carlos-wrx Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 kiedyś już pytałem o dostępność takich "kurników"... udało mi się znaleźć takowego w ....Australii :roll: http://www.ultrex.com.au/subaru-wrx-sti ... p-329.html pomijam już względy estetyczne - jestem ciekaw czy sprawdziłoby się to w praktyce, w sensie lepszego chłodzenia tmic'a... i czy nie zaburzyło by to w dość istotny sposób aerodynamiki auta... może ktoś przerabiał już taki wlot w my06/07 i podpowie jak się sprawuje i czy wogóle ma sens... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 carlos-wrx, jak zmieniałem w GT-ku TMIC na większy od STI + duży wlot to miało to sens ale zmiana samego wlotu w Hawku wg mnie nie ma raczej większego sensu, poza tym ten kurnik z linku strasznie szpetny jest. Co do aerodynamiki to generalnie kurniki strasznie ją psują więc nieoryginalny może ją tylko dodatkowo pogorszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 poza tym ten kurnik z linku strasznie szpetny jest fakt :roll: problem jest tego typu że mam teraz Tmic'a z sti08, który jest widocznie szerszy od otworu wlotu powietrza... może, a może się mylę, a zmiana kosmetyczna designowa mnie nie interesuje, większy wlot poprawiłby chłodzenie IC... eeee kombinuje z rana jak koń pod górę.... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 a natrysk na IC ma sie ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 ma sie... ma sie ale w ciepłe, taki "szczacz" za dużo nie zdziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Najprostszy sposób na założenie bardzo dużego wlotu do howka jest niestety powiązany z rzeźbą . Ja jak robiłem w swoim, kupiłem największy wlot dedykowany (nienawidzę tego słowa ) do buga i aluminiową maskę od howka N/A. Otwór w masce howka jest zupełnie inny niż jakikolwiek dostępny wówczas większy wlot, dlatego było konieczne indywidualne pasowane. Wyciąłem w masce pasowna dziurę i przykleiłem wlot na klej do szyb plus śruby. Kto się nie zna, nie widzi różnicy w stosunku do serii, poza rozmiarem gigantycznego wlotu .... Seryjny natrysk jest iluzją, i w ori formie służy raczej do rozśmieszania niż chłodzenia TMICa Można sobie również poradzić bez inwestowania setek $ Trzeba położyć na FMICu, na jej przedniej krawędzi rurkę o średnicy 5-10mm (może być np. z seryjnego sztywnego przewodu paliwowego) i ja nawiercić w 5 miejscach wiertłem 1mm, tak otrzymana ,,listwa" chłodząca przy zastosowaniu pompki spryskiwacza reflektorów ma wydajność ok. 5L wody na 45 sekund ciągłego chłodzenia i jest naprawdę skuteczna , aż para bucha spod wlotu Swoją drogą została mi ta maska z wielkim wlotem od howka i stoi niepotrzebnie pod ścianą ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Przy okazji zapytam: czy największy seryjny kurnik miały bloby sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Czy rzeczywiście największy, nie wiem, ale na pewno wyglądający najbardziej agresywnie i bojowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Czy rzeczywiście największy, nie wiem, ale na pewno wyglądający najbardziej agresywnie i bojowo No właśnie... A pasuje do bug'a lub do hawk'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Czy rzeczywiście największy, nie wiem, ale na pewno wyglądający najbardziej agresywnie i bojowo No właśnie... A pasuje do bug'a lub do hawk'a? NIET ale z buga WRX i STI pasuje do XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 A jak byś tak zrobił nawiew na IC z obwodu klimatyzacji? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 lucza, dyskutowane już wiele razy i wniosek prosty: klima zabiera więcej KM niż daje chłodzenie IC, lepiej po prostu wywalić klimę w tym przypadku. Co do chłodzenia IC to ja już kiedyś zrobiłem to raz i porządnie i o tym pisałem. NAjlepiej jest wrzucić butlę od NX-a, zrobić z aluminiowej lub miedzianej rurki ramkę z solenoidem, załadować sprężony CO2 (koszt ok.5zł za 1kg gazu) i macie w środku lata szron na IC. Byłem sprawdzić wyniki na hamowni i takie chłodzenie dało mi ok.25KM i 46Nm przy silniku 2,5 400KM i FMIC...nie ma lepszego chłodzenia a zrobienie tego nie kosztuje majątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Kruk: nie pobiłeś czasem tym wynalazkiem rekordu w emisji CO2/km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 raison, nie wiem ale nikt się nie przykuł do mojego auta, poza tym I love CO2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się