyfra 4,111111 :D , więc pasuje więcej dyfrów, niż tylko ten od S-Turbo, ale jeżeli masz szperę, będzie gorzej.

 

Jak nie wiesz i nie czujesz czy masz w dyfrze szperę, najprościej sprawdzisz to wyjmując półośki, jeżeli się różnią, bo jedna ma 1 wieloklin, a druga dwa, w tym jeden o połowę cieńszy, to jest to dyfer ze szpera.

 

Przełożenie dyfra sprawdzisz, jeżeli nalepka na dyfrze jest nieczytelna czy już jej nie ma, zdejmując tylny dekiel z dyfra, na kole są nabite cyfry oznaczające ilość zębów na kole i wałku, podzielisz większą wartość przez mniejszą i masz swoje przełożenie.... :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś mieć przełożenie dyfra 4,111111 :D

Si senor... :mrgreen:

 

 

S-turbo mają szperę...

Możesz założyć bez szpery (ona i tak niewiele daje :roll: :P ), ale będziesz musiał też wymienić półłośki... :wink:

 

Generalnie dyfry z zewnątrz się nie różnią, więc z samym montażem nie będzie problemu.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa będzie dużo droższa i na pewno dość skomplikowana, i nie każdy warsztat ją będzie w stanie zrobić.

Dlatego używka z gwarancją rozruchową będzie najtańszym, najszybszym i najrozsądniejszym rozwiązaniem. Pzdr, E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...