Jump to content

AB CUP w Nowym Mieście nad Pilicą 17.09.2011


Agniess
 Share

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dojechalem :P Bylo fajnie, super zabawa i o to chodzilo :mrgreen: Niestety sprzeglo ciagnelo i nie dalo sie pojezdzic pod koniec :| Ciecia tragedia....sporo felg i kapci poszlo chlopakom :|

 

Pozdrowienia dla spotkanych forumowiczy :!:

Link to comment
Share on other sites

Ja również pozdrawiam spotkanych forumowiczów - choć tak na prawdę to przywitałem się tylko z JD555 później już nie było czasu na rozglądanie się za bardzo :? Ale niektórzy mieli taką minę jak machałem " :shock: " :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

cybel, Pan Dziedzic, dzieki za poprowadzenie na miejsce bo kompletnie zabladzilismy 8)

 

-- 18 wrz 2011, o 17:05 --

 

choć tak na prawdę to przywitałem się tylko z JD555.............Ale niektórzy mieli taką minę jak machałem " "

 

Uwierz ze mialem podobna :shock: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Bardzo bardzo fajna impra :D dużo jeżdżenia, super traska ( i szybka i techniczna i po zielonym :twisted: )

fajna organizacja - profesjonalnie i z uśmiechem na twarzy :D gratulacje :!: :!: :!: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

polecam AB Cup :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

no i pozdrowionka dla spotkanych forumowiczów :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Legaś 4T rozdziewiczony :twisted::twisted::twisted::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Roman Urban, Fajny ten legaś, będą górki grane? :)

 

Przyjechałem na trochę i bardzo mi się podobało. Byłem nawet nieco zszokowany profesjonalną organizacją. Szkoda, że BMW challange tak rzadko bywa w okolicach W-wy.

Link to comment
Share on other sites

Tak to ja, raz nawet machnąłem ale chyba nie zauważyłeś, natomiast machnał mi Roman ale stojąc centralnie przed maską. :mrgreen:

 

-- 20 wrz 2011, o 23:27 --

 

A no i Vert doradzał mi z miejscówką 8) było spoko ale ten fragment z cięciem po ziemi na powrocie też dawał radę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...