OLCAR Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Witam. Mam problem z Subaru Impreza STI 2002r. Po wymianie rozrządu podczas dodawania gazu zapala mi sie kontrolka akumulatora i lampka czerwona (nie lampka Check Engine Light) auto dusi się i traci moc. Dodam że wymieniłem świece co dziwne miałem założone świece z długim gwintem a tak jak wyczytałem w katalogu do mojego silnika powinny być swiece z krótkim wiec założyłem z krótkim NGK IRYDOWE. Czy powodem mogą być te świece? Ładowanie już sprawdzałem. Jeśli ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Sprawdź na rozrządzie czy aby Ci się nie przestawił (nie został źle złożony..) Jeśli rozrząd w porządku to najprościej będzie założyć stare świece na próbę i w tedy gdy będzie poprawa to będziesz miał konkretny powód 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Prawdopodobnie masz za luźny pasek na alternatorze i podczas dodawania gazu pasek zaczyna się ślizgać i jest brak ładowania dlatego zapala się kontrolka.Brak mocy może być spowodowany tym że podczas braku ładowania akumulator nie daje wystarczającej mocy prądowej,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCAR Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Pasek naciągnięty jest dobrze. Rozrząd na bank też jest dobrze. Zastanawiają mnie te świece. Były NGK ILFR6B (długi gwint) ja założyłem NGK BKR7EIX (krótki gwint). Może ktoś mi podpowie jakie mają być te świece?? Auto IMPREZA STI 2002R. Jeszcze jedna sprawa czy jak akumulator był wyjęty 2 dni to czy nie skasowały mi się mapy sterujące silnikiem? Słyszałem że trzeba pojezdzić po woli jakieś 10 min a następnie wcisnąć kilka razy gaz do dechy (pełne otwarcie przepustnicy) żeby wróciły poprzednie ustawienia. Dzięki za wszelkie podpowiedzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Tak to prawda,po odjęciu aku na dłuższy czas może stać się tak że komp się zresetuje.Zdania na temat przywracania parametrów na kompie są różne,auto-data podaje żeby trzymać samochód na 3tyś.obrotów przez 1-2 min aż komp nauczy się ustawień.Co do świec to nie sądzę żeby one miały jakikolwiek wpływ na zapalanie się kontrolki ładowania (brak ładowania,zerwany lub ślizgający się pasek,zwarcie na celach akumulatora,brak masy na alternatorze itp.),co do świec to z długim gwintem,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCAR Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Co do kontrolki aku to był przerwany kabel od wtyczki i nie było ładowania tzn raz było raz nie. Wiec to mam z głowy. Kupiłem nowe świece z dłuższym gwintem. Założę wieczorkiem i zobaczymy czy zagra.. Zrobię tak jak napisałeś zapale i potrzymam go ze 2 minuty na 3 tysiącach. To moje pierwsze SUBARU wiec dopiero się zapoznajemy:) Dzięki napisze puzniej czy wszystko gra. -- N wrz 11, 2011 10:13 am -- Witam. Po założeniu świec z długim gwintem wszystko gra. Delikatnie jakby go przyduszało w przedziale obrotów 3 do nie całych 4 ale to jest ten moment gdy załącza się turbo. Czy tak ma być nie wiem . Może ktoś mi udzieli odpowiedzi? Co do ustawienia kompa to zrobiłem tak jak podpowiedziałeś. Zdało by go się może podłączyć pod kompa ale nie wiem czy w okolicy łodzi jest ktoś kto ma dobre pojęcie i doby komp. Na razie pociesze się z jazdy autem:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 W okolicach Łodzi na pewno znajdziesz kogoś z kompem,na forum jest parę osób z okolicy,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Co do kontrolki aku to był przerwany kabel od wtyczki i nie było ładowania tzn raz było raz nie. Wiec to mam z głowy. Kupiłem nowe świece z dłuższym gwintem. Założę wieczorkiem i zobaczymy czy zagra.. Zrobię tak jak napisałeś zapale i potrzymam go ze 2 minuty na 3 tysiącach. To moje pierwsze SUBARU wiec dopiero się zapoznajemy:) Dzięki napisze puzniej czy wszystko gra. -- N wrz 11, 2011 10:13 am -- Witam. Po założeniu świec z długim gwintem wszystko gra. Delikatnie jakby go przyduszało w przedziale obrotów 3 do nie całych 4 ale to jest ten moment gdy załącza się turbo. Czy tak ma być nie wiem . Może ktoś mi udzieli odpowiedzi? Co do ustawienia kompa to zrobiłem tak jak podpowiedziałeś. Zdało by go się może podłączyć pod kompa ale nie wiem czy w okolicy łodzi jest ktoś kto ma dobre pojęcie i doby komp. Na razie pociesze się z jazdy autem:) Pozdrawiam witaj sprawdzic nie zaszkodzi bedziesz spał spokojniej.............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się