szczur75 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Po odpaleniu auta na dworze wali okrutnie benzyną Z wydechu czy z przodu i w kabinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Z wydechu. Czy żarcie oleju jest też powiązane jakoś z regulacją zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Piaskos, proszę Cię, bo powoli zaczynasz przypominać kobitę z pewnym zespołem. Skoro w MTSie powiedzieli, że jest OK, TO JEST OK. Nie dolewaj oleju co chwila, bo przelejesz. Daj szansę na jeszcze jeden, dwa pomiary. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Po prostu wpisuję tu wszystkie zauważone elementy które mogą pomóc w diagnozie dlaczego to auto tak dużo pali Wysysa mi portfel i zaraz sie okaze ze naprawa wyszła by taniej niz jezdzenie z takim spalaniem. /tylko najpierw trzeba diagnoze poprawna postawic/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Obserwacje z ostatnich kilku dni: - na wolnych obrotach PB jest wszystko ok, na LPG buda wpada w wibracje, lekko się trzesie i to czuć siedząc na fotelu ale obroty nie falują. Przełączam na PB od razu ten efekt ustaje. Wracam na lPG i znów zaczyna trząść. Wrażenie jest dziwne, jakbym miał choroby morskiej dostać A regulacja zaworów kiedy ostatnio była robiona? Mam to samo. Po wyregulowaniu zaworów u Mr Carfit w New Sączu, jest lepiej, ale nie idealnie. Może taka specyfika LPG, wielkich wtrysków gazowych, przebiegu silnika, itp. -- 30 paź 2011, o 17:06 -- Na trasie zżerało mu ok 13-14l/100km Przeanalizuj sobie moje statystyki spalania. 13,5 na trasie to całkiem normalny wynik. Czasami zdarzało mi się i 14,5. A w mieście, pół na pół spokojnie + klepka, wychodzi 14,5 - 15,5. +benzyna, to co na rozruch. Powoli zaczynasz mieć normalne wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Ja mam 16-17 na trasie a w miescie przekracza 20 l , także raczej się oddalam No i Ty masz 230 kuniów :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 To może zapytaj poprzedniego właściciela, jaki miał styl jazdy - może po prostu zbytnio butujesz, a do tego masz jeszcze jakieś nieszczelności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Piaskos, czy poprzedni właściciel regulował luzy zaworowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Ja jeżdżę spokojniej od poprzedniego właściciela. On to dopiero zapierdziela. Mój styl jazdy jest dynamiczny, ale raczej bez upalania specjalnego. Czasem zdarza się but w podłodze, ale nie jest to cały czas. szczur75 Pisałem o tym chyba kilka postów wyżej, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że to autko nigdy nie widziało regulacji zaworów. Zaraz pójdzie PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 szczur75Pisałem o tym chyba kilka postów wyżej, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że to autko nigdy nie widziało regulacji zaworów. upsss W natłoku informacji umknęło mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
no1tasman Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ja ostatnio odkrylem przesaczajacy sie przewod paliwowy w okolicy zbiornika, bo spalanie na benzynie tez bylo podejrzane ... co prawda nie rozwiaze to problemow z lpg, ale od czegos trzeba zaczac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Odświeżam... Nadal spalanie ogromne, 25-30 litrów w mieście, na tracie ok 16. To samo na Pb jaki LPG... Ręce opadają Zrobione: - Wymiana sondy lambda - Regulacja luzów zaworowych - Uszczelki obu pokryw zaworów (komplet) - Uszczelniacze wałków rozrządu - Rolka napinająca pasek klimatyzacji - Płukanka silnika - Olej + filtr silnika - (Millers 5W40 CSV) - Płyn chłodniczy - Filtr powietrza - Węże podciśnień sterowania turbo - Wymiana wtrysków LPG na dzielone BRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 może mapa Ci się rozkalibrowała i jest mega bogato... o ile to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Zrobione: - Wymiana wszystkich przewodów podciśnień - wymiana IC na WRXowy - Zawór DV też wymieniony na WRXowy (okazało się po czasie że mój jest zrypany :shock: ) - Poskręcany dokładnie dolot bo prawdopodobnie było więcej nieszczelności niż jedna Po tych zabiegach auto odzyskało werwe, lepiej sie wkręca, lepiej idzie i nie ma niepokojących odgłosów spod maski. Odzyskałem po tym wszystkim także podciśnienie w dolocie Mam teraz na wolnych obrotach ok -0,7 do -0,8. Tak pokazuje mi tani wskaźnik Auto Gauge. Prędzej bylo -0,3-0,4 W weekend troche trasy więc okaże się czy poprawiło się spalanie 1. Czy to podciśnienie jest prawidłowe? 2. Jaka jest wartość doładowania we forku fabrycznie? Mi ten tani wskaźnik pokazuje 0,4 do 0,5 bar. -- So lut 18, 2012 12:19 am -- No magicy od subarek, nikt nie wie jakie są prawidłowe wartości podciśnienia i doładowania we forku s-turbo? :roll: -- So lut 18, 2012 7:44 pm -- Dobra, i nadal pali duuuużo Kolejna myśl... czy EGR może mieć coś wspólnego z duzym spalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomany22 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam Ja latam forkiem xt 2003 rok automat . Spalanie Pb od 12-15 trasa i 15-20 miasto , gazu tyle samo zależy od deptania .Co do telepania silnika na gazie to miałem to samo , okazało się że padł jeden wtryskiwacz . Pozdrawiam !A i słyszałem od mechanika że u mnie są trzy sondy lambda ??!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 U mnie jest jedna. Teraz go przegoniłem po trasie i po tych wszystkich naprawach wyszlo mi ok 13 l/100km +-1litr PB. Ale w mieście nadal mam 25 i tu mi coś nie pasuje. Bo na trasie chyba już wszystko ok. -- Pn lut 20, 2012 7:39 pm -- W tym tyg bede starał się zrobić logi z pracy auta i wtedy może ktoś coś konkretniejszego powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrokiller Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 A sprawdzony został czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie ten co daje temp na deskę ,tylko ten co daje impuls do kompa. bo możliwe że czujnik przekłamuje i jeździsz na ssaniu. I jeszcze jedno a jak parametry przepływomierza. Błędnie czytający przepływ powietrza przepływomierz też będzie powodował zwiększenie spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Logi są w innym temacie założonym przeze mnie, tam są dane i temperatury i przepływki. Oba działaja prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyh00 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Hej, jak się skończyła ta historia? Wiadomo co było przyczyną? U mnie FXT MY04 AT w miescie ostatnio spala 16/100. Staram się nie jeżdzić ostro ale wydaje mi się, że przy taki stylu jazdy powinnien palić mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Badeński Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Hej, jak się skończyła ta historia? Wiadomo co było przyczyną? U mnie FXT MY04 AT w miescie ostatnio spala 16/100. Staram się nie jeżdzić ostro ale wydaje mi się, że przy taki stylu jazdy powinnien palić mniej. Też bym się chętnie dowiedział, Piaskos a wymieniłeś rurę dolotową do turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Piaskos, daj znaka !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się